Зимняя резина

Автор gavryusha, 15 Вересня 2008, 17:28:10

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Vitaliy. від 30 Листопада 2019, 18:29:44
Цитувати виділенеякщо замале, то руля буде тягнути в праву сторону, якщо завелике, то машина навпаки буде тікати з обочини.
Я правильно понял, что если расхождение колёс (одного или двух) больше нормы, то это первый вариант. А если колёса параллельны (что для переднеприводной считается как уже сход), то второй вариант?
Но это касательно рыхлого снега, или заехать в песок одной стороной. Вроде как сам корпус машину будет разворачиваться как вокруг острия циркуля, если левая сторона просто катится, а правая вязнет. Но руля я так понял не должно в сторону тянуть при этом?
А, немного виправляюсь. Якщо развал правильний, а наклон колеса (или колёс) в минус (для сравнения, у грузовой татры в большом плюсе без груза), то точка контакта будет снаружи оптимума? Это и есть первый вариант?
Ні, плече обката це отих 5 мм внизу малюнка, тобто відстань між точкою на поверхні землі на яку вкахує вісь обертання стійки і центром колеса



Якщо на твердій поверхні вивернути руля в сторону і відкотити машину, то на колесі можна побачитит такий малюнок, відстань від центру кругів до середини колеса і є плече обката. Доречі, те плече обката що на малюнку, це ще заводські установки, як бачимо там рівно 5 мм.



Цитата: Vitaliy. від 30 Листопада 2019, 18:29:44
Так а вроде у нас пишут, что угол развала 0 градусов, плюс минус 20 минут?
На загруженій машині, щоби відстань між болтом і землею була 203 мм, а +-20 хв, як на мене, це похибка щоби привести плече обката до 5 мм, так як це єдидний параметр підвіски на який нема допусків, на розвал і сходження є, а тут нема.



Цитата: Romka від 30 Листопада 2019, 20:13:19
Користуйтесь послугами професіональних розвальщиків і все буде добре.
Мені професійні розвальщики поставили розвал -30 і +20 хв, тому які б не були розвальщики, всюди треба контролювати, я вже навіть хочу замовляти не послугу розвал\сходження, а оренду стенда.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Ага, хто ж його здасть!
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

В мене з переходом на зимову також руль почав легше крутитись, але на літніх коли знімав то тиск в шинах був 1,5 атм, а зимові накачав до 2,2 по моєму манометру.

В мене манометр як на фото, треба поміняти на щось іншої конструкції, бо цей кожного разу показує інший тиск.



Цитата: Romka від 01 Грудня 2019, 17:45:25Ага, хто ж його здасть!
Думаю з місцевими можна домовитись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

У нас не домовишся :).

Цитата: Володимир від 02 Грудня 2019, 08:05:15
В мене з переходом на зимову також руль почав легше крутитись, але на літніх коли знімав то тиск в шинах був 1,5 атм, а зимові накачав до 2,2 по моєму манометру.

В мене манометр як на фото, треба поміняти на щось іншої конструкції, бо цей кожного разу показує інший тиск.

Рекомендую такого типу Измеритель давления в шинах цифровой, шинный манометр, брелок
https://prom.ua/p936687807-izmeritel-davleniya-shinah.html
У мене схожий, тільки прямокутный вже 10 р. Ще коли брав в магазині, була лейбочка, що пройшов повірку.
Показує прикожному замірі одне й те саме, має переведення в 3  велечини тиску.
То з ним тиск в шинах виставлений з точністю до 0,01 атм. А щиномонтажники качають з розкидом +- 0,07 атм по колесам!

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 02 Грудня 2019, 12:10:16
У нас не домовишся :).

Цитата: Володимир від 02 Грудня 2019, 08:05:15
В мене з переходом на зимову також руль почав легше крутитись, але на літніх коли знімав то тиск в шинах був 1,5 атм, а зимові накачав до 2,2 по моєму манометру.

В мене манометр як на фото, треба поміняти на щось іншої конструкції, бо цей кожного разу показує інший тиск.

Рекомендую такого типу Измеритель давления в шинах цифровой, шинный манометр, брелок
https://prom.ua/p936687807-izmeritel-davleniya-shinah.html
У мене схожий, тільки прямокутный вже 10 р. Ще коли брав в магазині, була лейбочка, що пройшов повірку.
Показує прикожному замірі одне й те саме, має переведення в 3  велечини тиску.
То з ним тиск в шинах виставлений з точністю до 0,01 атм. А щиномонтажники качають з розкидом +- 0,07 атм по колесам!


Замовив собі на алі такий як на фото, ціна питання 88,83 грн. з доставкою.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

качаю по манометру, що на компресорі 2,5барчЄга, а по радянському, такому як у Володі то показує 2бара, і я йому вірю, а китаєць підпижджує на 0,5бара. але то фігня, головне щоб однаково було в усіх колесах. поміняв на зимові колеса, понакачував по 2,5 китайських бара і машина по трасі йде 120-130 і ніяких вібрацій, от що значить передні колеса брендові
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

Вірно, манометр на компресорі скоріще індикатор, тимпаче, шала у нього до 10 бар.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

ну і той що на пістолеті підкачки, я по тому накачую, той також підпижджує. але я качаю 2,5 і все нормально
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Короче сошлись в одном мнении все манометрі пиз...ны! Достаем ручной насос и качаем смотрят просто как просела или нет шина, все как в ссср! И ездили вить  :-D. В то время давление не было так важно как сейчас.


Володимир

Цитата: Sergik32 від 03 Грудня 2019, 08:37:42
качаю по манометру, що на компресорі 2,5барчЄга, а по радянському, такому як у Володі то показує 2бара, і я йому вірю, а китаєць підпижджує на 0,5бара. але то фігня, головне щоб однаково було в усіх колесах. поміняв на зимові колеса, понакачував по 2,5 китайських бара і машина по трасі йде 120-130 і ніяких вібрацій, от що значить передні колеса брендові
Мені на шиномонтажі по такому манометру качали рівно 2 атм, а мій показував 2.2 атм.



В таких манометрах є особливість, стрілка манометра на пряму не зв"язана з датчиком, а сидить собі на болтику підпружинена, і чим більший тиск в шиних, тим ту стрілку дальше по інерції закидає в сторону плюса, тому кожного разу покази різні.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик


Качаю таким и не парюсь)
Летом было накачано 2,3 и 2 зад, все агонь.
На прошлой неделе проверяю 1,5-1,8 во всех колесах  :-D, у руль не тянет и норм вроде, визуально вроде немного подспущены.
Помню на славуте только трох приспустит уже все руль тянет).

Короче докачал 2,3 и 2 зад  :ok: погнал дальше.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Жулик

Цитата: Romka від 03 Грудня 2019, 12:09:45
Маладес! :ok:
ну а че делать с простых вещей сложные?
Славута не настолько точный автомобиль что бы так точно подходить к давлению в шинах  :wallbash:.


Sergik32

славута настільки точний і чутливий до тиску автомобіль, що навіть не значний розбіг тиску в передніх шинах тягне руля в сторону пункту втормета
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 03 Грудня 2019, 14:29:42
славута настільки точний і чутливий до тиску автомобіль, що навіть не значний розбіг тиску в передніх шинах тягне руля в сторону пункту втормета
100%, буває що якщо тиск в шинах різний, то при різних температурах один раз їдеш руль точно по центру, а другий раз зміщений трохи в сторону. Починаєш шукати  відкручені гайки, а все на місці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion