Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

KOT

Цитата: ВКБ від 06 Квітня 2020, 08:54:24
Кот, і кути задрати на газ до початку детонаціїї...щоб навєрняка. Буде ближче 1:1 бенз газ. Хтось з карбов их плюсував до максимума кут на гузу,  що виходилоя,  як воно?
У меня была детонация на газу только 1 раз, когда-то давно заправился на WOG и расход тогда был 6,5 по городу, наверно потому что педаль не мог нажать, стучать начинало. А так сколько бы не крутили на газу детонации быть не должно, просто пропадет тяга.
Я бы просто задрал угол в микасе и все, и ничего больше.

ВКБ

Кот, задрати кути і прощщупати на яких коеф найменше розхід і більша динаміка...ьобто тяга по часу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Ну да, я когда на СТО работал, то мы клепали двухрежимки или просто задирали углы, уже не помню на сколько но по профильным форумам можно найти, и человек потом ездил довольный из за показания сверхточного прибора "попометра". Но главное чтоб клиент был доволен. Иногда ставили вариаторы. У себя я тоже задрал углы на газу, не помню на сколько могу поискать, но в табличном виде. Но просто сделал на угад, никаких за и против сказать не могу. Могу сказать что задрать углы меньшее из усилий, которое можно сделать для уменьшения расхода/увеличения тяги. Все остальное это долгие муки и нет предела совершенству в МЕМЗе

ВКБ

Я бачу мінімум проситься 15градусів +  Я навіть 20 спробував.
Тут є тема де Діма зробив другий ДПКВ для газу на 20мм пересвердлив. Я перерахував через тангенс за умови що корпус 300мм в діаметрі щеплення то 7-8 градусів вийшло. Простіше ніж два ДПУВ я ще не зустрічав  доробку..т поупо два..і просвердлити :))))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ZaVa

Костя, привіт.
Тебе декілька років не було ні видно ні чути.
Де пропадав ???
Ти такі теорії видвигаєш, що просто неймовірно !
Славута твоя ще не згнила ?
;)
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ВКБ

#800
Привіт Зава.  Не було якось часу..х.з.. Не згнила..відпрацьовує. Спортивний інтерес щоб їздила. Будуприхорашувати і їздити до дирок...і річ не в $. Просто перещупав авто ...в т.ч. смартик мерс...ну щасливіший  я не стаю...а від того що авто на ходу і всю до гвинтика знаю. Радує що славка дає сміливість її колупати без наслідків. На кону тонування, стійки, ремонт спіралей заднього скла, варіатри кутів, генераторні кільця, тяги замість тросиків, резинки задніх дверей, підварка, підшпаклевка, покраска, лакування, моллінг, заміна дзеркал, плєнка обігріву пепеднього, петлі, 5-та заміна, щеплення, лямбда, мовіль, саме заз лишиться як вірний друг. От хай буде поповозка з точки А в точку В врагам на зло собі на радість. Не варта тих шрошей що пропонували б..корисніше мати її.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 10 Квітня 2020, 18:41:45
Привіт Зава.  Не було якось часу..х.з.. Не згнила..відпрацьовує. Спортивний інтерес щоб їздила. Будуприхорашувати і їздити до дирок...і річ не в $. Просто перещупав авто ...в т.ч. смартик мерс...ну щасливіший  я не стаю...а від того що авто на ходу і всю до гвинтика знаю. Радує що славка дає сміливість її колупати без наслідків. На кону тонування, стійки, ремонт спіралей заднього скла, варіатри кутів, генераторні кільця, тяги замість тросиків, резинки задніх дверей, підварка, підшпаклевка, покраска, лакування, моллінг, заміна дзеркал, плєнка обігріву пепеднього, петлі, 5-та заміна, щеплення, лямбда, мовіль, саме заз лишиться як вірний друг. От хай буде поповозка з точки А в точку В врагам на зло собі на радість. Не варта тих шрошей що пропонували б..корисніше мати її.

