Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

2 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Toris

У мене важіль перемикання деренчить на ХХ деколи. Хапаю набалдашник рукою - перестає деренчати, відпускаю - знову деренчить. І що воно таке?

Серёга

Цитата: Sergik32 від 17 Вересня 2020, 11:48:40
Вопро-ответ. Хлопці, тарахкотить у мене коробка на ХХ і це при 48тисяч пробігу. ваш вердикт, розбирати і міняти підшипники чи їздити і не перейматися. Окрім неприємного тарахкотіння я більше ніяких порушень в роботі поки не бачу. В чому справа ,що ще може бути.

Такая же фигня, я забил не мешает 117000 пробега постоянно так было
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Sergik32

та воно троха на нерву діє, але нерва то таке, головне щоб там ніякий гайк не відкрутився і не розвалило корібку на швидкості 100500км/год
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 17 Вересня 2020, 11:48:40
Вопро-ответ. Хлопці, тарахкотить у мене коробка на ХХ і це при 48тисяч пробігу. ваш вердикт, розбирати і міняти підшипники чи їздити і не перейматися. Окрім неприємного тарахкотіння я більше ніяких порушень в роботі поки не бачу. В чому справа ,що ще може бути.
Підшипники нічого не дадуть, я на таврії міняв всі, то на дизель не вплинуло, так само і було поміняно щеплення на новий заводський комлект, притримуюсь думки що тут є несоосність первинного вала КПП та колінчатого вала двигуна.
Цитата: Toris від 17 Вересня 2020, 16:41:03
У мене важіль перемикання деренчить на ХХ деколи. Хапаю набалдашник рукою - перестає деренчати, відпускаю - знову деренчить. І що воно таке?
Десь ричаги чіпляють за вихлопну.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну я глянув канал Юрія Канівця там він переробляє підвіску в таврольотах і коробки ставить на конічні підшипники і міняє ГП то я тіко ЗА за таку перерібку, дійсно конічні підшипники то є річ правильна.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Момент


В коленвале есть готовое отверстие под игольчатый подшипник для первичного, видать были исполнения, и как в других авто валик-посредник, где в репвичном тоже есть отверстие под валик в коленвал. И все это через игольчатые. Так кажись в лачети шевроле. Но как то много деталей, а это тоже не очень хорошо.
Совершенствование безгранично.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 18 Вересня 2020, 10:03:37
ну я глянув канал Юрія Канівця там він переробляє підвіску в таврольотах і коробки ставить на конічні підшипники і міняє ГП то я тіко ЗА за таку перерібку, дійсно конічні підшипники то є річ правильна.
Юра цікавий чоловік, він як Горбачов, існує дві думки його і не правильна, і хоч ти йому кіл на голові теши, але він переконаний в тому що він на 100% правий і критики він не приймає.

Запитання по механізму перемикання передач в КПП, можливо хтось має фото того механізму що повертає ричаг в середнє положення, яка там конструкція, в мене на гарячу трохи клинить щоби відвести ричаг в сторони, якщо ключем крутити вал в сторони, то чути що там в КПП якесь шоркання металу до металу. Трохи швидко порухав ричагом в сторони на лінії нейтральних то ніби пройшло, таке враження що там внизу осідає бруд чи стружка і її треба інколи розганяти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Цитата: Toris від 17 Вересня 2020, 16:41:03
У мене важіль перемикання деренчить на ХХ деколи. Хапаю набалдашник рукою - перестає деренчати, відпускаю - знову деренчить. І що воно таке?
Было такое, стал двигать обороты ХХ "+" и "-" пока не нашел обороты когда пропала дрож. Все.
ПС. Ясно что проверил, чтоб ничего не цепляло и не болталось.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

да, той Юра чувак такий впертий як і його підвіска, деколи аж хочеться нахамити в коментах. Вовчик, а тут в самому механізмі де ричаг кпп там в отих пластмасах ричаг нормально ходить? я там також мазав бо по сухому терлося і він ніби зависав в крайніх положеннях
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 20 Вересня 2020, 12:32:45
да, той Юра чувак такий впертий як і його підвіска, деколи аж хочеться нахамити в коментах. Вовчик, а тут в самому механізмі де ричаг кпп там в отих пластмасах ричаг нормально ходить? я там також мазав бо по сухому терлося і він ніби зависав в крайніх положеннях
Там нормально, дослідив що клинить в самій КПП, але після того як я на нейтралі якийсь час потеліпав ричага в сторони, то перестало клинити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

мо яка заусня де нарисовалась, а мо і стружка, хоча то не варіант. головне що не тарахкотить
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

vladishtm

Цитата: Володимир від 18 Вересня 2020, 13:36:23в мене на гарячу трохи клинить щоби відвести ричаг в сторони,
Цитата: Володимир від 20 Вересня 2020, 19:05:27Там нормально, дослідив що клинить в самій КПП, але після того як я на нейтралі якийсь час потеліпав ричага в сторони, то перестало клинити.
Десь раніше я також жалівся, що при тривалій їзді на добре прогрітому,  в мене було таке саме ( з трудом переводив ричаг вправо, щоб включати 5ту.)   :sad: Щось мені здається для двох машин, отак просто "потеліпати ричага" -  :dunno: не допоможе. Такий випадок в мене був цим літом тільки раз (саме тоді коли була тривала поїздка в жару). Причому туди їхав зранку - то все було норма. Назад вертався по обіді - і мав таку свиню. Швидкість і дорога в обидва конці одні і ті. Різниця -температура за бортом. Двигун робив штатно по температурі.  Після того мої поїздки короткі і дефект не проявлявся. Дуже схоже що вилазить при добрячому прогріві коробки і високій зовнішній температурі . Зараз не жарко то може "потеліпати" тобі і помогло. Але я не робив з цим нічого ваабще - а також більше не клинить. Странно, що ніхто більше на таке не скаржився.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

_Oleksandr_

Цитата: vladishtm від 21 Вересня 2020, 21:42:31Десь раніше я також жалівся, що при тривалій їзді на добре прогрітому,  в мене було таке саме ( з трудом переводив ричаг вправо, щоб включати 5ту.)
Есть такое дело. У меня, когда подклинивает, лечится переводом на выжатом сцеплении четвертой и быстро, церез центр (но не по диагонали, как иногда бывает рефлекторно переключаю) на "2 часа" и потом на пятую.

Володимир

Цитата: vladishtm від 21 Вересня 2020, 21:42:31
Цитата: Володимир від 18 Вересня 2020, 13:36:23в мене на гарячу трохи клинить щоби відвести ричаг в сторони,
Цитата: Володимир від 20 Вересня 2020, 19:05:27Там нормально, дослідив що клинить в самій КПП, але після того як я на нейтралі якийсь час потеліпав ричага в сторони, то перестало клинити.
Десь раніше я також жалівся, що при тривалій їзді на добре прогрітому,  в мене було таке саме ( з трудом переводив ричаг вправо, щоб включати 5ту.)   :sad: Щось мені здається для двох машин, отак просто "потеліпати ричага" -  :dunno: не допоможе. Такий випадок в мене був цим літом тільки раз (саме тоді коли була тривала поїздка в жару). Причому туди їхав зранку - то все було норма. Назад вертався по обіді - і мав таку свиню. Швидкість і дорога в обидва конці одні і ті. Різниця -температура за бортом. Двигун робив штатно по температурі.  Після того мої поїздки короткі і дефект не проявлявся. Дуже схоже що вилазить при добрячому прогріві коробки і високій зовнішній температурі . Зараз не жарко то може "потеліпати" тобі і помогло. Але я не робив з цим нічого ваабще - а також більше не клинить. Странно, що ніхто більше на таке не скаржився.
Воно в мене дійшло до того що вже і не на гарячу не міг повернути ричага вліво для включення 1-ї та 2-ї, як потеліпав ричага на стоячій машині то зразу відчув що попустило.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

Это у вас уже скоро будет как в Уаз ике,или Лазе ...тут тоже кулиса,полагаю следует глядеть в белую коробочку внизу
Эта хрень рядом с выхлопной,может деформироваться
Зимой шнягой набивается бывало
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328