Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Володимир від 05 Серпня 2020, 09:39:10Зараз поміняв літню резину на нову, проблем більше нема.
Ааа, крива ризина, тоді да. А криві колеса то  :lol:
Цитата: Володимир від 05 Серпня 2020, 09:39:10Така сама ситуація, тільки в мене в положення 1-2 передачі не входить, підозрюю що ота пружина в КПП що тримає ричаг на лінії 3-4 передач поступово вносить негативні наслідки в механізм переключення швидкостей.
Напомнилося. Я прошлий рік трохи регулював вертикальне положення ричага. І точно памятаю, що трохи сдвинув вправо. Зараз не помню чому. щось мені не подобалось, і я так якби устранив. Але до цього літа я далеко і довго не їздив. То й нічого не вилазило. А от разок поїхав і вилізло. Щось там дуже чутливе виходить. І чому саме з нагрівом?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Вчора їздив в жару, то виявляється що клинить в дві сторони, можливо в мехазмі КПП пружини що прижимають шарики з нагрівом втрачають прижимну силу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 06 Серпня 2020, 09:18:52
Вчора їздив в жару, то виявляється що клинить в дві сторони, можливо в мехазмі КПП пружини що прижимають шарики з нагрівом втрачають прижимну силу.
Я по моєму затягував не так, як у книжці нижче. Я ставив ричаг вертикально у положення  нейтраль, тільки трохи (міліметрів на пять одклоняв вправо, а треба було вправо до кінця, та й ще вперед но без нажатія   :wallbash:      Навіть цікаво, так як вони пишуть, невже потім стане у нейтральне. ? Але треба буде спробувати зробити по книжному
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vladishtm від 06 Серпня 2020, 16:34:01
Цитата: Володимир від 06 Серпня 2020, 09:18:52
Вчора їздив в жару, то виявляється що клинить в дві сторони, можливо в мехазмі КПП пружини що прижимають шарики з нагрівом втрачають прижимну силу.
Я по моєму затягував не так, як у книжці нижче. Я ставив ричаг вертикально у положення  нейтраль, тільки трохи (міліметрів на пять одклоняв вправо, а треба було вправо до кінця, та й ще вперед но без нажатія   :wallbash:      Навіть цікаво, так як вони пишуть, невже потім стане у нейтральне. ? Але треба буде спробувати зробити по книжному
Spoiler
[close]
Ця інструкція для автомобілів старих випусків, коли в кпп пружини що повертає ричаг на середину не було, а була тільки пружина на самому ричагу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Цитата: Володимир від 03 Серпня 2020, 08:37:39при отпускании педали газа происходит увеличение потери энергии на дросселирование, а не на сжатие (затраты на сжатие компенсирует последующее расширение сжатого. То есть если при отпускании педали, РХХ будет в максимально возможных шагах, для текущих оборотов, сброс оборотов будет максимально плавным. За этот момент отвечает приоткрыватель РХХ.
З цим ніяк не погоджусь, якщо я наприклад їду на другій передачі на обертах трохи більше 2000 з мінімальною нагрузкою, і через те що РХХ на великому кроці, плюс поріг увімкнення ХХ на 1% дроселя, то положення дроселя близьке до 1%. Тому коли відпускаючи педаль газу двигун переходить в режим ПХХ, машина клює носом.
если есть ощутимая разница в виде клевка, между минимально возможным крутящим моментом и ПХХ, то значит приоткрыватель РХХ выставлен в больше чем в максимально возможные шаги для текущих оборотов. Вот такое уточнение уже окончательно  объясняет момент про плавность перехода в ПХХ. Лично меня в этом переходе не устраивает двойное снятие крутящего момента, 1й это факт отпускания педали, 2й момент не логичного отключения топлива через паузу больше чем надо. Проверено на Январе - пауза долдна быть 0,6-1 сек, для разных моторов и разных оборотов надо поразному, но в этих пределах.
Про равновесное расширение  того что было сжато, не важно с каким итоговым давлением надо соглашаться. Это не мое мнение, это закон физики, то есть правда!

ВКБ

Я з клєвом борюсь вижимом щеплення або збільшенням паливоподачі і холостий не менше 930.

Думаю для чіткого розуміння авто при пониженій передачі мікасу йому треба матемаьично мати алгоритм підгазовки РХХ , що мабуть і є в мікасі. Знаючи швидкість і різку зміну обертів мати криву часу спадання обертів по закритій дросельній через реакцію РХХ. Зворотнього то з.,язку по кпп немає.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

ВКБ не надо ни чего придумывать про Микас, надо просто отрегулировать под себя, под свой дроссель,  2Д таблицу приоткрыватель  РХХ. Ну и конечно же обеспечить правильную регулировку топливоподачи в S70  и S1.

vladishtm

Цитата: Володимир від 06 Серпня 2020, 16:52:42Ця інструкція для автомобілів старих випусків,
Spoiler
[close]
Так, ось новіше новіше. Але тут щось не второпаю той пункт 5. Ричаг коли вертикально, то він і так же ж знаходиться на половині між сидіннями.  З іншого боку водійське ближче до своїх дверей чим пасаажирське (ну в мене так) А механізм же стоїть наче посередині кузова.  :wacko: Треба взяти метр та переміряти. Погано що того заїдання немає зразу. І самі то передачі (коробка) по любому спрацьовують  нормально. Іменно сам ричаг наче як наче в щось починає впиратися, не хоче проходить вправо. Ну по крайньому в мене так.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#1614
Цитата: almetr від 06 Серпня 2020, 19:26:07то значит приоткрыватель РХХ выставлен в больше чем в максимально возможные шаги для текущих оборотов.
Клевок (клевок носом вниз, притормаживани двигателе) у меня НЕ в принудительномХХ  Это явление при трогание-разгон-переключение на более высокуюпередачу (в этот момент все отпускают педаль газа). И вот тут стало "клевать" Такое себе скажем "вжи,вжи, вжи"  с замедлением двигателем быстрее чем нужно. Приходиться шустрее тыкать передачу и вновь быстрее давить на газ.  Тоже кажеться где то чего то регулятор ХХ или около того. Или впечатление (но скорее всего это впечатление), что смесь перестает поджигаться, и получаем сопротивление сжатия.
Цитата: almetr від 06 Серпня 2020, 20:37:21надо ни чего придумывать про Микас, надо просто отрегулировать под себя, под свой дроссель,  2Д таблицу приоткрыватель  РХХ. Ну и конечно же обеспечить правильную регулировку топливоподачи в S70  и S1.
Ну а если я скриншоты таблиц выложу сюда, можно и прошивку переслать)можно хотя бы на вскидку указать на не хорошие моменты , которые явно там показываются? Шоб как говориться, я не тыкался как слепой?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: almetr від 06 Серпня 2020, 19:26:07Про равновесное расширение  того что было сжато, не важно с каким итоговым давлением надо соглашаться. Это не мое мнение, это закон физики, то есть правда!
Це є закон фізики за ідеальних умов, коли повітря повільно стиснули а потім повільно розтиснути, і моя карбова машина це довела, процес я описав вище.

Не слід забувати що при стисканні  коли поршень іде вверх повітря різко нагрівається, відповідно його тиск росте збільшуючи опір поршням. Коли поршень проходить В.М.Т., нагріте повітря віддає частково тепло стінкам камери згорання втрачає тепло і відповідно тиск. А при розтисканні, коли поршень пройшов В.М.Т. і рухається вниз, повітря навпаки охолоджується, і на поршень вже тисне менше ніж коли повітря стискали.

Плюс варто враховувати ще фази газорозподілу, ота різниця між фазами впуску і випуску також роблять якусь погоду.

Коли я купив машину, то перше що мене не влаштовувало, це відсутність плавності ходу, через те що машина клювала носом при відпусканні педалі газу, після зменшення скважності адсорбера, зниження порогу положення дроселя для увімкнення режиму ХХ і опускання графіків положення РХХ, клювання носом пройшло.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: vladishtm від 06 Серпня 2020, 22:32:45
Цитата: Володимир від 06 Серпня 2020, 16:52:42Ця інструкція для автомобілів старих випусків,
Spoiler
[close]
Так, ось новіше новіше. Але тут щось не второпаю той пункт 5. Ричаг коли вертикально, то він і так же ж знаходиться на половині між сидіннями.  З іншого боку водійське ближче до своїх дверей чим пасаажирське (ну в мене так) А механізм же стоїть наче посередині кузова.  :wacko: Треба взяти метр та переміряти. Погано що того заїдання немає зразу. І самі то передачі (коробка) по любому спрацьовують  нормально. Іменно сам ричаг наче як наче в щось починає впиратися, не хоче проходить вправо. Ну по крайньому в мене так.
Коли купляв машину, то знею була маленька книжечка, там писали що треба зактутити знизу через отвір в пластмасовому кожусі болт в ричаг, відпустити хомут на КПП щоби вал став в нейтральне положенні і затиснути його. З власного досвіду скажу що болт треба довгий, щоби при закручуванні головка не діставала до пластмасового корпусу і болт не тягнув ричаг вниз.

