Микас OnLine

Автор Володимир, 23 Березня 2013, 19:02:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

А що, 10,3 безнадійний на доробку під дворежимку? Цікаво, ключі запаленння і форсунок силові ремонтопригодні, випаювати реально і замінити? польовики чи біполярні?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Саньок


Володимир

Цитата: ВКБА що, 10,3 безнадійний на доробку під дворежимку?
Та чого, можна, тільки на ному з двома режимами працює тільки 090-та прошивка, десь тут на форумі про це вже писали.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Ще раз поновив програму на сайті, виникла потреба перекинути таблиці з однієї прошивки в другу, то реалізував таку можливість, ну і добавив нагадування що якщо проводились зміни в графіку щоби не забували зберігати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

A4_

Цитата: Володимир
Цитата: ВКБА що, 10,3 безнадійний на доробку під дворежимку?
Та чого, можна, тільки на ному з двома режимами працює тільки 090-та прошивка, десь тут на форумі про це вже писали.

  А каким лодером ее шить?

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

yrij

Цитата: ihortarasuk
Цитата: ВКБА що, 10,3 безнадійний на доробку під дворежимку? Цікаво, ключі запаленння і форсунок силові ремонтопригодні, випаювати реально і замінити? польовики чи біполярні?

Цитувати виділенеТоже самое, применительно к Микас 10.3



http://chiptuner.ru/content/ecu_add/
http://vlad5229.narod.ru/indexfiles/help.pdf
я вскрывал свой микас 10.3 без плюса,у него какого то начинка совсем другая(((найти бы схему эбу....

A4_

Подтверждаю, микас 10,3 не такой как на фото. Т.е. правильного фото нет.

Володимир

Цитата: A4_Подтверждаю, микас 10,3 не такой как на фото. Т.е. правильного фото нет.
Можливо варто порівняти з плюсовим, там кажіть різниця тільки в процесорі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

A4_

Сравнивал со всеми имеющимися фотами - совершенно разный монтаж.

Сергей

Здравствуйте!
1.   Владимир, объясните по настройке Вашей программы: «Потужність форсунки» должна быть выставлена как «Статическая производительность» в прошивке (смотрю через CE 1.95).

2.   Я понимаю, что в CE 1.95 особо не разгонишься, но мне нужно всего лишь обеднить смесь особо не ковыряя прошивку.
Если я увеличу статическую производительность форсунки в прошивке, то должно уменьшиться время впрыска. Я правильно понимаю?

Fulcrum

Міняючи значення \"статична продуктивність форсунки\" Ви взагалі не змінете суміші. Цей параметр служить для вичеслення середнього та часовогу розходу палива. При зміні цього параметру буде невірно показувати розхід БК або діагностична програма.
Автомобілі є BMW і все решта

Сергей

Чи я по молдавські висловився, чи Ви не так зрозуміли.
Було два питання. На перше мені не відповіли, а на друге – схоже на лікування мозку.
Не перетворюйтесь на «УМНИКОВ» з форумів по Чип-тюнінгу. Це на мій погляд поки самий адекватний на даний час форум і я тут шукаю допомоги.
Машина 2007 Lanos ZAZ 1.4 з ГБО ІІ придбав взимку. Проблема підвищений розхід пального (що газ, що бензин) та погано заводиться після тривалої стоянки. ЭБУ - M113111TF142033.
Після придбання почав ковиряти. Виявилося, що у блоці прошивка AEC 02.32.092  Mar 22 2007 з блоку М113111SL132022 однорежимна з піднятим УОЗ.
Змінив прошивку на стокову AEC 02.33.111 Dec_27_2007 – машина стала відмінно заводитись, розхід зменшився (бензин), але не на багато. По логам з MikasOnLine «Розрахована витрата пального л/год.» на ХХ зменшилась з 1,6- 1,8 до 1,2- 1,45. Я так розумію, що повинно бути 0,7-0,8.

Цитувати виділенеМіняючи значення \"статична продуктивність форсунки\" Ви взагалі не змінете суміші. Цей параметр служить для вичеслення середнього та часовогу розходу палива. При зміні цього параметру буде невірно показувати розхід БК або діагностична програма.

Ви хочете сказати, що цей параметр у прошивці лише для БК. А якщо я поміняю форси з другою статичною потужністю, то ЭБУ саме про це дізнається і паливні карти поміняє?

Цитувати виділенеНемішай хай крутить, він вкладку форсунки, в упор не бачить. Ну поставить, як він думає, продуктивність форсунки. Плацепо працює, хазяїн довольний.

Що я там повинен побачити – «Коррекцию длительности впрыска»?


Плаценто не потрібно – потрібен результат.
Є думка, що сток так працює тому, що у впускному патрубку стоїть хлопушка та змішувач. Повітря поступає менше тому суміш збагачена. Ось я і думаю, як обдурити ЭБУ на халявному софті з мінімальними втручаннями у прошивку.

Fulcrum

Цитувати виділенеМіняючи значення \"статична продуктивність форсунки\" Ви взагалі не змінете суміші. Цей параметр служить для вичеслення середнього та часовогу розходу палива. При зміні цього параметру буде невірно показувати розхід БК або діагностична програма.

Ви хочете сказати, що цей параметр у прошивці лише для БК. А якщо я поміняю форси з другою статичною потужністю, то ЭБУ саме про це дізнається і паливні карти поміняє?

Я цим хочу сказати, що паливні карти аж ніяк не поміняються самі, які б форсунки не стояли. Якщо поставите з більшою продуктивністю, то просто отримаєте невірні покази діагностики + гемор з настройкою, тому і дана можливість міняти параметр \"Статична продуктивність форсунки\"  для різних форсунок.
Автомобілі є BMW і все решта

Сергей

Дякую,що відповіли!
У мене Ланос 1,4 з МЕМЗ 317.
Лямбда включена, що на старій, що на теперішній стоковій прошивці. ДАД працює – видно з логів.
Клапана регулював, свічки нові, ВВ перевіряв тестером.