Нелегкі будні піддослідного кролика.

Автор Александр, 05 Жовтня 2011, 14:45:56

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 9 Гостей дивляться цю тему.

Александр

Цитата: Number OneЗря Агат Стандарт взял, говно редкостное эти агаты...
Хотів Фенокс, та не склалося. І взагалі, на рахунок амо: може я той самий щасливчик, у я кого Агати проходять 300 тис., нє?  *WALL*   :D
Глаза боятся, а руки из жопы.

Александр


Каждый год, 31-го числа, мы с мужиками ходим в баню(с)... Ну а в мене вже \"добра\" традиція кожен рік міняти акумулятор. Ще майже 600 викинутих юанів  *PARDON*
Глаза боятся, а руки из жопы.

Romka

неполадки в генераторі, ИМХО перезаряд.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Александр

Навпаки, недозаряд. Короткі поїздки+музика з підсилювачем.
Глаза боятся, а руки из жопы.

Ежен/Юджин/Ойген

Цитувати виділене- Радіатор основний Вебер (Росія ніби-то) - 230;
Китай.

Цитувати виділенеНавпаки, недозаряд. Короткі поїздки+музика з підсилювачем.
Купи простую зарядку и заряжай его раз в месяц тогда...  *PARDON*
Рецепт перемоги в інформаційній війні простий: говорити правду і викривати брехню (Любомир Гузар)

Андрей

Цитата: Александр Надводнюк
Каждый год, 31-го числа, мы с мужиками ходим в баню(с)... Ну а в мене вже \"добра\" традиція кожен рік міняти акумулятор. Ще майже 600 викинутих юанів  *PARDON*

Скільки ампер?В мене тож \"турок\"вроді як 50

Андрей

Цитата: EvGaS
Цитувати виділене- Радіатор основний Вебер (Росія ніби-то) - 230;
Китай.

Цитувати виділенеНавпаки, недозаряд. Короткі поїздки+музика з підсилювачем.
Купи простую зарядку и заряжай его раз в месяц тогда...  *PARDON*
А це не бред?тоді може і гену викинуть? :D

Number One


Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Romka

если висишь на АКБ постоянно, то нужно отдельно его подзаряжать, тогда прослужит лет 4-5
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ежен/Юджин/Ойген

Цитувати виділенеА це не бред?тоді може і гену викинуть?
Так чем каждый год покупать новую батарею, гривен за 250-400 можно взять простенькую зарядку.
Рецепт перемоги в інформаційній війні простий: говорити правду і викривати брехню (Любомир Гузар)

Александр

Цитата: EvGaS
Цитувати виділене- Радіатор основний Вебер (Росія ніби-то) - 230;
Китай.

Цитувати виділенеНавпаки, недозаряд. Короткі поїздки+музика з підсилювачем.
Купи простую зарядку и заряжай его раз в месяц тогда...  *PARDON*
Мож і китай, не виключено  *PARDON*  Зарядка в мене є, просто раніше допускав глибокі розряди, а потім побачив, до чого це призводить  *WALL*
 Андрюха, акум теж на 50 в мене.
Глаза боятся, а руки из жопы.

roman-udacha

Раз в рік новий аккумулятор  %)

Може ти без генератора їздиш?) :D

Ежен/Юджин/Ойген

Цитувати виділенеМож і китай, не виключено
Weber - это стопудовый китай родом. А на бумагах его могли б и как-то перелицензировать после импорта на не_китай. Даж в некоторых инет-магазах пишут прямо, что вебер сделан в китае...
Тем более, он по цене и на вид продукцией очень сходится с лса, сбр, экстра и т.д.
Китайцы по ходу с каждым днём плодят \"производителей\" запчастей. =(
Рецепт перемоги в інформаційній війні простий: говорити правду і викривати брехню (Любомир Гузар)

Александр

Цитата: roman-udachaРаз в рік новий аккумулятор  %)

Може ти без генератора їздиш?) :D
Будеш багато говорити - без підвіски їздити будеш (шучу)  *OK*   :D
Глаза боятся, а руки из жопы.

Александр

Знайшов собі засіб від нудьги, поки снігу ще не було.














Двигун реально дістав вже - масло брав спочатку експлуатації, чим далі тим більше, компресія 10 9 11 6 також не радувала. Після розтину було замінено поршневі кільця (Прима), шатунні вкладиші по причині раковин на робочій поверхні (МЗПС), сальники клапанів (Corteco), сальники розподільного валу (Кременчук),  ремінь ГРМ (Лузар), помпу(хз, підвал мабуть) прокладки голови, піддону і кришки клапанів. Ну і виявлено причину (основну) жору масла - обламана по фасці під сальник направляюча клапана в четвертому циліндрі. Направляючу замінено на ВАЗ - аналог (стала як рідна), попутно шліфанули поведену головку, очистили і притерли клапани. Залито масло ELF competition STI, напівсинтетика. На черзі ще одне регулювання клапанів, зазори на слух збільшилися після деякого часу експлуатації.
Глаза боятся, а руки из жопы.