У платних андроїдних версіях не тільки текст, є й графічні циферблати. <...> Текст при правільній аппаратній базі більш точний
Погасавши трохи швидкими довгими трасами і проаналізувавши розподіл моєї уваги, як оператора мобіля, можу сказати, що точність на трасі потрібна далеко не в першу чергу. Достатньо усвідомлювати
приблизний поточний стан обертів та швидкості (температури та баку), тобто приблизне положення стрілки між початком та кінцем шкали. Якщо швидко та коротко - то стрілка або стоїть вертикально/горизонтально, або відхилена у той чи інший бік від вертикалі/горизонталі. А ще індикація критичних параметрів контрольними лампами. Тобто
маркування шкал можна взагалі прибрати і на сприйняття ситуації це не вплине (відсутній ресурс на аналіз цифр). Лише перед камерами контролю швидкості та в населених пунктах дивлюсь на цифри, щоби стишитись до регламентних значень, якщо у потоці мало мобілів-орієнтирів.
Аналіз мозком стрілок приладів влаштований таким чином, що поки стрілки в межах норми - їдемо, а як тільки виходять з норми - стишуємось/зупиняємось, дивимось на цифри, думаємо та відкриваємо капот. Але це вже по суті діагностика, можна вмикати планшет і спостерігати час відкривання форсунок, осцилограми лямбда-зонду і все таке. Тобто під час руху точною метрологією параметрів та характером змін має займатись бортмеханік, але аж ніяк не пілот, який лавірує у зграї таких же літунів та займається передбаченням ситуації у межах оперативного горизонту подій.
Приклад достатнього безсимвольного інтерфейсу: