Зимняя резина

Автор gavryusha, 15 Вересня 2008, 17:28:10

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Ееее, люди балансують колеса на славутах і тавріях  :facepalm:

Хтось пробував їздити на небалансованих перед тим як дивуватись? :dunno:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

User2108

Цитата: ВКБ від 10 Лютого 2021, 21:11:29
Ееее, люди балансують колеса на славутах і тавріях  :facepalm:

Хтось пробував їздити на небалансованих перед тим як дивуватись? :dunno:
Так, гірше на 23%

ВКБ

#2237
Ясно, ніхто не пробував. Ці балансування до спини. Головне його кріпити дез закусування і зміщення по фаскам гайок .
Яка вага колеса? Жорсткість пружини амортизатора під навантаженням передка?
При обертах в 800...1500об/хв (~80..150 км/год) урівноважуючий грузиик в 100г на радіусі в 120мм яке створе центробідне зусилля?
R=520/2;  V=40м/с
Вага колеса 16кг?
F=m*v`2/r = 0,7кг центробіжної сили  :psih:
Якщо зитати за колесо з частотою 1500/60=25гц і силою 0,7кг на колесо 16 кг + вага на колесо авто- зусилоя пружини і амортизатор сильно щось відчувається?)))) І це при швикості в ~150км,/год. При 100 - буде ~0,36кг.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я їжжу на небалансованих і шо
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Vitaliy.

Костя, нам честно говоря до лампочки мучения твоей машины. То ти таки грамотни речи пишешь, цифри розрахунки, то так безалаберно к железу видносишся. Колёс идеальних в принципе не бувае. Хоть зализо, хоть гума, десь бувае дисбаланс. Чтоб его вывести в ноль и придуманы баланс станки. Если тебе этого не знать, не понять, меня тебе жаль.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

igo61

Цитата: ВКБ від 11 Лютого 2021, 07:32:10
Ці балансування до спини. Головне його кріпити дез закусування і зміщення по фаскам гайок .
Яка вага колеса? Жорсткість пружини амортизатора під навантаженням передка?
При обертах в 800...1500об/хв (~80..150 км/год) урівноважуючий грузиик в 100г на радіусі в 120мм яке створе центробідне зусилля?
R=520/2;  V=40м/с
Вага колеса 16кг?
F=m*v`2/r = 0,7кг центробіжної сили  :psih:
Якщо зитати за колесо з частотою 1500/60=25гц і силою 0,7кг на колесо 16 кг + вага на колесо авто- зусилоя пружини і амортизатор сильно щось відчувається?)))) І це при швикості в ~150км,/год. При 100 - буде ~0,36кг.
Сміх, та й годі. :-D  :beee: Трохи запізднився с відповіддю.
Цитата: ВКБ від 08 Лютого 2021, 13:04:37
Де написано в науково дослідницькій літературі? ... методом жопоміра.
Цитата: ВКБ від 08 Лютого 2021, 18:47:23
Вода в статті. Де стендові випробування. Туфта.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Алекс

Цитата: ВКБ від 10 Лютого 2021, 21:11:29
Ееее, люди балансують колеса на славутах і тавріях  :facepalm:

Хтось пробував їздити на небалансованих перед тим як дивуватись? :dunno:
Катался на сбалансированных и без баланса .Идеальный вариант это финишная,на машине.Вот только тогда идеал.
Но как только колесо снял и поставил не по меткам ,или забыл метки нанести -фсё пропало ...
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 11 Лютого 2021, 08:22:19
я їжжу на небалансованих і шо
І шо, тряска і щось розхитало тобі? )), думаю кпп більше напрягає
От нафіга балансувати якщо немає у мене тряски до 150км/год, і буває з збалансованими !!?? , і ями та нерівність дороги і 1000 разів залізу (Віталя і для тебе) урон надають.!!!
Ну звісно, коли явно смикє руль  100км/год, то там ну просто жопа з гумою і якась хрінь наваряна на диск чи що, чи болото з середини на диску засохло, чи ковпаки пластикові, або фаски гафно проваляні і гайки не центрують, закручувати треба трохи  промазану чисту фаску і конус гайки на вісу, поперелньо притягнуть .. Ну і гума 5мм стінка а там 7 мм, то що то за гума!? У дешевої ВС11 навіть такого немає так як нонцентрічність вулканізуючої оснастки 0,03мм. ))))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 10 Лютого 2021, 17:21:08
Не балансую і горя не знаю. Той дисбаланс як жуйка на ботінку. Жодних пробоем і вібрацій.
Забув сказати, тормозні диски проточені бо була неспіввісність диску і концентричності отворів.
Значить тобі просто повезло з дисками та резиною. В мене коли ще була таврія і я собі на передню вісь купив нові диски і одів на них майже свіжу резину, то незважаючи на те що в середині була камера биття не було, хоча на старих дисках на тій самій резині було биття.

На славуті після десь 5-ти років експлуатації отвори на дисках розбились і я позбавився биття тільки зробивши собі перехідник для балансування з цетрування по центральному отвору колеса, якщо центрувати по отворам, то диск добряче літає відносно центра.

Цитата: ВКБ від 10 Лютого 2021, 17:21:08Апарат як враховує куди на колесо в мм аід центру на борт ставити?
Думаю датчикам вимірює відцентрові сили які створює на вісь колесо при обертанні в двох точках, а потім по формулах визначає величину грузиків і точки їх розміщення.

Цитата: ВКБ від 10 Лютого 2021, 21:11:29Хтось пробував їздити на небалансованих перед тим як дивуватись? :dunno:
Я пробував, але як писав вище биття не було на нових дисках і резині з малим пробігом. На ношених дисках і резині такий фокус в мене вже не пройшов. Я навіть пробував сам в статиці балансувати колеса чіпляючи два грузика однієї ваги навпроти однин одного з внутрішньої і зовнішньої сторони, то биття всерівно залишалось.