Славута хорошая машина, цена/качество/простота в обсуживании. Для меня единственное но это была безопасность. Да к стати славута как хорошее вино, с годами только дорожает, я покупал за 16 тыщ грн 10-ток лет назад, а продал за 43 000  :-D. Не ну действительно, кроме отечественного автопрома найдите вы авто которое бы не обесценивалось в разы. А вазы зазы в 2 раза дешевле за 20 лет чем с магазина?

ВКБ

#802
Кот гривня не та вже до долара. І долар не той.
. Бачив особисто кілька дтп..нажаль з летальним, ні разу при лобовому капот не  відірвало і запаска на задньому сидінні не була . Гинуть і в нових безпечніших. Російський відеоролік свою справу зробив з накладеними мішками піску в багажник на один бік. Да, авто по формі устарівше і дизайн дрова, але таки міцна на свій мініклас і потужна. Навчальне пособіє і легенда анекдотів. Звісно всі люблять свіженькі іномарки , і я теж , але таврія і славута більше ніж дрова і навіть не мотик, криша, двері, піч, світло інжектор економна дешева. Тісна, аое багажник, але мотатись по сімейним моментам простому люду без понтів - саме то, особливо коли свій зад перекинути. Тупо "мінімотик." Іноді багажника нема у однокласників. Багажник верхній теж моститься, сверлиться, рехтується, фарбується,кузов по частям є. Вибір щас оргоменний свіжого....це навіть не проблема замінити, якось не відпускає бо на ходу і передбачувальна та діагностується на вухо. Вона тягне як на друге авто чи третє замість мотика. Сама їзда на славуті вже є економія. Я її в принципі не люблю, але практичність тримає :))


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Лямбда живе 60 тис. пишуть.  У мене дві як раз по 70 тис приблизно. У кого прожила довше?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: ВКБ від 11 Квітня 2020, 22:14:46
Лямбда живе 60 тис. пишуть. 
Де пишуть?
Бачив від 120 до 250 в описах.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Олександр

В мене прожила близько 80 тис. Стояла Delfi с завода (2007 року випуску). Купив таку саму Delphi 25368889 на Екзисті в березні 2019 року за 865 грн.

Vadim_K

Цитата: Олександр від 12 Квітня 2020, 17:39:10
В мене прожила близько 80 тис. Стояла Delfi с завода (2007 року випуску). Купив таку саму Delphi 25368889 на Екзисті в березні 2019 року за 865 грн.
"Прожила" і "пишуть" це різні речі.
З мого б/в комплекта інжектора, що собі купував, ДК заводська Delphi, також прожила в мене не довго.
Після цього був ДК Бош 537, який прожив десь пару місяців(я так зрозумів проблема в напівзамкнутих контактах в самому ДК, інакше звідки напруга ДК по сканеру до 5в).
Потім на свій страх і ризик придбав б/в Delphi(вроді оригінал) на ОЛХ. Більше року політ нормальний.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

#807
Делфі це наче з прямокутним внутрішнім нагрівачем у вигляді пластинки. А може то і керамічний електроліт такий...х.з. У мене перший такий був. Другий у вигляді ковпачка і стрижневий нагрівач. Нагрівач лишивчя робочий...на пам.ять :))

Вадім_ К, Вам що заблокували вихід в гугл, щодо що пишуть і де про життя дк? :))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Що може бути з лямбдою чи мікасом. При поїздці по трасі після 15 хв , або по городу, значення коеф.лямбди по бортовому починає повсти в сторону бідної поступово..повзучкою  від 1
коеф 1 до коеф 1.25, потім так висить 10 сек, потім зкидується на 1 і по новій поступово повзе вверх з 1 до 1,25. Потім знову нормально працює. Тобто нестабільно гульба така. Може він погано провітрюється? І все це на газу. На бензі те саме. Хто з таким стикався?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Skiper

Цитата: ВКБ від 11 Квітня 2020, 22:14:46У кого прожила довше?
Залежить більше від якості бензину, яким її травлять.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём