Прошивки на Мікас (Обговорення прошивок і ЕБК Мікас)

Автор Володимир, 22 Травня 2011, 17:59:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Anatoliy2209 від 29 Вересня 2020, 17:44:13Проблема в переходе от 10 до 30 градусов.подтрушивает дв. И при трогании провал при этой температуре.
Цікаво навіщо на Т18  в діапазоні температур 40-60 паливоподача загнана в "-4"? А якщо припустити що температура бреше трохи?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Anatoliy2209

Цитата: vladishtm від 29 Вересня 2020, 22:33:54
Цитата: ВКБ від 29 Вересня 2020, 22:17:58
У мене трусило і троїло на холодну поки не підняв паливоподачу G0xx з 58 на 70. Як рукою зняло.  Система справна при діагностиці показувала, лише пропуски 1-3. Сток прошивка 069 і все в комплекті. На гарячу коеф 0,95. 
Ну да, у Anatoliy2209 вона теж практично на мінімумі = 60
Як що я повишаю паливоподачу більше 60 ,то піднімається тиск в клекторі-время вприску і вібрація. При 58-60 тиск 308-315 а вприск 3.8-4.0.

Anatoliy2209

Цитата: vladishtm від 29 Вересня 2020, 22:42:50
Цитата: Anatoliy2209 від 29 Вересня 2020, 17:44:13Проблема в переходе от 10 до 30 градусов.подтрушивает дв. И при трогании провал при этой температуре.
Цікаво навіщо на Т18  в діапазоні температур 40-60 паливоподача загнана в "-4"? А якщо припустити що температура бреше трохи?
Так стоїть в 096 прошивці.

ВКБ

Цитата: Anatoliy2209 від 30 Вересня 2020, 14:46:18
Цитата: vladishtm від 29 Вересня 2020, 22:33:54
Цитата: ВКБ від 29 Вересня 2020, 22:17:58
У мене трусило і троїло на холодну поки не підняв паливоподачу G0xx з 58 на 70. Як рукою зняло.  Система справна при діагностиці показувала, лише пропуски 1-3. Сток прошивка 069 і все в комплекті. На гарячу коеф 0,95. 
Ну да, у Anatoliy2209 вона теж практично на мінімумі = 60
Як що я повишаю паливоподачу більше 60 ,то піднімається тиск в клекторі-время вприску і вібрація. При 58-60 тиск 308-315 а вприск 3.8-4.0.
Не повинен підніматись так як зміною вприску на збагачення змінюєтьмя і предуставка стехеометриї. Тобто тиск за паливоподачею не бігає щоб повернути як було по стехеометрії, вона реально змінюється. Головне щоб троїння пропало. То банальеі пропуски чи то по запаленню чи пов'язано з бідною.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Anatoliy2209

Дякую всім за підказки. Сильно не сваріить , я тільки учусь.В мене на авто стоїть 069 ,а в запасі лежить 096 на 1.2 дв. Так от хотів поексперементувати,перенести паливоподачу із 096, а по холстому із прошивки фулфлеш із драйв 2 ру. Хотів прибрать скачки на 1-2 передачах і переход 15-30 гр. Ускорітельний насос з третьої прошивки трохи підправив,претензій до неї нема.

vladishtm

Цитата: Anatoliy2209 від 30 Вересня 2020, 14:48:21
Цитата: vladishtm від 29 Вересня 2020, 22:42:50
Цитата: Anatoliy2209 від 29 Вересня 2020, 17:44:13Проблема в переходе от 10 до 30 градусов.подтрушивает дв. И при трогании провал при этой температуре.
Цікаво навіщо на Т18  в діапазоні температур 40-60 паливоподача загнана в "-4"? А якщо припустити що температура бреше трохи?
Так стоїть в 096 прошивці.
Наче так, але для 1.2. Для 1.3 такого вже нема. Там по нулям. Мені просто не зрозуміло - НАВІЩО? в мінус? У чому полягала сама ідея мінусувати?  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Цитата: vladishtm від 29 Вересня 2020, 22:06:08
Цитата: Anatoliy2209 від 29 Вересня 2020, 17:44:13Проблема в переходе от 10 до 30 градусов.подтрушивает дв. И при трогании провал при этой температуре.
Двиг не прогрітий

Цитата: Anatoliy2209 від 29 Вересня 2020, 17:44:13ДК ..... отключен програмно
то все ж в аших руках!  :-D ну в ногах також.   :dunno: От я взагалі не розумію ? ну нафуя той інжектор, якщо виключено пів інжектора  :dunno:

