Тюнинг штатной печки

Автор ВКБ, 05 Листопада 2013, 16:47:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потребує пічка Славути реконструкції

Ні
3 (10.3%)
Так
13 (44.8%)
Частково, так як конструкція має недоліки і конструктри недоопрацювали
3 (10.3%)
Ні, лише належна діагностика несправності ії усунення
0 (0%)
Так, лише вентилятор
4 (13.8%)
Так, лише радіатор
0 (0%)
Так, лише кран
1 (3.4%)
Так, лише елементи керування потоком
3 (10.3%)
Так, додати кондиціонер
2 (6.9%)

Всього голосів: 29

ВКБ

#45
Мабуть треба купити собі бв пічку для експерименту. Є ідея і може дути скаженно. Невеличка доопрацьовочка. Два варіанти.
Тобто з нього треба зробити інший принцип, з прокидного вентилятора який прокидує повітря, зробити справжній центробіжний не міняючи майже нічого на базі того що є.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#46
 Мені здається пічка продумана нормально, оскільки так зроблено, щоб продув з вимкненим вентилятором був шикарний. Якщо доопрацювати, порушується цей принчип.
Сьогодні їхав то піска првцює моя задовільно.
Доопрацьовка для сильного обдуву потребує в обох варіантах зменшення самотяги так як буде зменшуватись всмоктувальний прохід для створення для роздільних зон високого та низького тиску.
Щодо доопрацьовки взагалі того щоє, то треба зробити трохи зубасту поверхню зубців які є для ефектившішого захвату повітря і заклеїти взагалі торці крильчатки яка обертається щоб по боках її щілини іж вентилятором і корпусом не продувало від створеного тиску. Але буде засмічуватись..поганий варіант з закриттям не дуже бо закоксується, а так розкидує в торці куски оистя .

А от самий самий простий спосіб це таки ріснічку (дві) яка знімає як ножем тангенціальний поток який наволакується по дотичній на крильчатку зробити у вигляді пластинки ..як найближче до крильчатки 1..2мм , щоб повітря зрізалось ефективно в теплообмінник чи канал літній. Наявний уступ не дуже аеродинамічний.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#47
Помню Володимир коментував даааавно, що принцип крильчатки прокидування повітря (тангенціальний вентилятор), а в середині крильчатки виходу повітря немає і створюється надлишковий тиск.

Сама мінімальна доопрацьовка на картинці. Тобто краще збривати як знизу колеса так і щоб не збривало і наволакувало зверху колеса, змінивши пластинами кути ковзання  повітря. Думаю 20% можна знайти

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: ВКБ від 07 Листопада 2020, 21:24:46
Подивіться це https://www.drive2.ru/l/530766424516330078/
З тангенціального зробив центробіжний, пробивши дирки бля всмокрування або видуву, смотря в яку сторону шо поставити з крильчатки чи направлення руху.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Всього маємо основні вили вентиляторів - вісьовий (кулєр як на компі чи літаку), роторний ( два ротори як шестеренний насос), центробіжний як в пилососі, і тангенціальні, як у кондиціонерах модуляв ахолодження.
Згоден що ККД у центробіжного найкращий при високих обертах і малої формі.
Можна спробувати пеперобити штатну пічку як тут і робили, вставивши центробіжний модуль іншого авто, викинувши наш мотор і крильчатку.
Можна спробувати оишити півкрильчатки, лишити мотор і накинути корпусні деталі для перетворення в центробіжний.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#50
Цитата: Володимир від 05 Листопада 2020, 11:37:43
Цитата: ВКБ від 04 Листопада 2020, 20:35:23
Конструктора заз тут взагалі ... ну позорисько.
Треба зняти розміри з нашої пічки, розміри з вазодуйчика, і спроектувати новий правильний корпус, думаю попит на такі корпуса буде. А якщо ще і передбачити фільтр салону, то буде бомба.
Допроектувати в штатну елементи.

Тобто бачу найкращій варіант безболісно перетворити тангенціальний штатний на центробіжний - зменшуємо крильчатку напаловину до її центральної перегородки, і додаємо елемент корпусу для створення принципу центробіжного. Лишається вирішити що конструктивно простіше і ефективніше - центробіжний нащовні крильчатки чи центробідниц всередину. Там ливитись по рузу..поки кручу верчу. При цьому все штатне лишається і можна повернути назад. Звук буде меншим. Самопродум нірший а може й нє.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ставити равлика від 2108 центробіжну то треба завернути видувний канал в пічку а не перпендикулярно стінки пічки вниз , щоб поток йшов в салон а не блукав та опором не вивітрювався на перед.
Пригадайте, що у кондиціонера настінного, тобто модуля охолодження обдув прекрасний і він тихо працює. Діаметр там маленький але він довгий і оберти чималі . Тангкнціальний теж може бути ефективний якщо усунути недоліки. Мінімум я пропошую воздухозрізні і воздухозатядні ріснички. Звісно сам не робив, але в теорії повинно бути ефективно, дивлячись на форму зрізних еоементів нашої пічки.
Той хто переплутав крильчатки місцями взагалі плюється від пічки що не дує )))

Доя опрацьовки встановлення в штатну пічку улітку, треба купити бв пічку славути і улітку і не чіпати поки свою. Тоді є можливість випробувати два варіанти: врізати улітку чужу і зробити уоітку на базі штатного мотора та копрусу, лише додаванням деталей та доопрацьовкою чи заміною крильчатки.
Нага крильчатка прекрасно працює і як центробіжна з щахватом повітря в серелину, і так само може і з викидом на зовні при відкритому для рухк торцю крильчатки..

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Дві половинки для порввняння
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: ВКБ від 07 Листопада 2020, 18:46:13
Ваз 21053 я так поняв на відео автолюбитель зробив дуйчик з салону забор воздуху з низу? Він поставив центробіжний вентилятор, а в тавропічці тангенціальний.
Бачу кришка закривачка є. На стоячій мвшини повинно працювати, але в русі теж але без притоку свіжого кисню і треба відкривати віконце. Або я щось не поняв.
В корні невірно з міркувань безпеки. Прогрів без вуличного притоку в русі черевато дтп і засинанням із за браку кусню, оише можна при відкритій щилині вікна. Тобто лише самрпрогрів швидкий , або привідкрити віконце.
Пічка в славуті зроблена майже нормально. Є редим літо і режим через радіатор, відсікається жалюзями. Невдобство те що немає панельки керування нормальної і кран та немає місця під радіатор кондиціонера, або таки пошукати, також клапана самоциркуляції і можливо фільтру і кришк и. Саме перше що не подабається - сама крильчатка вентилятора неякісна і невдалі ламелі самого тангенціального вентилятора. Це переробити, нову крильчатку треба в то саме місце. Торці зблилити корпусу і крильчатки ближче.
Кран пічки електро як привод елнктрокоректора фар.
Перемички в тонелях направлень дуйчика. Нижня кришка убрати і зробити клапан на ноги і заднім пасажирам в тонель. Треба покумекать.
Хотілост би на базову основу наліпити смаколиків.
Я не згоден, якщо аж так заморочуватись що ліпити кондиціонер то місце яке залишається зверху цілком підходить, а  те що на стоячому автомобілі можна задихнутись так це є те що запобігти неможна люди гинуть навіть прогріваючи авто в гаражі, а у цьому варіанті варто лише відкрити верхню заслінку і частина повітря правда разом з теплом буде виходити назовні тим самим щей двигун можна охолоджувати адже вентиляція може бути як притяжна так і виштовхувальна що є біль безпечно адже повітря по-перше рухається в гору по друге у підкапотний простір а не навпаки як по заводу.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Це пропозиція без кондиціонеру. З штатного тангенціального  з мінімальною доробкою буде центробіжний.
А ще простіше поставити ножі в існуючій тангенціальний для підвищення ККД..

В гаражі як диркаю то трубка на вихлрпну і на вулицю. Раз чуть коні не двинув, тому тут строго настпого вихлопопровід на вулицю пихтить.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Ти вирішив придумати велосипеда заново, все давно придумане, або улітку 2108 але вона дує в центр пічки і в результаті краї радіатора гарячі а центр ні но по ногам гарно дує гарячим і по салону розносить, ну принаймні район водія обдувається, одне що херіво то це що з щілин під вікном дме прохолодним коли знизу відкрита заслонка на ноги. Ну і ще щоб гарно працювало то тра в ту улітку впиндюрити реостата щоб можна було крутити ручку і виставляти собі потік повітря, на зиму буде само то шо тра, бо не завжди треба щоб так дуло на 1 передачі. Володя собі встановив гарно вентилятора, там забор повітря і циркуляція як в іномарках, у славути гавно стокове, не додумане.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 09 Листопада 2020, 08:17:08
Ти вирішив придумати велосипеда заново, все давно придумане, або улітку 2108 але вона дує в центр пічки і в результаті краї радіатора гарячі а центр ні но по ногам гарно дує гарячим і по салону розносить, ну принаймні район водія обдувається, одне що херіво то це що з щілин під вікном дме прохолодним коли знизу відкрита заслонка на ноги. Ну і ще щоб гарно працювало то тра в ту улітку впиндюрити реостата щоб можна було крутити ручку і виставляти собі потік повітря, на зиму буде само то шо тра, бо не завжди треба щоб так дуло на 1 передачі. Володя собі встановив гарно вентилятора, там забор повітря і циркуляція як в іномарках, у славути гавно стокове, не додумане.
Ти мабуть так і не поняв, що є недолік у стокової - поганий збрив, ніж, збриття потоку воздуху з крильчатки тангенціального принципу. Або ніж покращити, або мінімальними зусиллями ніяки улітки не вставляя зробити з тангкнціального центробіжний.
У славути тангенціальн й, як і у газелі, а то 2108 улітка центробіжна.
У слвути літнім обогрівом те що треба, а при пепемикання жалющі на зиму через теплообмінник через втрату піски жєї погано. Посмикай на 3-й швидкості щаслонку далюзів зимо-літо і все буде ясно. Може пічка сильно щільна по ламелях.
У крндмціонера той що на стіні в кімнаті теж таегінціальний вентилятор, але ніж там під гострим кутом і зазор між ножем і крильчаткою не більше 1,.2мм. Подивись який у славути, я позеачав. Да..щось недороблено. Улітку 2108 вліпити можна, але ті щілини по боках чи не ті самі втрати будуть. Вона тули хоть влазе без розчерепашення пічки то?
І загалі тема стара і я погас так як завжли зватало пічки, так як крильчатка стояла правильно. А її часто бачу плутають і неправильно ставлять то взагалі майже не дує якщо перевернути крильчатку і завтикати при зборці.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Тобто всі спішать замінити те що є, можливо придивитись що  не так.  Крильчатка велика доволі широка і оберти великі. Мотор шумноватий , але його хтось вмикав без вентилятора?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.