Я коли зробив собі перехідну плиту з центруванням по центральному отвору, то перевіряв її на сапасці, вибрав самий гірший диск і одів на нього нову резину з камерою, колесо відбалансувалось дуже добре, крутив його в підвішеному стані на домкраті, то биття нуль, але найбільший грузик 50-60 грам, сумніваюсь що якщо я зніму грузики то нічого не поміняється.

Цитата: ВКБ від 11 Лютого 2021, 07:32:10
Ясно, ніхто не пробував. Ці балансування до спини. Головне його кріпити дез закусування і зміщення по фаскам гайок .
Яка вага колеса? Жорсткість пружини амортизатора під навантаженням передка?
При обертах в 800...1500об/хв (~80..150 км/год) урівноважуючий грузиик в 100г на радіусі в 120мм яке створе центробідне зусилля?
R=520/2;  V=40м/с
Вага колеса 16кг?
F=m*v`2/r = 0,7кг центробіжної сили  :psih:
Якщо зитати за колесо з частотою 1500/60=25гц і силою 0,7кг на колесо 16 кг + вага на колесо авто- зусилоя пружини і амортизатор сильно щось відчувається?)))) І це при швикості в ~150км,/год. При 100 - буде ~0,36кг.
Почнем з того що 16-ти кілограм там нема, разом з фланцем максимум 10 кг.

Далі, амортизатор і пружину не враховіємо бо нас цікавлять тільки ті сили що передаються на руль, тобто вперед назад по напрямку руху авто. Якщо підняти одне колесо, то там і не дуже великі зусилля щоби повернути колесо враховуючи що інше стоїть на землі.

Відцентрову силу думаю треба рахувати по формулі F=-M*V*V/R, де M - маса грузика, V - щвидкість обертання грузика, R - радіус по якому обертається рузики. Я точно не знаю, бо щось не знайшов в гуглі, але підозрюю що швидкість в метрах за секунду, а радіус в метрах, тому приблизно буде для грузика 15 грам на швидкості 100 кмг 0,015кг*14мс*14мс/0,33м=8,9 кг.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Проводив експеремент з люксовим ковпаками. Помітив, що вони трошки не рівно стоят на колесах. Зняв і проїхався так 1000 км за добу.
То з ковпаками битя було на швидкості 110 км год, а з без них на 140 км год.
Тепер їзжу на стандартних.
Років 7 назад вирішив мати два комплекти дисків, купив кременчузькі і нову літню гуму Тойо, ще Японія. То одне колесо при балансуванні не потребувало грузика, а інші два по одному грузику на 5 гр і одне два по 5 гр - по одному з кожного боку.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Математикою не заморочувався взагалі. Маю такий досвід: без грузиків колеса по новенькій рівній дорозі на швидкості 100 км/год трясуть авто так, як ніби їдеш поганенькою дорогою на швидкості 80 км/год.

Колеса треба балансувати і на стенді, і на авто, як Алекс радить.

До речі, Romka своїм повідомленням нагадав мені, що коли на старих ковпаках відламався один пластиковий язичок, то на швидкості також трохи трясло. Мабуть, ковпак трохи зміщувало.

Sergik32

хлопці, хто що скаже за гуму кордіан вінтер дріве і ханкук 429 без шипів, яка краща?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris


ВКБ

У тавроінструкції забули зробити пояснення, що не можна до усирачки на суху грязними з піском гайками затягувати колеса, оскільки продавлюється фаска , розбивається і різь мілка яка не є саморозгвинчуєма. Що кріпити треба колесо в підвішаному стані, почергово для центровки фаски колеса і гайки і затягувати не до усирачки, але надійно.
Радіус шини, якщо саме там той груз 0,1 кг, то при 1500обертах радіальна метрова секундна швидкість  по шині під навантаженням сягає 0,26м буде 0,26м*2*3,14*1500=2449,2 м/хв, або 40,42м.сек.
F=0,1*40*40/0,26=615Н. При 61,5кг сили амортизатор би танцюаав брейкденс, якби частота була 2 оберти в секунду чи біля трого, наче мудмк скаче на капоті.. Але є частота оьертання і амплітуда зміщення мала бо є поняття інерційності, тобто невстигає колесо зміститись бо ще й закріплене, тобто інерційність ..відставання маси за силою штовхання (тягнення.)
при 15г, F=0,015×40×40/0,26=92H (швидкість ~150км)
Колесо не має одного ступіню свободи в лощині обертання , має лише три.
Інертність груза який обертається має зусилля яке болтає колесо і цю силу розмазує частота обертання 1/1500=0,0006сек за мінусом маси колеса M= 10кг а також маси підвіски, а краще 1/4авто, так як колесо саме ж не котиться і передає енергію авто. Тобто інерційна сила вібрації Р= F-M×10*0,00066сек= 615-100*10*0,0006сек= 3,99Н, це ту штовханину що сприймає авто і водій, навіть , і чим менше швидкість тим менше сила, яка при зупинці рівна масі дисбалансу тобтотрізниця між двома половинками колеса в 100г. Тобто 1Н. Десь так наче якщо не переплутав нулі 9 клас.

Володя, візьми нитку 40-ку, крікріпи грузик 15грам і 0,33м вильот і крутни на 500обертів (окружна 14, м сек), і що нитка витримає 8,9 кг?




Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ, а нахіба вся ця математика та цікаві досліди, якщо практика показує відчутну вібрацію, яка негативно діє на всю систему?