Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 8 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: Romka від 01 Березня 2021, 15:30:39
Цитата: ВКБ від 01 Березня 2021, 15:14:36

Но согласен, чтотнаписано менять смазку каждые 30тыс, т.е. освежать. Увы, я в левый подшипник тролько заглядывал после 49тис когда менял стальной кожух согнутый ступицы, то была черная но, на вид рабочая. Не менял.


Ну, слава ГОСТам/ ДСТУ / ISO! що таки вийшли на те що літол не гарна ідея в підшипник, бо ну його в холеру возиться з його заміною кожні 30 к км!

Інші суперзмазки аналогічно. Ну якщо є платити більше ...нє вопрос )). А графітку один в один гост бачив фірму польску називає Eazymastersteel.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

User2108

Цитата: ВКБ від 01 Березня 2021, 15:24:13
А що досліджені фактри гост та дсту далеко змінились? Чи сталі вдвічі міцніші, чи g не 9,8?
Найка, інженерія, виробництво, гост, якість, одне ціле в комплексі та користуватись тим що до нас прєдки зробили, поклали в документи і виерли,  і не ізобрєтать вєлік чи не хавать маркєтінгову єрєсь, той самий літол який набрехали що не поглинає вологу і додали в нього силікон 5% чи вазелин і на....супер....плати більше бо ви ж не хосете старий літол 24 ...і самі не розуміють з чого воно зліпояно.
Енігми не вистачає

igo61

Літолу там не вистачає.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

drone

Цитата: ВКБ від 01 Березня 2021, 14:56:52
Доречі між смазкою густою і масляною ванною збільшує підшипник пепедній генератора з макс 14000 об на 16000 всього навсього при тому ж ресурсі. Про яке чарівне мастило річ? Не з сайту читайте, а з довідників державних.
При чем здесь генератор? Подшипник на генераторе работает в диапазоне 2000-11000 об/мин с подогревом от двигателя. Подшипник в ступице работает в диапазоне 0-1400 об/мин.
Таким образом примечание
Цитувати виділенеЗначения аг уменьшают, если вязкость смазки меньше чем 13 м м 2/с для шариковых подшипников и меньше чем 20 м м 2/с для роликовы х подшипников при рабочей температуре и низкой скорости вращения - число об/мин, умноженное на
/)pw меньше, чем 10000.
Не относится к первому случаю в отличии от второго.
На генераторе один подшипник на заводской смазке не прошел дефектовку уже при 40к пробега, один из передних ступичных рассыпался при 25к пробега.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Мій звичайний за 14 грн на змасці в сирникову голівку  розтертого літола 24 пепедній генератора , який працює на 23% швидше арбайтен вже тис 50 не менше. Тобто коли крутю 5000 на генераторі 12500, а було і 6000тис. Живий, бо натяжка ременя то пшик.
Я до чого, що в довілнику є дві колонки навантаження, густа та рідка смазка, в принципі той сасий коеф поправочний, але з поміткою- максимальні оберти на пластичній і рідкій смазці. Я про те що не великий приріст.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Максимальные обороты - это отдельный вопрос с кучей переменных, в т.ч. гидродинамическое распределение масла. Они не имеют непосредственного отношения к ресурсу. В случае ступицы важны факторы износа при низких оборотах на холодную, а не гидродинамика.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Річ в тому що любе мастило навіть "маркетингове", рекомендовано міняти, оскільки потемніння і черність то є поглинання продуктів викрашування, де потім мастило працює як ворог, товче частки металу і як мікроабразив аналогічні наслідки. Бо формула С*Н* мастила не змінна і розпаду у вигляді окислення з виділенням СО2 та Н20 там точно немає, є лише окисли металу викришеного в перемісь. Суть зменшення тертя при мікроплющенні металу об метал і нагріву, майже нонамікронні переміщення зерен фериту і цементиту в ШХ15 загартованих деталях, але не ліквідує знос. Це аналог як на розсипаний цукор на столі вдавлювати кульку гумову яка при контакті роздвигає зерна, то і є то тертя. А від деформації кочення мастило не спасає, спасає лише шорсткість і твердість, тобто пружність та навантаження на елементи вальниць (підшипника кульки ролмки і бандажі контактні.) Нагрів від пружних  контактних деформацій які породжують рух в п'ятні контакту часток матеріалу які усталрсно викрашуються поо природі кількості циклів (аналог перегмнання знакозмінно в руках дротик металевий).
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ох ї...ати-тарахтіти, оце то 2 курс металознавства. та краще змінити періодично змазку ніж так глибоко лізти в цукор з кульками.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алекс

Цитата: ВКБ від 01 Березня 2021, 08:53:24
Літол 24, якщо сухо. Якщо недовіра, бензин сушка і літол 24.
Там сферичні чи роликові циліндричні чи конічні, що там в задніх?
В топку литол ...я наевся его еще хорошего,бердянского ...заебался менять подшипники -дернешь ступицу глянуть шо там,а оно и высыпались ...Проблема ушла с покупкой ведра смазки BPW ..
Для наших мелких подшипников вполне достаточно DELO ,от Шеврон
Mobil XHP222 и смазка ravenol lkw fett blau -сука липучая ,мажу ответственные узлы ,типа подвесного подшипника,а в перспективе и полностью перейду на нее -это для грузовика ,шкворня и т п ..
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

На ютубе есть ролик про японские подшипники ...и про смазку ...
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Задній ступічний конічний славути взагалі після обкатки затягувати треба так, щоб невеличкий люфтик лишився. Якщо немає, жопа йому і смазка не вплине на перебільшення сігми зминання матеріалу і наднормативних контактних напружень. Мені пофіг на той літол чи не літол, просто лохотронів магазинах в основному.
Після перевірки жолного натяку на критичний знос. А як сильніше затягував , не сильно але щоб люфта не було при пробігу і влітку  не ходили більше 5..8тис. Якщо і підвищує якість тотне в два рази. Можливо співпадає якість зборки і заміни підшипника за затиску і мастила одночасно і складається думка про чаріане мастило. Цей фактор та така растановка часом не вплинула?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#101
1. У Сенса в задній маточині (ступиці) два конічних підшипники. Вчора виявив у ящичку з бонусами від попередника. При нажиманні ногою на верхню частину заднього колеса є відчутний люфт. А попередник казав, що був у майстра, який сказав, що ще можна трохи поїздити, але краще підшипники замінити. Заміню.

2.
Цитата: Алекс від 02 Березня 2021, 22:10:56В топку литол ...
смазки BPW ..
Для наших мелких подшипников вполне достаточно DELO,от Шеврон
Mobil XHP222 и смазка ravenol lkw fett blau -сука липучая ,мажу ответственные узлы ,типа подвесного подшипника,а в перспективе и полностью перейду на нее
Ravenol LKW FETT BLAU - варіант літолу... http://ravenol.com.ua/ravenol-lkw-fett-blau-400g.html
Mobilgrease XHP 222 - також буржуйський літол, але з молібденом: https://www.mobil.ru/ru-ru/industrial/lubricants/products/products/mobilgrease-xhp-222

По BPW EKO LI91 нагуглив в аналогах і Літол 24, і Mobilgrease XHP 222, і улюблену дронівську №158 КСМ-ПРОТЕК/Агринол/TEMOL  https://autodoc.ua/product/smazka-stupichnaya-eco-li-91-15-kg-pr-vo-bpw-id-76403-0-1741
А ще там в аналогах і солідол жировий, і солідол синтетичний, і графітки всілякі... Яке воно найкраще - невідомо...

Нєльзя вєріть нікаму! Зварю березового дьогтю і намащу... :(

P.S. З-посеред усіх цих універсальних літолів нагуглив, що ніби як трохи спеціалізований для підшипників Yuko Special Grease №158 https://avtozvuk.ua/yuko-special-grease-158-800g/p318195

Romka

А тут доступно про наши смазки
https://a-kt.ru/articles/plastichnye-smazki-dlya-podshipnikov

Как по мне, для ступицы из  отечественных лучше всего ШРБ-4.
Ее изготавливают у нас.
https://dok.ua/ua/art-smazka-agrinol-shrb-4-barievaya-22372545?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=9079020200&utm_content=&utm_term=&utm_id=413870348346&gclid=Cj0KCQiA4feBBhC9ARIsABp_nbX_vM7q4ueSSSU8RKyJXf_R_umxbNxFBc2l6euMEeQN-xeM37WtyNIaAoppEALw_wcB

Но я не пробовал.  :(


Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

drone

#103
Цитата: Toris від 03 Березня 2021, 11:25:20
По BPW EKO LI91 нагуглив в аналогах і Літол 24, і Mobilgrease XHP 222, і улюблену дронівську №158 КСМ-ПРОТЕК/Агринол/TEMOL  https://autodoc.ua/product/smazka-stupichnaya-eco-li-91-15-kg-pr-vo-bpw-id-76403-0-1741
А ще там в аналогах і солідол жировий, і солідол синтетичний, і графітки всілякі... Яке воно найкраще - невідомо...

Нєльзя вєріть нікаму! Зварю березового дьогтю і намащу... :(
Оригинальная советская 158-я идет с фталоцианином меди из-за чего она и была синей. Агрноловский новодел идет по другой рецептуре с синим красителем о чем открыто пишет изготовитель. Так что 158-й там одно название
Цитувати виділенеСостав
Нефтяное масло, загущенное литиево-калиевым мылом кислот касторового масла  и канифоли, содержит антиокислительную присадку и индатрен.
http://agrinol.ua/ru/produkciya/smazki/avtomobilnye/agrinol-158/
Правда производитель рекомендует 158м конкретно для ступичных
Цитувати виділенеСмазка Агринол №158М отличается повышенными
противоизносными характеристиками и рекомендована для применения в узлах
трения с повышенными нагрузками и небольшими скоростями трения, таких, как
шарниры равных угловых скоростей переднеприводных и полноприводных автомобилей, а также в шариковых двухрядных подшипниках, которые используются
в ступичных узлах автомобилей
http://agrinol.ua/ref_book_ru.pdf

Можете еще посмотреть новые азмоловские смазки. Luvana EP вроде должна подойти для ступичных.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Romka

А чем плохо Мастило Agrinol ShRB-4 барієве?
Никакого лития и водопоглощения, Спецификация NLGI: 2.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4