Яка повинна була бути конкурентна Славута якби вийшла з українського конвеєра

Автор ВКБ, 31 Травня 2020, 21:29:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

User2108

Цитата: Toris від 03 Червня 2020, 11:22:19
Всьо, проектуємо одразу під пропан. :-D
Навіть, якщо  так, то наш міфічний фемілі кар потрібно сертифікувати згідно чинного законодавства, а це Євро-5  :)

Toris


ВКБ

Як раз питанея про фабію те саме що і це, можна об.єднати. Фабія прозвучала як орієнтир...щож так то туго. Звісно перелирати то бед.
Навіщо писати про етапи випуску...якісь там випробування..треба то треба..то реалізація! Херовий той технолог і економіст що це не врахували..підлягають звільненню.. все витратні станеі по техпроцесу, . Звісно щоб в туалет сходити мабуть треба : 1. Захотіти саме там випорожнитись, 2. Підійти. 3. Впевнитись що там вільно. 4. Якщо темно, увімкнути світло.5. Зайти. 6.Закрити двері.7. Спустити одяг.8. І т.д
По суті давайте .
Ок. Ляля по фінплану за наявною ідеєю..яка або ляже в кд або є..підготовка виробництва, тощо.
Потреба ринку присутня.
Фемелікар завод наприклад матиме потужність технологічна 20 авто в день
9000дол комплект надійного укравто Фемелікар.
Грубо :  В 240 робочих днів матимемо 4800 авто з ПЛАНОВИМ доходом в 43млн.дол.
Чистий плануємий дохід 15% від витрат в т.ч. то прибуток річний ПЛАНОВИЙ 6.48млн.дол.з якого сплатиться податок 20%. Повна собівартість за мінусом 15% є зарплати, оренди, амортизація основних,...комплектуючі, штампи, зварка...короче всі витрати.
Ваші цифри які щоб зрозуміти ємність ринку, щоб клієнт поніс сам гроші за фемелікар. Чи партія замала..чи ціна мала )))
Планово треба ставити фонд річний оплати праці 20% від собівартості. Вилно тепер при кон.юктурі ринку середня зарплата і валова кількість працівників, які будуть задіяні в процесі.
Ваші цифри фінплану. Технічно бічу є чим напихати ))))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

ВКБ, не спішіть рахувати бариші, а то буде як у цигана: знайшов підкову, зрадів; а якби ще три знайшов, то можна було би й коня шукати. ;)
На потік з таким чистим доходом одразу набіжать паразити, від яких не зможете відбитись. І славутка, облита кислотою, здаватиметься актом надзвичайної толерантності.
На даному етапі в нас навіть не ДКР (ОКР) і тому юристи/економісти взагалі шкідливі, як явище.

Поки що нахер фінплани та перспективи. Треба зробити виріб, від споглядання якого ми всі робитимемо заднє сальто від захвату. :clap:
А вже потім будемо думати про майбутнє. Чи в цій країні, чи в іншій - все одно спочатку треба зробити виріб. В наших силах зараз лише проектувати так, щоби технологічні витрати випуску та обслуговування були мінімальними.

ВКБ

Чи спроможні молоді 20 конструкторів в належнтх умовах спроектувати свій кузов і начинити  сучасними агрегатами вузлами та комплектуючими за два роки по план графіку? Читакі автозаз був прагматичніше і купив проекти чи взяв їх у лізинг..віда, форца, ланос..тощо. спромоглись лише встромити мемз в сенс )))

Ось вони і капвклалення в проект...20 конструкторів...20 технологів для техпроцесу і формування потреби а обладнанні і приміщеннях , планово 440днів, витрати зарплати відпускних нарахування, премії...ітого капвкладення в проект. Витрати на прототип інше..то вже ризики впровадження.
Середня зарплата грубо 50тис.грн ×40×24=48млн.грн або 1.8млн.дол. що склалає 5% від річної реалізації..що є мінімально дрпустимим ...а амортизувати модна до 7 років...і більше вкласти в проект..яким реалізовані всі ньюанси. Це просто нєкфй порядок цифер.

Торіс, помиляєтесь, по фінплану видно чи варто взагалі і на що підписуєшся. Це якщо вже якщо влазити. Без фінплвну це так, техреаліщація без кінцевої мети- наповнення рахунку і запрлат.
Ось воно чудо, ти можеш бути кривий і храмий, а люди самі до тебе йдуть, стають в чергу і платять кошти...чи не чудо?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

То виходе у нас несприятливі умови для інвестицій? Ну дійно так, паразити, невіруючі і какашкокидачі. Тоді антирейдерські відкупи і хабарі прийдеться закласти в собівартість, щоб люди таки змогли купувати..як же їх підвести то.и. Цих хабарів хвате найняти наймачів хлопать паразитів відкрито мвйже...відкупатись. Питання , хто зхоче і хто не хоче, відповідно  , чи є в українуів ттехно і економічний талант і потенціал чи ми чмипі раби і не ми такі а хтось так зрче і ми так і не рипаємся. Тобто правлу кажуть про херовий інвестклімат!?

Кислотой поливають все навкруги у всіх містах з різних мотивів. Чужі якісь завелись, плюються. Інші чомусь радуються...пппц ))))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Тему закриваємо так: Ми не імпотенти технічні, просто є паразити різні і вони сильніші. А так ми молодці, просто очкуємо свого успіху. Наш рівень - мовчки в ярмо і подешевше ужатись економічно і дякувати що диві. Ну чо, норм.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Цитата: ВКБ від 03 Червня 2020, 12:06:00
Як раз питанея про фабію те саме що і це, можна об.єднати. Фабія прозвучала як орієнтир...щож так то туго. Звісно перелирати то бед.
Що тут обєднувати ?? Цей пост "Мотор МЕМз 1.2 або 1.3 (М-10.3) і ходовка в Шкоду фабію - чи відчутна різниця ?"
Питання різні по суті! Суть поста в Шкоду фабію впихнем тавробублики і зазпідвіску з ЗАЗ двигуном. :wallbash:
Зрозуміть можна, коли є корпус шкоди і мотор і підвіска з таври, хочу зхрестить. А там ні слова про це! Якийсь флуд, простіше грохнуть тему, нє?

Цитата: ВКБ від 03 Червня 2020, 12:32:29
Ось воно чудо, ти можеш бути кривий і храмий, а люди самі до тебе йдуть, стають в чергу і платять кошти...чи не чудо?

Ок. Переконали, робота закрутиться. Тоді де Ваші хоча б "наброски", хоча б кривого храму (фемелікару)???????????
А то як МММ - вклади, прибутки, движ. Де підгрунтя???
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Підгруння-" їсти" хочеться.  Чи ви по яке? Ємність ринку якщо не наповне олмн, заповне інший.
В принципі то ринок насичений. Можливо я помиляюсь. Але таке підгрунттяяк маркетингове дослідження дійсно не маю..туттреба зробити реальний обзор з якимочь прогнозом.

Погоджуюсь що фішка мабуть з пропаномобілем балоном замість баку неправильної форми і меншим бензиновим доїхать до газзаправки та подвійним турбо на базі існуючих брендів двз в чвоєму дизайнерському кузові - то так.
Рома, чи вам треба підгрунттяна пару тис баксів запрошенняна готове робоче місце на завод фемелікар? ))) Тільки акціонером купивши акції )))

Ви думаєте новий кузов не зможе в заз ходовці? Чому? Доречі вона ексклюзивна. Що саме в ній відвалюється на ходу? Чи вона не їде? Чи просто приїлось і вітчизняне? А ящо якість її з німеччини б була? Де була помилка?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

User2108

Цитата: ВКБ від 03 Червня 2020, 13:13:12
Підгруння-" їсти" хочеться.  Чи ви по яке? Ємність ринку якщо не наповне олмн, заповне інший.
В принципі то ринок насичений. Можливо я помиляюсь. Але таке підгрунттяяк маркетингове дослідження дійсно не маю..туттреба зробити реальний обзор з якимочь прогнозом.

Погоджуюсь що фішка мабуть з пропаномобілем балоном замість баку неправильної форми і меншим бензиновим доїхать до газзаправки та подвійним турбо на базі існуючих брендів двз в чвоєму дизайнерському кузові - то так.
Рома, чи вам треба підгрунттяна пару тис баксів запрошенняна готове робоче місце на завод фемелікар? ))) Тільки акціонером купивши акції )))

Ви думаєте новий кузов не зможе в заз ходовці? Чому? Доречі вона ексклюзивна. Що саме в ній відвалюється на ходу? Чи вона не їде? Чи просто приїлось і вітчизняне? А ящо якість її з німеччини б була? Де була помилка?

О, Боже! Ви хоча б розумієте, що ви пишете?! Потік свідомості, генерування випадкових слів.

Romka

Підґрунтя, це - хоча б ескізи зовнішнього виду, авто, двигуна, електрики, цеха збірки, схем логістики і т. п.

Гроші, це не підґрунтя. Гроші це можливість реалізувати підґрунтя, для отримання вигоди.

Коли ви хочете побудувати Хату, то Ви спочатку берете олівець папір і робите ескіз, що хочете бачити, шукаєте шматок землі, де хочете бачити Хату. - ЦЕ підґрунтя!
А ПОТІМ, йдете до архітектора (це той що вміє зробити вірну документацію і розрахунки, того що ви хочете побудувати), а потім ви йдете в банк  з цим і вже берете  гроші.
Так зрозуміло???
А коли ви побудуєте Хату, тоді зможете її здавати і отримувати Ваші гроші. Якось так. А Вы зараз починаєте з кінця заходити.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

User2108

Ваша бурхлива діяльність в цій темі відповідає ось цьому персонажу:

almetr

Да уж, у романтиков с расчетами и чертежами всегда туго. Вот и у меня нет ни чего реально предъявить на рассмотрение какому нибудь Главному конструктору. Но за то есть воспоминания об одном интересном эксперименте.
На одном турбокорче устроил я как то издевательскую поездку на стандартных ВАЗовских форсунках (в принципе производительность Таврийских такая же). Мотор 1.8 восьмиклоп, белорусская большая турбина от Д245, Январь 5.1, альфометр LC-1. Результаты работы на маленьких форсунках таковы: так как ТКР способен выдавать 1,5Бара избытка только с 4300об, то при достижении 4000об альфометр уже показывал не хватку топлива 17:1),  дальше на 4300 уже слышались отчётливые пропуски зажигания, и альфометр хаотично моргал разными бедными показаниями, дальше на 5000 об альфометр мог подмаргнуть 19:1 а так вис в крайнем показателе, звук выхлопа и мотора были отвратительны, но избыток держался не ниже 1,2 бара,, и так до отсечки 6500, где выхлоп производил не рычащие звуки, а шипяще-хлестающие. Получилось прокатиться на крутящем моменте не от работы привычного нам мотора, а на крутящем созданным на 90% от наддува, ибо с такими пропусками зажигания крутящий момент рабочего хода едва возможен, догарало все в выпуске и турбине. При этом тачка валила на все 100 лошадей что могут дать  малые форсунки.
  :) Вот как я на собственной жопе прочувствовал силу крутящего момента чисто  от наддува.

Володимир

Наскільки знаю набагато дешевше виходить купити в когось готову машину і випускати в себе, ніж спроектувати свою і пройти всі випробування, отримати сертифікати і т.д. Тому у нас жоден завод свої машини і не розробляє.

Щодо того чи зможуть молоді спеціалісти зклепати кузов, зможуть, але без досвіду побудови кузова автомобіля буде дуже багато спроб і помилок щоби довести його до стану що він буде відповідати усім технічним нормам. Простіше купити в когось готовий, а потім вже для себе поміняти зовнішні елементи.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion