Прошивки на Мікас (Обговорення прошивок і ЕБК Мікас)

Автор Володимир, 22 Травня 2011, 17:59:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 04 Квітня 2020, 10:10:21Волрдя і як по розходу..що є основний показник?
Останній замір показав 8,4л/100 на круг, це включаючи прогрів на газі. На бензині я двигуна не прогріваю.
Цитата: ВКБ від 04 Квітня 2020, 10:10:21
І питання до тебе і тих хто оьіщнаний максимально в прошивках - ламьада приймає участь в розрахунку кута? Бо якщо так то її присутність просто необхвдна і цевідрізнчє карб від інжектора в корні . ро розхід твої спостереження.
На кут не впливає, задача лямбди правити суміш так, щоби вона згорала повністю.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Це норм розхід з урахуванням прогріву на газу. Я грію на бензі...і виходе прилічно...5л. на два-три тижні. У мене не виходе щось прогрів на газу вмикати в Стаг...треба ще спробувати.

Не розумію чого не праве ламбада кут по суміші, якщо література чітко вказує, ну і твоя думка співпадає про повільніший час горіння бідної. Тим більше що література радить їздить 70% на 1,15 суміші. Прискорений радить 0,85-0,9, яка компенсується потім при їзді бідною. Тому явно що при 1,15 кути треба задирати на 10градусів не менше. Практичній експеримент зробити є можливість, бо розрахунками то коли "лабораторна установка" не створена ще.

НАвіть у карбовій можна кут базовий здвинуть. І толку від інжектора ...цяцька, якщо розхід є суддя.


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 05 Квітня 2020, 08:58:50
Це норм розхід з урахуванням прогріву на газу. Я грію на бензі...і виходе прилічно...5л. на два-три тижні. У мене не виходе щось прогрів на газу вмикати в Стаг...треба ще спробувати.
В мене блок власної розробки, тут головне після запуску і переходу на газ дати попрацювати на ХХ як мінімум до +25, інакше валтеки не витримують і просять свіжий ремкомплект.
Цитата: ВКБ від 05 Квітня 2020, 08:58:50
Не розумію чого не праве ламбада кут по суміші, якщо література чітко вказує, ну і твоя думка співпадає про повільніший час горіння бідної. Тим більше що література радить їздить 70% на 1,15 суміші. Прискорений радить 0,85-0,9, яка компенсується потім при їзді бідною. Тому явно що при 1,15 кути треба задирати на 10градусів не менше. Практичній експеримент зробити є можливість, бо розрахунками то коли "лабораторна установка" не створена ще.
Про правильний кут запалювання може судити тільки датчик детонації, лямбда не знає де догоріла суміш, в циліндрі чи в випускній системі подорозі до лямбди.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Валтекі дешеві арбайтен супер.
Як раз ламбада ідає знати що і де догоріло якщо датчик детонації мовчить. Тобто коеф і відсутність детрнації повинен мікас сприймати як плюс до кутів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 06 Квітня 2020, 09:04:54
Валтекі дешеві арбайтен супер.
Як раз ламбада ідає знати що і де догоріло якщо датчик детонації мовчить. Тобто коеф і відсутність детрнації повинен мікас сприймати як плюс до кутів.
Помиляєшся.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я про кредичну роботу до детонації двз що доє можливість збілбшити вугли. Якщо недогар в трубі то це вже запізднє запалення якого немає і не видає мікас
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 06 Квітня 2020, 13:44:09
Я про кредичну роботу до детонації двз що доє можливість збілбшити вугли. Якщо недогар в трубі то це вже запізднє запалення якого немає і не видає мікас
???
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Детонація не завжди швидкий спалах...а й спалах до вмт.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

mc_maxim

Ребята, может кто-то шился 090 софтом под двиг 1.3 Славута Микас 10.3 есть результат?
Стоит тюн 069 без ДК под 1.2 .
Читал на другом форуме под 1.3 нужно изменить моменты зажигания, топливоподачу и фазу впрыска!
Может у кого то есть на 069 под 1.3! Поделитесь , если не жалко, можно в ЛС! Спасибо...

Володимир

Цитата: mc_maxim від 05 Червня 2020, 10:47:19
Ребята, может кто-то шился 090 софтом под двиг 1.3 Славута Микас 10.3 есть результат?
Стоит тюн 069 без ДК под 1.2 .
Читал на другом форуме под 1.3 нужно изменить моменты зажигания, топливоподачу и фазу впрыска!
Может у кого то есть на 069 под 1.3! Поделитесь , если не жалко, можно в ЛС! Спасибо...
Качай з сайту http://vlad5229.narod.ru/projects.html програму Кріт, копіюй нею з 111-ї заводської прошивки таблиці на свою 069-ту прошивку калібрування і прошивай блок. Але врахуй, що в тебе мікас 10.3, а 111-та це блок 11.3, тобто 10.3+.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 05 Червня 2020, 11:04:57
Але врахуй, що в тебе мікас 10.3, а 111-та це блок 11.3, тобто 10.3+.
Володя, По ходу питаннячко. "C79 Выбор варианта датчика барокоррекции" в моїй 111тій стоїть значення = 513. В 096тій стоїть =1
Хелп" C75 Выбор варианта датчика барокоррекции:
0 - нет датчика  1 - нет датчика, используется барокоррекция по датчику абсолютного давления на остановленном двигателе
2 - контакт 56 (вход IntakeAirPressure)    3 - контакт 37 (вход AirFlowMeter)   4 - контакт 23 (вход RCO) 
5 - контакт 41 (вход EGRpositionSensor)"
В 111й моїй виходить бред?    Якщо по колодці то наче ДАД підключений до контакту 56 (???)
Тоб то логічно тільки два варіанта або "1", або "2".
Як ти думаєш що  поставити правильно? Я думаю "1" - вимір атмосферного тиску "...по датчику абсолютного давления на остановленном двигателе"
ПС. Мікасонлайн. При редагуванні 3Dграфіка ("замінити  з тим що порівнюється") випригує на початок списка калібровок. Ти це вже устранив для параметрів.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 05 Червня 2020, 15:12:28
Цитата: Володимир від 05 Червня 2020, 11:04:57
Але врахуй, що в тебе мікас 10.3, а 111-та це блок 11.3, тобто 10.3+.
Володя, По ходу питаннячко. "C79 Выбор варианта датчика барокоррекции" в моїй 111тій стоїть значення = 513. В 096тій стоїть =1
Хелп" C75 Выбор варианта датчика барокоррекции:
0 - нет датчика  1 - нет датчика, используется барокоррекция по датчику абсолютного давления на остановленном двигателе
2 - контакт 56 (вход IntakeAirPressure)    3 - контакт 37 (вход AirFlowMeter)   4 - контакт 23 (вход RCO) 
5 - контакт 41 (вход EGRpositionSensor)"
В 111й моїй виходить бред?    Якщо по колодці то наче ДАД підключений до контакту 56 (???)
Тоб то логічно тільки два варіанта або "1", або "2".
Як ти думаєш що  поставити правильно? Я думаю "1" - вимір атмосферного тиску "...по датчику абсолютного давления на остановленном двигателе"
ПС. Мікасонлайн. При редагуванні 3Dграфіка ("замінити  з тим що порівнюється") випригує на початок списка калібровок. Ти це вже устранив для параметрів.
З C79 зачекай зним треба розібратись, тут колись форумчанин з ніком Фалкум з цим питанням розбирався, але щось в нього не пішло.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: vladishtm від 05 Червня 2020, 15:12:28
Цитата: Володимир від 05 Червня 2020, 11:04:57
Але врахуй, що в тебе мікас 10.3, а 111-та це блок 11.3, тобто 10.3+.
Володя, По ходу питаннячко. "C79 Выбор варианта датчика барокоррекции" в моїй 111тій стоїть значення = 513. В 096тій стоїть =1
Хелп" C75 Выбор варианта датчика барокоррекции:
0 - нет датчика  1 - нет датчика, используется барокоррекция по датчику абсолютного давления на остановленном двигателе
2 - контакт 56 (вход IntakeAirPressure)    3 - контакт 37 (вход AirFlowMeter)   4 - контакт 23 (вход RCO) 
5 - контакт 41 (вход EGRpositionSensor)"
В 111й моїй виходить бред?    Якщо по колодці то наче ДАД підключений до контакту 56 (???)
Тоб то логічно тільки два варіанта або "1", або "2".
Як ти думаєш що  поставити правильно? Я думаю "1" - вимір атмосферного тиску "...по датчику абсолютного давления на остановленном двигателе"
ПС. Мікасонлайн. При редагуванні 3Dграфіка ("замінити  з тим що порівнюється") випригує на початок списка калібровок. Ти це вже устранив для параметрів.
Аналізував константу C79, то є припущення що в 111-ій прошивці константу розділили на два байти, але швидше за все тупо щось вчудили, бо в прошивці для ланоса 1,4 вже знову виправили і стоїть одиниця.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 10 Червня 2020, 17:55:27
Аналізував константу C79, то є припущення що в 111-ій прошивці константу розділили на два байти, але швидше за все тупо щось вчудили, бо в прошивці для ланоса 1,4 вже знову виправили і стоїть одиниця.
Значить я знову вгадав  :rolleyes: бо в тій 111 що заливав в останне поставив "1"  і їздить.
Хоч цікаво було б попробувати  поставити "2 - контакт 56 (вход IntakeAirPressure) "  бо ДАД підключений саме до контакту "56" якщо вірити схемі. Теоретично буде те саме . intake всасывающее устройство?  впускное устройство
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 10 Червня 2020, 23:14:21
Цитата: Володимир від 10 Червня 2020, 17:55:27
Аналізував константу C79, то є припущення що в 111-ій прошивці константу розділили на два байти, але швидше за все тупо щось вчудили, бо в прошивці для ланоса 1,4 вже знову виправили і стоїть одиниця.
Значить я знову вгадав  :rolleyes: бо в тій 111 що заливав в останне поставив "1"  і їздить.
Хоч цікаво було б попробувати  поставити "2 - контакт 56 (вход IntakeAirPressure) "  бо ДАД підключений саме до контакту "56" якщо вірити схемі. Теоретично буде те саме . intake всасывающее устройство?  впускное устройство
Так не можна, треба на якийсь інший вільний контакт, але не факт що в мікасі це реалізовано. Бо колись на форумі був користувач якщо пам"ять не зраджує з ніком Falcum, то він цим питанням займався, але писав що не працює, можливо не працювало тому, що в чіпексплорері намутили з таблицями тарування ДАД та датчика барометричної корекції, а він про це не знав, тому так і вийшло.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion