Микас OnLine

Автор Володимир, 23 Березня 2013, 19:02:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ihortarasukА нашо так високо піднімати фазу? Хіба не при 450 відкривається клапан?
Я брав по максимальній швидкості поршня при відкритому впускному клапані.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

В мене 1л/год на ХХ 950. П/п 65/165
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБВ мене 1л/год на ХХ 950. П/п 65/165
Чим міряєш?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ihortarasukЕксперементував з програмою, ось що вийшло=).


Також історія.
http://yadi.sk/d/m3pZ3wlILUqX8
На пуску також підніми фазу, так швидше запускається двигун.
Цитата: ВКБТвоїм БКУ
Тоді нічого дивного що така велика витрата пального, оберти ХХ в тебе високі і паливоподача також дуже висока, в мене жхх=55. і оберти хх=900, то розхід 0,72 л/г.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

При 55 паливоподача у мене 0,9-0,94л/год. Масло ынше вже, але так само. Розхід по місту нормальний.
Який в тебе опір високовольтний проводів? Свічки поняв без резистора.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБПри 55 паливоподача у мене 0,9-0,94л/год. Масло ынше вже, але так само. Розхід по місту нормальний.
Який в тебе опір високовольтний проводів? Свічки поняв без резистора.
Вибачай, хотів вчора поміряти, але там щоби зняти провід зі свічки потрібно знімати зверху пластмасу, то в мене пропало бажання міряти опір.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Та да, секас ще той. Я вмудрився обережно і так зтягувать, але руки побити можна. Ну вже при  нагоді.

Чому так жере багато на ХХ. Щось з кутами? А які в тебе на хх кути бігають. У мене 4-5 грд.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБЧому так жере багато на ХХ. Щось з кутами? А які в тебе на хх кути бігають. У мене 4-5 грд.
В прошивці виставив 10 градусів, плюс поправка на температуру повітря та двигуна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Перепровірю. Можливо в цьому суть. Бо пам.ятаю, при 730об, жрало 0,73л./год.

Ну так висновки є, стоїть фазу вприску міняти?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБНу так висновки є, стоїть фазу вприску міняти?
Моя думка так.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я так поняв експеримент риває ще. А кути на хх які були до твого втручання? Не детануэ на ХХ при 10? Не дизелуэ ДВС.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБЯ так поняв експеримент риває ще.
Я не експерементую, я їзджу.
Цитата: ВКБА кути на хх які були до твого втручання? Не детануэ на ХХ при 10? Не дизелуэ ДВС.
Стандартні 4 градуси якщо не помиляюсь. Не детонує нічого.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Скинь будласка графіки (картинки) для порівняння фази вприску до і після тюнингу  і кути теж.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБСкинь будласка графіки (картинки) для порівняння фази вприску до і після тюнингу  і кути теж.
Десь так. Якщо в когось є бажання і час, то порівняйте з графіком наданим тов. ihortarasuk.

В мене залита дворежимка, то на ХХ при переключенні режимів між цим графіком і стандартом я не відчуваю.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion