Выключатель масы

Автор Oleg_s, 09 Січня 2009, 23:02:56

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Max 55

Цитата: Dimzik від 08 Листопада 2015, 20:34:57
Сегодня сделал так же. Только на минусовую клемму.
на фото тоже на минусе!
просто АКБ с другим расположением контактов

Valeriy

Здравствуйте! Скажите пожалуйста, ничего страшного не будет если у меня выключатель массы прикручен к двигателю (провод с минусовой клемы)?

Жулик

так вроде должен еще один провод с клеммы ити на кузов? Что с ним? Где он?


al.dudka

Цитата: Valeriy від 28 Грудня 2015, 10:24:50
Здравствуйте! Скажите пожалуйста, ничего страшного не будет если у меня выключатель массы прикручен к двигателю (провод с минусовой клемы)?
Самый мощный потребитель электроэнергии у нас стартер, а он находится на двигателе.

Сергій

Цитата: Valeriy від 28 Грудня 2015, 10:24:50
Здравствуйте! Скажите пожалуйста, ничего страшного не будет если у меня выключатель массы прикручен к двигателю (провод с минусовой клемы)?
На кузове масса тоже должна быть!

al.dudka


На кузове масса тоже должна быть!

Правильно, берём масу на двигателе и кидаем на кузов, достаточно 10 квадратов.

Valeriy

У меня сперва было как: от минусовой клемы один провод был пущен к кузову, а другой прикручен был к выключателю массы, который прикреплен к корпусу двигателя. Но выключатель не работал так как было две массы (я так думаю что по этой причине не работал). Снял провод массы с кузова, оставил провод который идет от минусовой клемы к выключателю - теперь работает.

Valeriy

И что значит достаточно 10 квадратов?

Сергій

Цитата: Valeriy від 29 Грудня 2015, 15:45:13
И что значит достаточно 10 квадратов?
Это сечение провода в мм ^2

Сволочь

Цитата: Valeriy від 29 Грудня 2015, 15:43:09
У меня сперва было как: от минусовой клемы один провод был пущен к кузову, а другой прикручен был к выключателю массы, который прикреплен к корпусу двигателя. Но выключатель не работал так как было две массы (я так думаю что по этой причине не работал). Снял провод массы с кузова, оставил провод который идет от минусовой клемы к выключателю - теперь работает.
А от двигателя на кузов, масса(провод) идёт?
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Sergik32

виключатель маси повинен бути виключателем, а значить всі провода повинні йти через нього, якщо ти прикрутив його на двигун то з АКБ мінус повинен іти зразу на виключатель, а з виключателя, точніш він на движку , то движок тоді тоже повинен бути замасований на кузов, а січення провода таке як хлопці вже писали.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Я не знаю в кого як, в мене на Тавроні стояла зіловська маса (вимикач) з двигуна шісточною масою(мєдна плєтьонка)проведено на кузов! Аналогічно зробив і на Славці, тік вимикач маси був простіший, все було норм і ніяких проблєм із зарядкою! Але більше всього вимикач маси як пристрій сподобався з Рено 21 (мож не тільки в 21 стоіть але саме там бачив). Там вимикач стоіть прямо на "-" клемі, повернув на 180град. Маса вимкнена! Зручно чітко і зрозуміло!

Sergik32

у мене в москвічу тоже була зіловська, під панелькою, не видно, ніхто не заведе поки не нащупає де воно. у сусіда проводка коротнула в москалю то на другий день тоже таку поставив, надійно зато
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

В мене на старій таврюшці стояла як на фото, була розміщена на рулювій колонці колонці, знизу на кожусі був просверлений отвір (чи був використаний один з тих що є на самому кожусі) з якого стирчала тільки пластмасова ручка. Дуже було зручно і незамітно, зараз інжектор, то було б логічніше якось відключати плюсову клему щоби в мікаса не чистилась пам"ять.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

Оооо, в мене на Славці теж така була! Ну дакшо буде як відключати масу! Я поспілкувався з цього приводу з моім друзякою, той відповів зо так взагалі тоб не треба скидати масу але можна, страшного нічого немає, просто після відключення потрібно 3-4 рази вкл.-викл. Запалення щоб в пам'яті коректно "попрописувались" всі датчики! Я так роблю і норм все!