тюнинг двигателя

Автор Masyanya, 08 Травня 2013, 23:42:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

SolidWorks модуль аналізу потоку каже що норм там все і не долбо*би в кб сидять. Там не реактивна тяга. Швидкість не критична на 5400 обертах при обємі в 1,3л. де 1,3/2 за оберьт тобто   2700×1,3л=3510л за звилину при повному дроселі і діаметрі патрубка найвужчого 60мм то маємо швидкість в ньому 28,26см.кв на 1 метр 2,826літрів ділимотна 3510л хв маємо 1240,3м/хв або 20,67м/с. А це швидкість 74,7км/год. І якщо їхати 120 км /год то виходе турборежимчик. А якщо ще йвиставити паьрубок чи жалюзі з дифузором то матимемо турбінку самонадувчика яка компенсує втрати турбулентності в каналах. Тому все ж таки під капотом і через вільтр на швидкості нормально до 0,9, а на стоячій може менше. Є втрати але як пауза і вакуум все одне заповниться, але з запізненням і мізок це має знати що є пауза між інформації з дроселя і інформації від датчику тиску та очікування. Хоча датчик показує факт і непряму залежність тиску і наповнення. Тобто мікас вважає що тиск падає саме через те що погоинаєттся мотором а не через те що не доходе з паузою. Саме датчик розходу як на январях був би краще ніж датчик тичску. От падінея тиску то є поглмнання мотором чи втрати в патрубках і фільтрі? Отут питання і мікас має якісь коеф поправки мабуть. Якщо нє..то х.з.

Щодо високообертових. У них хід поршня менший, менше тертя і каріоліса прискорення , інерційність поступально рухаючих частин, мастило, покриття деталей, передатки кпп. Але навіть у АШ-62 29,7 літрового мотора Ан-2 там номінал 2200 обертів і збалансовано з тяговою силою гвинта. Але компресія 6,5та ще й редукція 11:16 понижуюча)) Все що розриває мотор покладається на передатки і інші компенсатори, не обов'язково вичавлювати з мотора те що не є нормальним режимом і сапромат підказує.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Агов, православные, вы церкву не перепутали?  :facepalm:
Тут обкашливается КПП-автомат.  ;)
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Sergik32

такі всі вумні що аж страшно.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

drone

#63
Цитата: ВКБ від 12 Травня 2021, 09:48:31там все і не долбо*би в кб сидять. Там не реактивна тяга. Швидкість не критична на 5400 обертах при обємі в 1,3л. де 1,3/2 за оберьт тобто   2700×1,3л=3510л за звилину при повному дроселі і діаметрі патрубка найвужчого 60мм то маємо швидкість в ньому 28,26см.кв на 1 метр 2,826літрів ділимотна 3510л хв маємо 1240,3м/хв або 20,67м/с. А це швидкість 74,7км/год. І якщо їхати 120 км /год то виходе турб
А что это за двигатель у вас такой что у него впускной клапан 60 мм в диаметре с подъемом 15 мм и постоянно открытым впуском?
Инженерам в КБ не за красивые глаза выдавали многие миллиарды на разработку разных VTEC-ов.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: Toris від 12 Травня 2021, 08:14:51Вчора знайшов на роботі лачетовода. Каже, що у них така ж схема. І коли він зняв лабіринт (ДТП) і вмантулив туди пилососну трубу, яку вивів перед радіатором - то, каже, що машина ожила.
Він просто на вхід дав холодне повітря, це як на дизезель ставлять інтеркулер.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: igo61 від 12 Травня 2021, 10:22:57Агов, православные, вы церкву не перепутали?  :facepalm:
Тут обкашливается КПП-автомат.  ;)
Тему розділив та приліпив до теми про тюнінг двигуна. Тепер порядок. :)

User2108

 Вкину для спорів і т.п..
Автор тексту і фото, якого я викладаю знаходиться тут: https://www.drive2.ru/users/vector911/
Далі, витримка з його посту:
Машина ЗАЗ 1103 2008 года выпуска с пробегом почти 112 тыс км. Лютого пробега. с мотором 1.3 инжектор.
На доработанной ГБЦ. Клапана, каналы, направляйки, тарелки+ Амаг выхлоп 4 2 1 на 51 трубе. 95 в баке. Впуск и мозги в стоке полном...
Первый мой результат... 10,3 0-100 и 402 17.3!
Второй замер, поменялся только квотр 17.2. Доказывать что это мои результаты, а не другой машины, я не буду...

Toris

Отако катаємось потенційно на ферарі, і навіть не підозрюємо... :rolleyes:

ВКБ

#68
Головне не бренд, а теххарактеристики, а саме маса кузова і момент в його вистрелу в одиницю часу..тобто потужність короче діло в Ньютоні F=ma.
Мене на світлофорі дєлає мінік, а дизеля ні. Все просто.

Діаметр 60мм я взяв патрубка так як про його втрати обговорювали.
Клапанний переріз матиме швидкість відповідно швидше.
Пружність повітря все одно втаскає повітря, звісно що явно не 0,3л...та ще й підігрітого, а в циліндрі й гарячого.0.9 на хх
Але можна і поміряти через порцію палива на хх бензину і через 1:14,7 при лямбді 1. Як рахував по потудності 0,25кг бензу на 1 к.с. при 5400 то виходе заповнення не менше 0,9, але це на стенді. В русі має бути поддув з вулиці. Згоден що є різнмця на сточій і при 100км./год.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

#69
Цитата: ВКБ від 12 Травня 2021, 16:36:00
Клапанний переріз матиме швидкість відповідно швидше.
Пружність повітря все одно втаскає повітря, звісно що явно не 0,3л...та ще й підігрітого, а в циліндрі й гарячого.0.9 на хх
Але можна і поміряти через порцію палива на хх бензину і через 1:14,7 при лямбді 1. Як рахував по потудності 0,25кг бензу на 1 к.с. при 5400 то виходе заповнення не менше 0,9, але це на стенді. В русі має бути поддув з вулиці. Згоден що є різнмця на сточій і при 100км./год.
Говорили за впуск и влияние резонанса ресивера в наполнении цилиндров.
Диаметр седла клапана - 30,5 мм, высота подъема - 8,5 мм, фаза 237°, поднятие кулачка в первом приближении линейно. Итого имеем:
Sотв.кл=3.14*30.5*8.5=814 мм2
Sэф=Sотв. кл*4*коэф открытия = 814*4*(237/360*0,5(поднятие)*0,5(один впуск за два оборота))=814*4*0,165=537 мм2
Посчитанная вами площадь воздуховода S=3.14*60*60/4=2826
Получается что для обеспечения впуска самотеком при 5400 об/мин нужно ехать 74,7*2826/537=390 км/ч.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"