Якщо є заїдання і в праву сторону, то куліса нідочого, в праву сторону вона має вільний хід, це в старих кулісах на ричагу був додатковий піптик, який їздив по пазах в пластмасовому кожусі. І то здається що він входив в паз на кожусі тільки для увімкнення задньої. В кулісах нового зразка його зрізають, також відсутні деталі з номерами 2, 4 і 22 на малюнку.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 07 Серпня 2020, 09:13:24, це відсутність плавності ходу, через те що машина клювала носом при відпусканні педалі газу, .

Зараз в мене таке "невлаштування".
Цитата: Володимир від 07 Серпня 2020, 09:13:24після зменшення скважності адсорбера,...
Так адсорбер правив S61  -він тепер десь В ТРИ рази нижче від стокової 111тої, але %на 5-10 вище  від ліній 096 (а в зоні до 2000тис то там на 096 провал до 10% а в мене практично ровна лінія на 25%) Виправляю прямо зараз участки від 0-до 2000. 
Цитата: Володимир від 07 Серпня 2020, 09:13:24зниження порогу положення дроселя для увімкнення режиму ХХ і опускання графіків положення РХХ,
-а можна  точніше по назвах таблиць і параметрів? С88 і С89 ?
Т42, Т44, Т48?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 07 Серпня 2020, 09:24:51там писали що треба зактутити знизу через отвір в пластмасовому кожусі болт в ричаг,
Прошлий рік, пробував і я, отвір в пластмассі є, болтик брав довгий і на5ть і на 6ть. Щось вони нікуди не вкручувались. Роздивляться не став. Були вдвох, то я тримав в кабіні ричага а другий крутив знизу. Докулупався я тоді до механізму, тому що з заїданням включалась друга, інші були нормально (але ж кажу що тоді довгих і гарячих проїздів не робив). Фіксація ричага трохи правіше від вертикалі  виправила сітуацію. А ось цей рік, при довгому проїзді і вилізло заїдання вправо.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 07 Серпня 2020, 14:26:45
Цитата: Володимир від 07 Серпня 2020, 09:13:24, це відсутність плавності ходу, через те що машина клювала носом при відпусканні педалі газу, .

Зараз в мене таке "невлаштування".
Цитата: Володимир від 07 Серпня 2020, 09:13:24після зменшення скважності адсорбера,...
Так адсорбер правив S61  -він тепер десь В ТРИ рази нижче від стокової 111тої, але %на 5-10 вище  від ліній 096 (а в зоні до 2000тис то там на 096 провал до 10% а в мене практично ровна лінія на 25%) Виправляю прямо зараз участки від 0-до 2000. 
На малюнку порівняння із стандартною прошивкою.



С88=0,6
С89=0,7

Цитата: vladishtm від 07 Серпня 2020, 14:26:45
Цитата: Володимир від 07 Серпня 2020, 09:13:24зниження порогу положення дроселя для увімкнення режиму ХХ і опускання графіків положення РХХ,
-а можна  точніше по назвах таблиць і параметрів? С88 і С89 ?
Т42, Т44, Т48?
Т42, Т44. Т46 також треба враховувати, щоби при переході від Т44 до Т42 РХХ попадав в графік Т42. Тобто щоби не було так що привідкривач наприклад вийшов на крок 42 а потім робить різкий скачок на крок 30.

Цитата: vladishtm від 07 Серпня 2020, 14:37:01
Цитата: Володимир від 07 Серпня 2020, 09:24:51там писали що треба зактутити знизу через отвір в пластмасовому кожусі болт в ричаг,
Прошлий рік, пробував і я, отвір в пластмассі є, болтик брав довгий і на5ть і на 6ть. Щось вони нікуди не вкручувались. Роздивляться не став. Були вдвох, то я тримав в кабіні ричага а другий крутив знизу. Докулупався я тоді до механізму, тому що з заїданням включалась друга, інші були нормально (але ж кажу що тоді довгих і гарячих проїздів не робив). Фіксація ричага трохи правіше від вертикалі  виправила сітуацію. А ось цей рік, при довгому проїзді і вилізло заїдання вправо.
Цікаво як болтик міг вкрутитись якщо ричаг не намісці, треба для початку отвір на ричагу сумістити з отвором на корпусі, щоби щось було видно, то можна зняти пильник а потім тягою направляти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion