Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: vladishtm від 18 Квітня 2023, 18:42:52Так а що скажеш по наведеним малюнкам кривих коеф лямда? В принципі я можу знизити діапазон С74(до 5%),  та С60 (до 10%) ще десь раза в чотири і тоді лямбда повинна стати більш ровною.
Лямбда стане рівнішою, а паливна суміш на виході якою буде коли ти обмежиш діапазон регулювання?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 19 Квітня 2023, 09:13:45
Цитувати виділенеЦитата: vladishtm від Вчора в 18:42:52 В принципі я можу знизити діапазон С74(до 5%),  та С60 (до 10%) ще десь раза в чотири і тоді лямбда повинна стати більш ровною.
Лямбда стане рівнішою, а паливна суміш на виході якою буде коли ти обмежиш діапазон регулювання?

Ну я  зі своїм опитом, звісно можу тільки спиратись наприклад  на хелп, а там для робочого ходу  "С60 ...значение от 10 до 30%. Для целей настройки параметр следует увеличить. Для повседневной эксплуатации серийного автомобиля - уменьшить." Тобто 10% ще норма. А для ХХ той же хелп "С74 ....Должен быть меньше или равен С60."
Тож 10% і 5% наче вкладаються в рекомендації. 
Ще мені було цікаво, чому для раб.ходу саме не більше 30% (верхн. значеня коєф не більше 1.3)?
.
Ось попалось таке. "..При топливной коррекции более 30-40 % выхлопной тракт
раскаляется до вишневого цвета минут за 10-15..." Тож тут схоже якраз краще буде при недо... чим при пере...  :lol:

В потрібні моменти теоретично  все рівно буде збагачення. Зазвіичай в ЕБУ короткочасне відключення лямда регулювання відбуваеться наприклад при " ...• при запуске двигателя, • в режиме прогрева,
при резком ускорении (открывании дроссельной заслонки),
• при отключении подачи топлива, • при полностью открытой дроссельной заслонке,..."

А значить наприклад при обгоні буде збагачення (прискорювальний насос).

Ще дві цікаві речі по лямда регулюванню.
"....проверять кислородный датчик путем определения количества переключений
выходного напряжения датчика при больших оборотах двигателя (2000-2500 об/мин). Формальный
критерий проверки – наличие более 8 переключений в течение 10 секунд....."
Перевірив у логах - так і е десь.
"...Постоянная времени ... датчика (Response Rate), b=300 мс...."
Це побачимо тільки при виході з ПХХ (і тільки) - в мене теж десь трохи більше 300мс.

Звісно на лямбді теж можна "наколотися". Наприклад негерметичнось вихлопної до лямди, чи забитий каталізатор.

Якщо судить по малюнку https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/l_zond1.jpg то у стоковій лямда була в діапазоні 0,95-0,96 (трохи збагачена якби)
Зато С60 та С74 стояли по 50%  :wacko:  :dunno:
Я здвинув мабуть у  0,97-1,3. Треба  спробувать 0,99-1,0 (а С74 10%). Зі славути порша не зробиш  :rolleyes: зато ж економічніше  :beee:

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 19 Квітня 2023, 21:45:04Ну я  зі своїм опитом, звісно можу тільки спиратись наприклад  на хелп, а там для робочого ходу  "С60 ...значение от 10 до 30%. Для целей настройки параметр следует увеличить. Для повседневной эксплуатации серийного автомобиля - уменьшить." Тобто 10% ще норма. А для ХХ той же хелп "С74 ....Должен быть меньше или равен С60."
Правильно, настроюєш паливоподачу щоби KLZ був максимально стабільним, а потім зменшуєш діапазон.
Цитата: vladishtm від 19 Квітня 2023, 21:45:04Якщо судить по малюнку https://slavuta-club.info/wp-content/uploads/pub/l_zond1.jpg то у стоковій лямда була в діапазоні 0,95-0,96 (трохи збагачена якби)
Рекомендую діапазон 0,96-0,98 , при переходах в потужний режим, буде збагачення суміші на 2-4%.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Cartland

Вітаю, шановні. Маю Славуту 1.2 2007 інжектор lux. З симптомів має розхід близько 12 л і нестабільний холостий хід.
Не маю знайомих, які грамотно розшифрують показники OBD, підкажете, куди копати? Маю підозру на вмерлу лямбду.



vladishtm

Цитата: Cartland від 19 Серпня 2023, 23:34:29куди копати? Маю підозру на вмерлу лямбду.
Ось покази АЦП. ЛЯмбла 2 відключина в прошивці в неіснує в природв. Лямбда 1 підключена в прошивці, і на момент скріншоту відключена під капотом роз"єми. АЦП це значення від контролера і чому там нулі  :psih:  :dunno:  Ну можливо лямбда 1 жгут замкнув, а лямбда 2 ???
Більше все схоже шо мікас його опорнік для лямбд здох. Він повинен видавати 0,45В , з прогрівом підгятися до 0,8... і почати качати синусоїду 0,2 -0,95В як лямбда вступить в роботу.
Spoiler
Screenshot_2023-08-20-11-12-52-413_ru.spb.OpenDiag.jpg
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Cartland

Цитата: vladishtm від 20 Серпня 2023, 13:28:27Тобто просто заміна датчика кисню скоріше за все нічого не дасть, і треба Міняти Мікас?
І така штука як пропуски запалення чому може виникати? Свічки нові стоять, але чорні, чомусь переливає.

vladishtm

#1056
Цитата: Cartland від 20 Серпня 2023, 14:01:00Тобто просто заміна датчика кисню скоріше за все нічого не дасть, і треба Міняти Мікас?
Наскільки я розумію якщо навіть відключити відходящі кінці датчиків прямо на Мікасі то напруга 0,46 АЦП повинна бути. Не знаю можливо там один опорний і проводка лямбди закоротила його десь аж на початку, біля мікаса і садить на нуль?  :dunno: Ось вдео що зазвичай на датчиках
Spoiler

[close]
Цитата: Cartland від 20 Серпня 2023, 14:01:00І така штука як пропуски запалення чому може виникати? Свічки нові стоять, але чорні, чомусь переливає.
Недавно колупався зі схожим у себе 1,3люкс 2010.
Купив нові свічки -бестолку. При відключенні діагностикою опендіагом на ХХ форсунок - без 1,4 робить, без 2,3 глохне. Мікас 10.3+. При холодному старті -як трактор спочатку попрацює на обертах десь 500-700 потім наче прорве і починає нормально працювати. Не  сподобалась мені катушка  запалення - окислення на одному контакті -хоча так прозвонив наче норма. Купив нову і ВВ дроти від ланоса безрезистивня (не було резистивних). Катушка болгарія, все наче таке але трохи вищий опір на виході -десь процентів на 30% Поміняв. Авто завелось с півоберта.
В самого щось з лямдою, можливо сильно закаптив. Я її міняв на нову - то працювала красиво. А от після експериментів з нерідними форсунками, а перед цим ядовитим бензином ще- почалось моє митарство. Наче й ціла, напруга піднімається з прогрівом, але потім стоїть на 0,8-0,9В :dunno:  Бенз перейшов 92-  :dunno: . Пробував міняти положення РХХ і СОХХ до заглохів в обидві сторони - лямбда напругу не міняє тримає 0,8-0,9В  :psih:
На свічках теж все таки збільшена сажа. Але авто робить нормально. Замінив зараз штани-проставка- резонатор. Зняв каталізатор -наче ще не зовсім убитий. Хочу раскоксовку двигуна ( бо я трохи закоптив його єкспериментом з форсунками. А також  руцями помити спробувати лямбду і каталізатор і поставити на все .взад
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: vladishtm від 20 Серпня 2023, 14:34:46і треба Міняти Мікас?
Ну хто ж знас ванга?... :wallbash:  Найкраще б знайти і підмінити мікас  для уточнення, ... можна заглянути всередину - можливо візульно вирахувати що там гавкнуло...... Може від"єднати роз"ем мікаса, визвонити проводку  в бік ЛД1 на коротке,.....відпаяти ( чи відкусити щоб потім спаяти) провід від мікас до ЛД1..... Подиіитись під кришку мікаса може щось ....
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Цитата: vladishtm від 20 Серпня 2023, 15:14:56
Цитата: vladishtm від 20 Серпня 2023, 14:34:46і треба Міняти Мікас?
Ну хто ж знас ванга?... :wallbash:  Найкраще б знайти і підмінити мікас  для уточнення, ... можна заглянути всередину - можливо візульно вирахувати що там гавкнуло...... Може від"єднати роз"ем мікаса, визвонити проводку  в бік ЛД1 на коротке,.....відпаяти ( чи відкусити щоб потім спаяти) провід від мікас до ЛД1..... Подиіитись під кришку мікаса може щось ....
Або прошити прошивкою без лямда зонда, робоча тема.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: Romka від 03 Січня 1970, 01:01:01Або прошити прошивкою без лямда зонда, робоча тема.
Якщо мікас постійно видає помилку то можна і не перепрошивати, мікас в такому разі все рівно лямбду не використовує. А помилку повинно видавати (якщо вже не колгоспили) бо по факту немає зміни сигналу від лямбди.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