Шановний, якщо вимкнута Лямда це не пів інжектора, це всього один датчик який слідкує за стехометричною сумішю і дозволяє правити відхилення +_20%, що викликані зносом двигуна чи незграбністю водія. І більше для екології.
А інжектор придумали для екології, спрощення життя водія та  наступного кроку - встановлення турбіни, щоб видавити максимум потужності.
ПС. Майстри, що налаштовували ще перші Таврії доводили, що справний двигун з налаштованим карбюратором має розхід той же, а то й менше як на інжекторі. :gvozd:
:thank_you:   
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Розхід може бути однаковий при налаштуваннях карб і інж, але реакція мотора при прогріві і в динаміці на різних режимах на мою думку різняться трохи.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Romka від 30 Вересня 2020, 23:17:01І більше для екології.
Вибачте, Романе -але я не згодний. Для екології?? ой не смішить.  В світі так переймаються єкологією - що вже торнадо в Україні.
20% регулювання це мало?  :wacko: Від "одиниці"? і мало   :wacko: При тому що та "одиниця" кожної секунди нова? Розхід розходом, а стехометрия - стехометриєю. Ми ж вже шарикові ручки не хаємо? - а я ще памятаю як тринділи, що воно буржуйське, каліграфія погана, двійки ставили тим хто наперикір користувався шариковою....... Я не проти карба, можливо буде ще якийсь новий його вид. Але світ буде йти вперед попри що. Інжектор - це наступне після карба і він поки що удосконалюється, і в регулюванні теж. І якщо він інжектор -то хай робить як інжектор, а якщо карбовии то хай робить як карб. Вибір же є.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

_Oleksandr_

Цитата: vladishtm від 29 Вересня 2020, 22:06:08От я взагалі не розумію ? ну нафуя той інжектор, якщо виключено пів інжектора
Ну у меня нет ДК и ничего страшного. Как будто это единственный датчик во всей системе в т.ч. конролируеммый ЭБУ. Считаю, в первую очередь должны быть своевременные ТО, качественное топливо и расходники, и двигатель тогда будет работать хорошо и безпроблемно даже без ДК.

ВКБ

Як раз ДК і хай би був під погане паливо для тримання стехеометрії яка виставлена. Скачки напруги, тиск палива і похибки інших датчиків програмно вирівнює під кінцеву задачу ДК як зворотній замкнений зв'язок системи по своїй задачі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Цитата: vladishtm від 01 Жовтня 2020, 18:14:33
Цитата: Romka від 30 Вересня 2020, 23:17:01І більше для екології.
Вибачте, Романе -але я не згодний. Для екології?? ой не смішить.  В світі так переймаються єкологією - що вже торнадо в Україні.
20% регулювання це мало?  :wacko: Від "одиниці"? і мало   :wacko: При тому що та "одиниця" кожної секунди нова? Розхід розходом, а стехометрия - стехометриєю. Ми ж вже шарикові ручки не хаємо? - а я ще памятаю як тринділи, що воно буржуйське, каліграфія погана, двійки ставили тим хто наперикір користувався шариковою....... Я не проти карба, можливо буде ще якийсь новий його вид. Але світ буде йти вперед попри що. Інжектор - це наступне після карба і він поки що удосконалюється, і в регулюванні теж. І якщо він інжектор -то хай робить як інжектор, а якщо карбовии то хай робить як карб. Вибір же є.

Таки екологія, шановний
Зачем нужен лямбда-зонд

Жесткие экологические нормы давно узаконили применение на автомобилях каталитических нейтрализаторов (в обиходе - катализаторы) - устройств, способствующих снижению содержания вредных веществ в выхлопных газах. Катализатор вещь хорошая, но эффективно работает лишь при определенных условиях. Без постоянного контроля состава топливно-воздушной смеси обеспечить катализаторам "долголетие" невозможно - вот тут и приходит на помощь датчик кислорода, он же О2-датчик, он же лямбда-зонд (ЛЗ).

Название датчика происходит от греческой буквы l (лямбда), которая в автомобилестроении обозначает коэффициент избытка воздуха в топливно-воздушной смеси. При оптимальном составе этой смеси, когда на 14,7 части воздуха приходится 1 часть топлива, l равна 1 (график 1). "Окно" эффективной работы катализатора очень узкое: l=1±0,01. Обеспечить такую точность возможно только с помощью систем питания с электронным (дискретным) впрыском топлива и при использовании в цепи обратной связи лямбда-зонда.
https://www.hondaworld.ru/honda_repair_37.htm
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Якби не екологія, то в центрі любого міста вже б задихнулись. А якщо воняє то мабуть і вихлоп неправильний. Світ пішов вірним шляхом щодо інжекторного.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

_Oleksandr_

Цитата: ВКБ від 02 Жовтня 2020, 06:46:31Якби не екологія, то в центрі любого міста вже б задихнулись. А якщо воняє то мабуть і вихлоп неправильний. Світ пішов вірним шляхом щодо інжекторного.
И что есть такие кто менял свой старый катализатор на новый?! Или хотя бы проверял свой выхлоп на соотвествие Евро-2?

P.S. Последняя Славута ушла с конвеера 9 лет назад и с учетом того чем мы заправляемся у практически всех катализаторы уже давно мертвые и свою работу не выполняют.