Просто цікавий експеримент майбутнього палива

Автор ВКБ, 06 Квітня 2020, 12:10:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Тому що у буржуїв був приватний бізнес і приватна власність., а у нас все державне як общєствєнний туалет.

Ще раз передивіться уважно що він зробив цей беларус і які можна зробити висновки:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: ВКБ від 28 Квітня 2020, 18:04:27
Це ви про кого і Василів?

ДВЗ мемз має ККД як принцип внутрішнього згорання - 30/44×100= 68%
ККД
А от ККД згорання палива в ДДЗ разом з ДВЗ забере ще 35% від енергії палива в баланс тепла. Того лишається 32 % ККД двигуна МеМз....простого хохлятського Мемз.
Так звані Вами Василі тут на форумі в цій темі модуть Вам довести ці показники .
Навіщо Василям безродним знати про те що не продається і незручно запоавляти водень.
Ви так і не поняли що зробив той хлопчина з 1.6л.ДВЗ? І що зробив вбитий амеииканський винахідник С.Мейер? Які здогодки про доопрацювання двз...?
Василі безродні прямо тут Вам порівняють енергію бензину і чистого водню, виведуть  хімічно стехеометрію горіння чистого водню ібензину, розрахують енергію паливних елементів, так як на форумі присутні інженери. Почнемо?
Васыли в своем репертуаре. В очередной раз доказывают, что они не умеют в матан, тьфу, примитивную алгебру. Берем идеальный случай езды по трассе и пользуемся табличными данными. Получается примерно такая картина:
Трасса

Энергия выделенная при сгорании топлива
5,6*32,34=180 МДж/100

Полезная работа
A=MV^2/2+FL
M=770
V=90=25м/c
F=Cx*(pv^2/2)*S
Cx=0.45
p=1.27
S=2
A=770*625/2+0.45*1.27*625/2*2*100000=240625 + 35718750=36 000 000 = 36 МДж
КПД=36/180=20%

В городском цикле будет 12-13%
Вольно! Разойдись!
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Невасиль приписав втрати двз до втрат палива, втрат в кпп,  і до втрат самого руху кузова авто і змішав все в купу під ккд руху транспортного засобу. Порахуй Невасиль ккд або двз, або перерахуй з ГОСТ 14846-81, і з урахуванням крутного моменту двигуна Мемз 90н*м і обертів 3500об/зв, енергію двз на повні дросельній 44кВт і порівняй з колісною тягою. Приписані втрати процесу руху кузова і колісному опору дорозі та вітровому притаманні і електромобілям і водолелементам мобілям. Відокремити б не заважало. Ми ж наче процеси порівнювати взялись? 
І ще, не бачу гривень на 1 км руху в розрахунку невасиля , шо є найважливіший показник ККД для пересічного користувача і споживача послуг , де таке право споживача є конституційним. Час на заправку і вільно мати доступ до ддерела.
Саме вартістт на 1км і є останньою ланкою в ККД.

Невасиль зрозумів опираючись на ГОСТ 14846-81 куди дівається львова частина ккд двз і як її підвищити?
Мемз номінально видає ще більше як потужності так і роззід палива відповідно, але ккд дійсно падає. Немає ттх моменту щоб 5500 обертів множити на момент та знайти ту потужність, і все одно колісна буде меншою на той ккд двз + в тепло в т.ч.
Сама кінемвтика двз в русі має невеликі втрати..5%, які пепевіряються обертанням двз з викрученими свічками і це перевірка ковзання частин по тертю з тиском зовні мастила.
При роботі з паливом інше ккд, без палива інше.
За паспортом ДВЗ МЕМЗ є потужність коленвалу
90н*м ×3500/9550=33кВт. ×3.6=118Мдж. при розході 5.6л/год обо
4.2кг по щільності бензину
Перерахуй власноруч де більша вага в динамічному  фізпроцесі руху втрати енергії.
Вільно, Розійтись!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: ВКБ від 29 Квітня 2020, 07:04:43
І ще, не бачу гривень на 1 км руху в розрахунку невасиля , шо є найважливіший показник ККД для пересічного користувача і споживача послуг , де таке право споживача є конституційним. Час на заправку і вільно мати доступ до ддерела.
Саме вартістт на 1км і є останньою ланкою в ККД.
О, рыночный фундаменталист. Видимо, вы человек с особыми потребностями не осиливший школьный курс физики, не знающий определения КПД. При этом еще и навешиваете свой бред на уши окружающих.  }-)
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Обгрунтуйте свої глибокі знання і не груби. Хімія і фізика 8 клас, механіка до 11.
. ККД двз і ккд процесу згорання палива різеі речі і знань бракує у вас.
ККД в двз мемз ще менший від 20% при максимальній потужності в 44кВт при питомому розході  0.24кг.*л.с./год. Перерахуйте, подивимось. ККД двз та ефективності палива встановлюється по ГОСТ 14648-81. В ГОСТ чітко описано що встановлюється. Інші розрахунки по роботі не відображають те що треба..
Підходу іншим нестендовим шляхом вирахувати ккд принципу внутрішнього згорання де кілька. Можна почати з боку хімії по стехеометрії горіння бензину і формули бенщину. Підтвердити 14.7:1 співвідношення мас і т.п.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Втрати в кВт насосної функції двз Мемз для стиснення повітря і палива в такті підготовки. Насосну енергію маслонасоса нехтуємо та іншими.
Поки один циліндр відпрацьовує робочий цикл і ствлрює потужність, ДВЗ іншим тактом створює  протидію корисній енергії, оскільки кисень ми беремо з повітря 21% та одночасно паровозом беремо азот 79%.
Діаметр циліндра 72мм, двз 1.2л.
Хід поршня 73.5мм
Компресія при повністтю відкритій заслонці 760мм рт.ст. (1 атм )досягає 14атм при ступіні 9.5 адіабата 1.47
Площа перерізу циліндра 20.35см.кв.
Середній тиск стиснення  на відкритій заслонці 14/2= 7атм.
Сила для стиснення Р=20.35×7=142.45кг
Момент опору на коленвалі М=73.5/2/1000×142.45×10=52.35 Н*м
Потужність супротиву корисної енергії обертання коленвалу буде при 3500, при 5500об/хв.
Рс=3500×52.35/9550=19.18 кВт.(26.1 л.с.)
Рс=5500×52.35/9550=30.15 кВт(41 л.с)

Стехеометрія бензина і повітря 14.7:, газу п/б 17:1
Що буде якщо закрити дросельну, не подавати повітря з киснем, де буде відсутній опір двигуна по насосній функції циліндрів , та стехеометрія палива і кисня буде 3,1 : 1
Це як приклад.
Це те що відбулось на відео. Як стиснений водень так і кисень небезпечні в балоних в чистому вигляді.
Параметри двигуна значно зміняться. Ефективність паливних елементів сумнівна саме в такому режимі двз.  Ступінь стиснення треба інша, але й бензину менше. Двигун легше.


В літературі блукає велика невідповідність теплотворності водню, де на 120-140  Мдж пишуть або 1кг, або 1 м.куб.водню, що в рази змінює всі розрахунки. В одному літрі води 0.111г водню, який займає 2.488м.куб. при нормальних умовах.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Цитата: ВКБ від 28 Квітня 2020, 18:04:27ДВЗ мемз має ККД як принцип внутрішнього згорання - 30/44×100= 68%
Не зрозумів цифри. 30 і 44 - це що за величини?

ВКБ

Механічний ККД двигуна.
Також є ККД ланцюга паливо- коленвал.
А є ККД паливо- робота пепеміщення авто, про яку Дрон описав вірно але не повно і трози в купі, але вірно.. частково. Навіть з того беленсу робрти видно що розхід залежить від боротьби з вітром і швидкості. Я описав простим текстом без виє...сов.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Поставлю питання інакше: 30 та 44 в яких одиницях вимірювання?

