Просто цікавий експеримент майбутнього палива

Автор ВКБ, 06 Квітня 2020, 12:10:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Мужики, євроінтеграція то кому треба то? Лежачім колодам? Мабуть 1% актиіних і рехтує правові бока. Стоп політика...ну її нахер. Закони тобто " правила гри" писані не для об.єктів, а для суб.єктів права. То на себе пинати перш за все.

Просте питання, хто як активний і є господарем, як приклад, скільки скарг написано в місцеву раду чи балансоутримувачем доріг та піддано штрафу по 140 КупаП щодо неналежного утримання доріг відповідно до технічних правил України та використання бюджетних коштів!?
Хтось витребовував звіти свого місцевого депутата, який зобов.язаний звітувати раз на рік чергово і по вимозі громади позачергово? Хтось давав доручення депутатам на зборах у порядку ст.16,17 про статус місцевих депутатів? Хтось учавствував обговоренні місцев их програм розвитку? То хто вони там повинні робити? Люд темний і ніфвга не знає і не хоче, лише щоб якась жерьва за них писала і її кислотою поливали. Кожний народ заслуговує на ту владу яку заслужив. Я стільки вже задів напідтерав, наштрафував, попером і законом поправив благоустрій...відслудив за місто ціле..мабуть досить, наступний. Правилами ж треба користуватись , в які перекочувала вся церковна істина...від не уьий не укради до належно і якісно.

Торіс, стиснення повітря було найпростішим безвихідним рішенням де брати кисень.
Ніякого інертного немає бо волень згорає і як раз агресивних немає газів...а от азот як раз паскуде. І останнєпоки в цьому пості, якщо прибрати половину витрат від стиснення, а нахер воно взагалі треба то було? Енергія спаоення є енернія і без того азоту, який треба догріти після стиснення ще, тут питання тоді в розмірі камери згорання і різності о.ємів. Все треба банально перерахувати.


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Стиснення збільшує об'єм робочого тіла та підіймає температуру. Коли я рахував пневматичну гвинтівку на стисненому CO2 без підігріву, стисненому з підігрівом та нестиснений з підігрівом, то отримав цікаві дані.
Поставив ціллю мінімальний розхід при максимальній швидкості (енергії) кулі. То краще, коли температура вища і тиск більший. Тобто в перекладі на мову двигунів чим вища компресія - тим вищий ККД заряду.

Здоровенна така таблиця Excel вийшла з формулами, на різні гази з різними адіабатами. Кілька днів вилизував, як було натхнення. Потім просто ставив математичні експерименти у тій таблиці, давав вхідні дані і порівнював вихідні цифри та графіки, які автоматично малювались. Компресія впирається лише в міцність матеріалів та характеристики палива.

За древньою статистикою колись за кожні 10 років підіймали температуру у камері згорання авіадвигунів лише на 1°С. Це означає, що з ДВЗ ми вже не отримаємо революції. Тому, власне, усі так посунули в сторону електрики і паливних елементів. Проти Тесли об'єднались інші групи автовиробників, років за 5 отримаємо цікаву ситуацію на ринку х.з.-мобілів.

ВКБ

Торіс, ти кажеш в площині незмінної камери. А якщо камеру підігнати під температуру чи об.єм..ефект той буле де меншими паразитними вісяками...у випадку двз класичного щодо потреби видобувати кисень з повітря. Тобто змінювати параметри треба всі як при факторному експерименті щоб при обробці виявити вмі зміни вишукуємих величин. Стискати ..тобто конценьрувати кількість палива за такт - основна мета ефективності такого процесу...не оспорюється. Ми маємо концентрацію палива за такт по іншому з ННО.
Класичний двз досяг максимуму при вуглецевому паоливі і наявності ресурсу, тут без аитань. Мінімум енергії і виробничих витраь на видобуток, доставку і перегонку та розлив і збуи енергомісткого палива...навіть не оспорюється. Тут питання крок поза систему рабів економічних ))))

П.С.Знайшов в книзі розрахунку двз 78року.  у дизеля об.ємом 6.2 л. Та ступінню стискання 16, при енергії 1 кг дизелю 41.2 Мдж - ККД механічний 78%. Де він взявся не було часу розбиратись. Думаю із за ступіня стиснення то бензиновий як раз на 40-50% механічного ккд буде.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Є генератори ННО на основі радіоактивного елемента розміром з корпусом в кулак, який розпилений пульвізатором воду в магнітному полі..чи ультрафіолеті під лієб випромінення перетворює в ННО. Це лише чутки. Але фукусіма бум.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Хе! :) Ви пропонуєте по суті мультипаливний дизель змінної потужності за рахунок камери згорання змінного об'єму. Я не проти, творіть такий двигунець в славутку. Готовий купити повністю робочий комплект за адекватні гроші.
Якщо заженете пропан в зону самозаймання, то взуєте по паливній економності навіть дизель. А по грошам Вам будуть заздрити геть усі. Самі собі будете заздрити. ;)

ВКБ

Нє, про таке і не думав. А шо можливо хіба ))) . Якщо тюкне, то лише через патент...дурачки кулібіни народні вже пепевелись.
Тут води море і океани..Просто цікаво чи буває лим без вогню.
Дизель взагалі без стиснення нікуда. Сама ілея ж розжарити повітря. У мене колись в руках розплавився пластиковий велосипедний насос від завзятого качання...там 5 лизелів компресія скакала )))
А от на ННО як той мудик запропонував задумвтись, то чудо буле пихкать на Місяці без атмоффери.

Дизеля ж наче ганяють на пропані і підпал трохи дизелем...є ж таке?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цей експеримент довів що робоче тіло при окислені- горінні двох елементів не зовмім то і потрібне. Таки працює на хх в стабільному Н2 та О2 , а це показник.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

ВКБ, я вчора паперові книжки по славутках підчитував. В розділі про налаштування октан-корректора знайшов твердження, що при надто ранньому та при надто пізньому моменті запалювання розхід палива зростає. :drinks:

ВКБ

Цитата: Toris від 05 Жовтня 2020, 09:20:38
ВКБ, я вчора паперові книжки по славутках підчитував. В розділі про налаштування октан-корректора знайшов твердження, що при надто ранньому та при надто пізньому моменті запалювання розхід палива зростає. :drinks:
Звісно

Тут саме фішка що подали дуже мало ООН (7 куб.см на один бубух в циліндрі) без робочого тіла (повітря, в основному азот 79% і кисень 21%). Моємо 3кВт витрат і десь 2кВт  механічної вихід. Трохи є де почухати потилицю. Як не крути а працює на гремучці з води, звісно без порушення закону зберігання енергії.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.