Балансування таврославутоколіс (тавробубликів) диска з шиною

Автор ВКБ, 23 Квітня 2020, 10:56:59

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 09 Серпня 2020, 21:45:26Не балансувати тавробублики моя думка
Дуже погана думка. В технике, в механизмах, которые вращаются, важна сбалансированность. Специальный дисбаланс нужен для вибростола, вибратора для раствора, и в массажном кабинете. Вам то с таким громадным техническим мышлением это стыдно не знать. Я себе балансирую сам, и как приятно, когда на 90-110 руль не дрожит.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Віталя, балансування треба там де є дисбаланс, а він мізерний порівняно з масою колес і авто. Навпаки портять картину неякісним оснащенням. Якщо молитись то не розшибати лоба.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 09 Серпня 2020, 21:45:26
Не балансувати тавробублики моя думка. Їздю ненарадуюсь.
В мене так не виходить. Зараз знову на певній ділянці хорошої дороги на швидкості 100 кмг трошки трусить, чи то десь диска загнув і порушив баланс, чи то трохи колесо на шпильках змістилось.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Передні з задніми поміняй ради експерименту. В мене іноді блошині мікротряски короткочасні теж бувають і зикають на різних за 100 швидкостях. Але вони такі незначні що того не варто, бо при кривому балансуванні то не малі тряски ще й збитки. Тут питання в "музикальному слуху" чи що. Важко іноді розрізнити якість дороги, не те що мікровібрації  блошинні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 10 Серпня 2020, 10:14:11
Передні з задніми поміняй ради експерименту. В мене іноді блошині мікротряски короткочасні теж бувають і зикають на різних за 100 швидкостях. Але вони такі незначні що того не варто, бо при кривому балансуванні то не малі тряски ще й збитки. Тут питання в "музикальному слуху" чи що. Важко іноді розрізнити якість дороги, не те що мікровібрації  блошинні.
Та ну ну його стільки маніпуляцій, трясе тільки на одній ділянці дороги, згадав що коли їздив на гриби, то була ділянка дороги на яку з гір нанесло мулу, і в результаті постійного руху транспорту утворилась суміш як сметана глибиною 10-15 сантиметрів, можливо коли переїзджав ту ділянку дороги то десь щось і залишилось на дисках.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

2ВКБ

Не по темі трохи питання.

Ось при 140 без балансування тавробубликів, але з збалансованими гальмівними дисками - биття відсутнє.

2ВКБ

І це з поганої на супердорогу. Биття немає. Це фото і вище зроблено 15.08.20р.

Володимир

Прикол в тому що на старих дорогах биття нема, але коли виїзджаєш на капітальновідремонтовану дорогу з рівним покриттям, то биття відчувається.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитата: Володимир від 17 Серпня 2020, 11:51:50Прикол в тому що на старих дорогах биття нема
Прикол в том, что на старых дорогах быстро не поедешь  :-D
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Ivan1988

При езде со скоростью 105 км/час появляется вибрация на руле и усиливается с повышением скорости, на 120 км/час уже сильно трясет, реально можно комфортно ехать при скорости 100 км/час. Причина точно в колесах, так как на зимней вибрация начинается при 125 км/час, а на летней задней (когда была ещё не сильно стертая и стояла спереди) вибрация начиналась после 140 км/час, а когда уже стерлась и словил множество ям, то с 125 км/час. Балансировка и прокатка дисков помогла только частично, раньше вибрация начиналась с 80 км/час, сейчас с 105 км/час. Хочется добиться комфорта, чтобы можно было 130-140 км/час ехать. Шиномонтажник говорил что диски кривые. Думаю покупать или нет новую пару дисков. Какие посоветуете Кременчуг или Китай? Читал в этой теме о том что колесо нужно центрировать на автомобиле, но не понял как это правильно сделать.

ВКБ

Перевір концентричність в т.ч.передніх гальмівних дисків (блинів) у мене було зміщення на 2мм.
Диски пепевірити на концентричність методом перевірки биття без покришки, і бажано три рази переставляти на три шнильки. Модна на задній ступиці піддомкратитись і крутити та поставити індикаторну стійку на нерухомий кузов, фрезерну. Або візуально спостерігати, буде видно биття. Задня ступиця незалежна і легко крутиться як грампластинка.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: Ivan1988 від 13 Квітня 2021, 14:40:43 и прокатка дисков помогла только частично,
Цитата: Ivan1988 від 13 Квітня 2021, 14:40:43Шиномонтажник говорил что диски кривые.
Что то не сходятся ? эти фразы. То теперь ровные (тогда зачем новые?)
Я на днях обратил внимание, что скорее всего диски Кременчуг (без резины) также балансировались грузиками на еще  заводе - видел у себя грузики на дисках, довольно большие, и они покрыты той же краской, что и диски. Мне тоже прокатывали, но шиномонтажник, хрена,отдельно не проверял диски после прокатки. Да я и не предполагал этого (не обращал внимания на те заводские грузики)  :sad: Потом удивлияемся - чего это на резину такие тяжелые грузики получаются.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Ivan1988

Цитувати виділенеПеревір концентричність в т.ч.передніх гальмівних дисків (блинів) у мене було зміщення на 2мм.
Причина именно в колесах. На дисках с зимней резиной вибрация начинается позже.

Цитувати виділенеЧто то не сходятся ? эти фразы. То теперь ровные (тогда зачем новые?)
Когда изначально колеса кинули на стенд шиномонтажник сказал, что диски очень кривые, а резина классная. После прокатки он сказал что стало лучше но все равно криво, мол если дальше катать то от них одна фольга останется и в первой яме они согнуться. Сказал что до 120 км/час вибраций не должно быть. Я в этих делах не сильно понимаю, первый раз был на прокатке дисков и то лично не присутствовал. Сказал шиномонтажник, что если не устроит результат то нужно покупать новые диски, лучше те что белые (а какие белые хрен его знает, догадываюсь что Кременчуг). Те что кривые точно не кременчугские, так как остальные 6 дисков (4 зима и 2 лето) Кременчуг.

ВКБ

Зніміть всі грузики і прокатіться. Якщо вібрація. Спуспіть колесо до нуля і наново прокатіться. Або проїзатись пару десятків метрів на 0,5 атм і знову накачать. Іноді присутнє зміщення гумиина диску . Буває кривуваті лиски яйцеподібні але збалансовані
Деталь симетрична, тому пряма залежність радіального візуального биття без гуми на задній ступиці і биття як щміщення маси від осі в динаміці  також варто прокрутити колесо з гумою. Можна і дреоем через насадку щоб диск вона крутила.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 13 Квітня 2021, 14:40:43
При езде со скоростью 105 км/час появляется вибрация на руле и усиливается с повышением скорости, на 120 км/час уже сильно трясет, реально можно комфортно ехать при скорости 100 км/час. Причина точно в колесах, так как на зимней вибрация начинается при 125 км/час, а на летней задней (когда была ещё не сильно стертая и стояла спереди) вибрация начиналась после 140 км/час, а когда уже стерлась и словил множество ям, то с 125 км/час. Балансировка и прокатка дисков помогла только частично, раньше вибрация начиналась с 80 км/час, сейчас с 105 км/час. Хочется добиться комфорта, чтобы можно было 130-140 км/час ехать. Шиномонтажник говорил что диски кривые. Думаю покупать или нет новую пару дисков. Какие посоветуете Кременчуг или Китай? Читал в этой теме о том что колесо нужно центрировать на автомобиле, но не понял как это правильно сделать.
Якщо дивитись на диск збоку коли він прокручується на балансувальному стенді і він має радіальне биття, балансування нічого не дасть, буде тільки гірше, бо отвори кріплення вже розбиті, бо коли ставиш на авто, то диск центрується на фланці по центральному отвору. Я собі щоби усунути цю нестиковку робив з фланця планшайбу з центровкою по центральному отвору, тому на старих дисках ніяких проблем.

Купляв я кілька років тому китайські диски ДК, то хоч і криво зварені, але з балансування проблем нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion