стук под клапанной крышкой .

Автор Виктор, 05 Лютого 2012, 15:31:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Max 55

как показывает практика МеМзы любят обороты хх 910...1000
и при этом провалов при трогании почти нет

карбюраторные тоже хреново работают на низких оборотах

Андрей

от и мну такое ,ток чот здаеться что у мну для клапанов громкий звук.

Андрей

Цитата: alekobor
Цитата: ass0nf1re1от и мну такое ,ток чот здаеться что у мну для клапанов громкий звук.
Стесняюсь спросить ,какое такое и что именно?
стук в раене 2и 3 цилиндра.

Aryan

В мене також після зими шумлячо-клацаючий звук, прослуховується на ХХ і особливо під час прискорення. добре чути на середніх оборотах, на високих оборотах менше, на малих майже не чути. Звук з часом постійно наростає. Точно не помпа і не ролик. Двічі за неділю перевіряв зазори клапанів, після року експлуатації від останнього регулювання зазори не змінилися. Ковпачки клапанів знімав, поверхня рівна. Мотористи кажуть можливо знос між коромислом і вісю коромисел - але тоді попливли б зазори на клапанах? Або знос втулок поршньових пальців - вроді в наших моторах так клацають? Інші кажуть що я \"занадто вразливий\" типа не звертай уваги все в нормі. пробіг 28 тисч. інжектор 1,3. Масло ВР 5*40 віско 5000.
Що скажете?

A4_

Отключи адсорбер и послушай, если тот звук пропадет пропадет, то двигатель тут не причем.

Max 55

Цитата: vol4ok7Очень похоже на адсорбер! :) Я давно на это шум забил!ОН то есть то нет( то есть то слышно .то не слышно) :D
шум такой? шы шы шы вы

roman-udacha

Цитата: Max 55
Цитата: vol4ok7Очень похоже на адсорбер! :) Я давно на это шум забил!ОН то есть то нет( то есть то слышно .то не слышно) :D
шум такой? шы шы шы вы
*ROFL*  или шушушу :D

По шуму - после зимы также появился, но не сильный :D
Пока забил.

Андрей

Цитата: vol4ok7Макс 55 -шум такой -клац    клац      клац ,чем сильней газую тем меньше промежуток между клацами :D И это не ГБЦ :)  точно(у меня)
У меня точ такаяже проблемка была ,клац клац и тп.Оказалась выработка на распредвале и в томже месте на коромысле,после шлифовки тогго и того мотор зашептал,такое ошушение что ток с конвеера)))Думаю проблема возникла изза того что старый Хозяин ездил на неправильно отрегулированом клапане.

A4_

Шлифование едва поможет если там выработка. Там закален лишь поверхностный слой на паре кулачек - коромысло. Если вы его разбили и зашлифовали, то скоро все вернется вероятнее всего. Адсорберовский клац-клац не зависит от оборотов и равен 10 герц - так в прошивке его определили.

quake

если стук и на холодную и на горячую, поднадоел уже, это тоже в сторону распредвала или надо пересматривать весь двигатель?

регулировка клапанов была сделана, надеялись в этом проблема. но звук один и тот же.

Володимир

Цитата: quake від 14 Червня 2018, 20:41:11
если стук и на холодную и на горячую, поднадоел уже, это тоже в сторону распредвала или надо пересматривать весь двигатель?

регулировка клапанов была сделана, надеялись в этом проблема. но звук один и тот же.
Коли регулюєш клапана, треба щоби двигун був трохи теплим, і щуп при вимірюванні зазора ходив туго. Також варто звернути увагу на наконечники вижимного болта, на малюнку позиція 6. Коли двигун з пробігом, то на поверхні дотику з клапаном утворюється ямка, і тоді з допомогою щупа зазори вже не виставиш, зазор получається більшим.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 15 Червня 2018, 09:30:37
Цитата: quake від 14 Червня 2018, 20:41:11
если стук и на холодную и на горячую, поднадоел уже, это тоже в сторону распредвала или надо пересматривать весь двигатель?

регулировка клапанов была сделана, надеялись в этом проблема. но звук один и тот же.
Коли регулюєш клапана, треба щоби двигун був трохи теплим, і щуп при вимірюванні зазора ходив туго. Також варто звернути увагу на наконечники вижимного болта, на малюнку позиція 6. Коли двигун з пробігом, то на поверхні дотику з клапаном утворюється ямка, і тоді з допомогою щупа зазори вже не виставиш, зазор получається більшим.


Щось Володимир або не вірно(не повно) написав, або я не вірно зрозумів, або ж взагалі не вірно.
Згідно з малюнком, то між клапаном і регулювальним болтом встановлено "наконечник нажимного болта". Один бік якого плоский(на клапан), а інший з сферичною виямкою під регулювальний болт. Яка може бути ямка між клапаном і наконечником, якшо ці дві площини рівні? Я в своїй практиці ніколи не бачив ніяких виямок ні на клапанах ні на наконечниках. Це на ВАЗах класиці там після тривалого пробігу утворювались виямки на клапанах від рокерів, бо вони не на всю площу клапана давлять.
Стосовно температури двигуна, при якій потрібно регулювати клапана, то в книжці вказано, що регулювання потрібно робити на холодному двигуні(20градусів). Я вважаю, що це не теплий двигун.
Також вважаю, що ще грає не останню роль масло(масляна плівка) між самим болтом і наконечником. Як раз в цю "ямку" стікає мастило при роботі двигуна. Я, при регулюванні зазорів, намагаюся розробити(розшатати) коромисло для максимального видалення масла з наконечника. Можливо це й не потрібно(не правильно), але я так роблю.

Относительно стука, то стучать может и распредвал сам в постели ну и ЦПГ. При износе РВ  или постели обычно давление на горячую не фонтан(лампочка или подморгивает или горит). Это если стандартное масло залито, а не ХХ/50(60). Если давление в норме, то предполагаю проблему таки в ЦПГ (болтаются поршня на пальцах, выработка во втулках шатунов, ну или сами поршня уже болтаются в гильзах из-за повышенного износа).
У самого шум(стук) повышенный в двигле, регулировка клапанов не помогает. Но уже и пробег после капиталки около 110т, и эксплуатация не фонтан. Давление в норме, поэтому предполагаю то , что написал выше.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 15 Червня 2018, 10:06:16Щось Володимир або не вірно(не повно) написав, або я не вірно зрозумів, або ж взагалі не вірно.
Згідно з малюнком, то між клапаном і регулювальним болтом встановлено "наконечник нажимного болта". Один бік якого плоский(на клапан), а інший з сферичною виямкою під регулювальний болт. Яка може бути ямка між клапаном і наконечником, якшо ці дві площини рівні?  Я в своїй практиці ніколи не бачив ніяких виямок ні на клапанах ні на наконечниках.
Пошукай в неті інформацію як перші астрономи робили лізни для телескопів, брали два скла з плоскими повернями і терли їх один до другого, на одному куску поверхня ставала випукла, на іншому вгнута. Так само відбувається і з клапаном. Десь вдома є такі наконечники, то зроблю фотки.
Цитата: Vadim_K від 15 Червня 2018, 10:06:16Стосовно температури двигуна, при якій потрібно регулювати клапана, то в книжці вказано, що регулювання потрібно робити на холодному двигуні(20градусів). Я вважаю, що це не теплий двигун.
Колись в мене на таврії завжди стукав клапан, доки я не відрегулював клапана на теплому двигуні (градусів 35-40), не було часу і бажання чекати доки повністю вистигне. То тільки після того випадку двигун став тихо працювати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aryan

на фото ямки від клапана нема, але вона може бути на інших тарілках,
А що це за чонні ями на тарілці?