А по поводу закопченності свічок..... щось мені здається пішло зараз з бензином (я вже на 92).... бо я вже і лямду відключив, по факту в мене все по паливопдачі стокове, а свічки чомусь копчені, хоча авто катить добре. Тиск в рампі норма (ну хіба що манометр бре, але звіряв його),можливо масло в картері трохи більше норми ... от не бачу поки явних причин копченості  :dunno:

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Toris

Цитата: vladishtm від 21 Серпня 2023, 16:24:45А по поводу закопченності свічок..... щось мені здається пішло зараз з бензином (я вже на 92)....
Треба пропанове ГБО ставити, там легші фрації, вони не коптять і масло не псують, бо газова фаза і тому не змішуються.

Romka

Цитата: vladishtm від 21 Серпня 2023, 16:13:36
Цитата: Romka від 03 Січня 1970, 01:01:01Або прошити прошивкою без лямда зонда, робоча тема.
Якщо мікас постійно видає помилку то можна і не перепрошивати, мікас в такому разі все рівно лямбду не використовує. А помилку повинно видавати (якщо вже не колгоспили) бо по факту немає зміни сигналу від лямбди.
Добродію, можливо помиляюсь, але при цій помилці мікас переходить на аварійні параметри роботи, а це є переросхід палива і поведінку як овоч.
Цитата: vladishtm від 21 Серпня 2023, 16:24:45А по поводу закопченності свічок..... щось мені здається пішло зараз з бензином (я вже на 92).... бо я вже і лямду відключив, по факту в мене все по паливопдачі стокове, а свічки чомусь копчені, хоча авто катить добре. Тиск в рампі норма (ну хіба що манометр бре, але звіряв його),можливо масло в картері трохи більше норми ... от не бачу поки явних причин копченості  :dunno:


Можливо моторне мастило почав їсти двигун. :dunno:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: vladishtm від 20 Серпня 2023, 13:28:27Ось покази АЦП. ЛЯмбла 2 відключина в прошивці в неіснує в природв. Лямбда 1 підключена в прошивці, і на момент скріншоту відключена під капотом роз"єми. АЦП це значення від контролера і чому там нулі  :psih:  :dunno:  Ну можливо лямбда 1 жгут замкнув, а лямбда 2 ???
Тут можуть бути інші варіанти, програма показує не те що потрібно, або замикання лямбди на масу, або датчик так траванувся що напруга на нулі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Cartland

Цитата: Cartland від 19 Серпня 2023, 23:34:29Вітаю, шановні. Маю Славуту 1.2 2007 інжектор lux. З симптомів має розхід близько 12 л і нестабільний холостий хід.
Не маю знайомих, які грамотно розшифрують показники OBD, підкажете, куди копати? Маю підозру на вмерлу лямбду.

Коротше, маю апдейт своєї ситуації.
Поїхав до діагноста, він підключився, подивився і сказав, що лямбда мертва і дуже сильно багатить суміш, тому і чорні свічки, і кінський розхід, і нестабільна робота двигуна. На мою пропозицію замінити лямбду він сказав, що таких розумних вистачає, але скільки вони не купували датчиків кисню — майже всі вони неробочі, тому щоб не колупатися з браком просто відшити лямбду і все.
Відшили, стало краще, але не зовсім. Діагност зробив припущення, що пережаті клапана, відправив до майстра, який регулював клапана 2 неділі тому. Майстер сказав, що дійсно, клапана були пережаті, не догледів (випуск був 0.25)
Порегулював повторно, і о чудо: на 15 літрах бензину проїхав 200 км, додалося тяги і машину вже не трусить на холостому як припадочну.