ВКБ

Відсотки від потужності максимальної коленвалу до потужності механічних втрат.
Таки маємо максимальну потужність 44кВт на коленвалі при номінальних обертах 5500, а от момент крутний не пигуть в паспорті. Та маємо потужність на коленвалі при максимальному крутному моменті і відповідних обертах 3500 - 30 кВт. В принципі це 2/3 потужності від максимальної приблизно, де максимально потужність
Не має всієї чіткої інформації. Немає моменту при 44кВт і 5500, тому невідомо що це за потужність остаточно, це догадка.
Але при 44 квт. і коленвальної 30 квт ..і саме для 30кВт над нею є втрата від стиснення повітря і як раз виходе на 44квт і складає його механічний ККД по гост 14648-81
Над 44кВт, якщо це мали на увазі коленвальну потужність, теж є зверху втрати насосної функції...
Тобто від коленвальної реальної мезанічної потужності руху для реальної потудності  горіння в двз суміші додати  33% приблизно, що складає мезанічний  ккд двигуна. Не плутати з ккд використання палива. От і виходе 30кВт на коленвалі і +32% десь потужність спалювання в циліндрах.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Рахуємо точно ккд мемз 1.2 по даним питомого розходу та при максимальному режимі ккд двз, а саме максимальному моменту та енергії бензину
1 л бенз (С6Н6)  = 0.750кг
1 кг бенз = 44 Мдж.
1 л.бенз. = 44*0.750= 33Мдж.
3500об×90/9550=32.90кВт...×1.36=44.88л.с.
Питомий розхід 0.240кг /л.с.
0.240×44.88=10.77кг/год.
10.77/0.750=14.36літрів/година
10.77кг×44Мдж=473.88 Мдж.
473.88/3.6= 131.6 кВт

32.9КВт/131.6кВт*100= 25 % ККД ДВЗ Мемз

Тобто ефективність використання бензинової енергії.
А от ККД процесу їзди по А роботі пепеміщення кузова з пасажирами і грузом  і енергії значно менша. Далі підрахуємо.

А 32% ККД  краде необхідність стиснення повітря. Ітого 25+32=57%
При згоранні бензину, який теж має ккд при 100% горінні водню, енергію поглинає на утворення СО2 і нагрів азоту. Корисна робота бензину це коріння водню та утворення води.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

А вирахувати з потужності при обертах момент хіба не можна?

Робота A=F*S, де F означає силу, а S означає відстань переміщення маси цією силою.
Оберти 5500 об/хв / 60 = 91,67 об/сек.
Крутний момент у нас в Н*м, отже, ставимо на колінвал рейку 1 м і вираховуємо шлях S за 1 секунду: S = C*w = (2*Pi*R)*91.67 = 2*3.142*1*91.67 = 576.05 м.

Потужність N=A*t. Оскільки у нас t = 1 cек, то формула скорочується до N = A = F*S.
44 кВт = 44000 Дж/сек.

Отже, F = A/S = 44000/576.05 = 76.38 Н. Тобто на потужності 44 кВт при обертах 5500 об/хв на виході колінвалу має бути 76,38 Н*м.

Якщо двигун навантажити більше, то оберти падатимуть, кількість споживання за секунду зменшиться, потужність падатиме, крутний момент ростиме за рахунок збільшення часу високого тиску в циліндрах.

За цими ж формулами розрахуємо потужність двигуна при 3500 об/хв та крутному моменті 90 Н*м:
оберти: 3500/60 = 58,33 об/сек
шлях: 2*Пі*1*58,33 = 366,55 м
робота за 1 секунду, вона ж потужність: 90*366,55 = 32989 Дж/сек.

Усе співпало з Вашими розрахунками десь раніше для 3500 обертів.

Це все були потужності та крутні моменти нетто з колінвалу.

Тепер поясніть мені, будь ласка, що за цифри 30/44 ? Звідки Ви їх взяли? Очевидно, що для отримання безрозмірного коєфіцієнту ККД необхідно ділити величини однакових розмірностей. Тобто, Ви ділили 30 кВт на 44кВт? Нахіба?

Цитата: ВКБ від 01 Травня 2020, 17:49:54А 32% ККД  краде необхідність стиснення повітря. Ітого 25+32=57%
А хрєнушки. Коли ми маслаємо стартером, повітря спочатку стискається поршнями, а потім штовхає поршні. Тобто спочатку йде відбір 32%, а потім ці 32% повертаються назад, якщо не були підігріті паливом. Тобто робота повного циклу стиснення-розсширення дорівнює нулю. Втрати лише на охолодженні ЦПГ. Процеси такі ж, як у пневматичній гвинтівці, тільки з вищим ККД, бо ближчі до адіабатного процесу.

Усе, що ми знімаємо з колінвалу, вже містить у собі усі втрати. Тобто на вході - паливо, окислювач-робоче_тіло, на виході - потужність колінвалу.

ВКБ

Із 100% енергії палива 25% в механічну енергію, 32% втрати на підготовку суміші, 47 % втрати на тепло у всії його видах. Все одно ті 75% з бензину не витягнеш і в коробочку не покладеш )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

25%+32%+47%=104%
Садись, двойка. На пересдачу через месяц.
Аминь.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?