Яка повинна була бути конкурентна Славута якби вийшла з українського конвеєра

Автор ВКБ, 31 Травня 2020, 21:29:48

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Toris

Цитата: ВКБ від 03 Червня 2020, 12:32:29Торіс, помиляєтесь, по фінплану видно чи варто взагалі і на що підписуєшся. Це якщо вже якщо влазити. Без фінплвну це так, техреаліщація без кінцевої мети- наповнення рахунку і запрлат.
Ось воно чудо, ти можеш бути кривий і храмий, а люди самі до тебе йдуть, стають в чергу і платять кошти...чи не чудо?
Для мене фінплан - це таблиця в Excel, яка сама усе рахує. Тому взагалі на цьому не акцентуюсь, звичайна технічна дія. А в чергу шикуються до тих, хто ЛЮБИТЬ свою справу і займається нею добре. Не бачив ЖОДНОГО успішного проекту без любові до справи.

almetr

Вот вот за то  речь бала, правда мы не знаем на каких условиях, на том же ЗАЗе появилась роботизированная линия по кузову для Виды, возможно ли было потом на этой линии менять пёрышки для разнообразия, или как всегда нужно разрешение инвестора

ВКБ

На чуже авто треба наші сертифікати у нас мабуть. У інших чомусь вигідно своє в чужій державі збирати і продати готове авто чи проект. Чому?

Основа не гроші, а ідея і знання правил гри. Ну і правова система максимум в тонусі. Маючи гроші можна впулить і влізти в борги  От прокачані рабомізки...пппц.

Прикольний форум, пишеш, яка б вона б могла бути, якщо б могла. А тобв..ти єб*нутий романтик....іди на*ер...попугай кєша )))) да...хто попугай це ще треба перевірити )) Не попугаї навіть бздять в голос обговорити. Алмін, стирай тему, пішла наперекос.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо вєліки вигідно, то зробивши свій кузов і турбіну, папиховши якісні деталі..не те що поїде..побідить. Те що привабе - щоб не гнив, і якщо за формою буде як форд фокус якийсь зі своїм соусом,...братимуть аж гай шумітиме, якщо ще й кузовні запчастини підклепувати.
Навіть впихнувши мемз і поставивши питання якості вхідного контролю, дооснащення під заказ вкусностями...і навіть на тавробублики ...легкосплавні...дюральову задню ступицю зі вставками чи дискові задні...і т.п. напихати всього добрячого і черга стоятиме ща адекватну ціну.
А взагалі кабмін повинен хвататись за любі перспективи створення робрчих місць...і допомагати бджілкам і берегти які мед несуть. Зай буде не світрве, але нові..не щащівські робрчі місця...а навколо сателіти, запчастини...
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

Теперь можно подводить итог, узнав разные мнения. Кто дружит с логикой, и владеет языком, для обобщения темы о будущем? Кто сможет обрисовать образ трёх возможных вариантов для голосования?  А главный конструктор концерна Х посмотрит на наши голоса и примет свое, верное решение  - славутка  должна быть в первую очередь...

Toris

Я краще не озвучуватиму свою думку, а то ще прийдуть модер з адміном і забанять Торіса. :-D

...А турбогенератор та електродвигун до славутки таки треба запхати.

ВКБ

Тербогенератор , Торіс кинь посилання почитать конкретний екземпляр. Не розумію де там вкусності по ккд ітогової. Яке ккд турбогенератора і електросистеми сумарно при потужності 50-100кВт.

Короче кірпідони робити в Україні вигідніше і простіше. Кірпідон є кірпідон, завжди треба.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

Заставил ВКБ залезть в Гугл, вот сразу пример посмотри чем люди занимаются. Это журнал в ПДФ, там в журнале на странице 19 есть что почитать по нашей теме  ТрансМашХолдинг

User2108

Цитата: ВКБ від 03 Червня 2020, 14:29:39
На чуже авто треба наші сертифікати у нас мабуть. У інших чомусь вигідно своє в чужій державі збирати і продати готове авто чи проект. Чому?

Основа не гроші, а ідея і знання правил гри. Ну і правова система максимум в тонусі. Маючи гроші можна впулить і влізти в борги  От прокачані рабомізки...пппц.

Прикольний форум, пишеш, яка б вона б могла бути, якщо б могла. А тобв..ти єб*нутий романтик....іди на*ер...попугай кєша )))) да...хто попугай це ще треба перевірити )) Не попугаї навіть бздять в голос обговорити. Алмін, стирай тему, пішла наперекос.


:facepalm: :applause: :dunno:

ВКБ

Для тих кому "нереально"
Банки рищуть комусь втюхать кредит, бо відсотки то їх хліб, позичальник мільонний їх жертва.
Капітальні вкладення мають ріщне походження. Якщо вкласти свої - все олно вони не оподатковуються і в амортизаційній складовій собівартості повертаються, або повертаються від проданих авто чи кірпідонів. Ніхто ж не вкладає і не даре ці кошти. Так от в чому секрет розвитку з нуля компаній - яка різниця повертати собі їх чи банку з відсотками, все  одно їх треба вкласти, то навіщо свої якщо є банк який цим живе і супроводжує. А клієнт для банку завжди правий коли він справний платник. Відсоток закладається в собівартість і за це плате щасливий покупець. Чим більше позика - тим менше відсоток. Такий же принцип у будівельних кооперативів, чи хтось думає що у організацій бабло падає з неба ))) Питання в ринку...все реально. Так спрацювали ьагато підприємств, звісно за домовленісттю з банкірами про цукерочку. Особливо роздягнули ощад..як загальний сартір лешевих кредитів великих компаній ...в т.ч  депутати ВР. Зірки сзодяться, так як вклавши пару мільярдів грн в цех з залитими полами і роботами і верстатами та інтелектуальну власність, банк отримує через 7 років свої пару мілтярдів і свої 6-8 відсотків річних, а це за 7 років в середньому по системі "факт 360" 25% тобто 500млн. При тому що банк ніфіга не виробляючи має прибуток в 25% як і виробник. В іншому випадку акціонери їх поглинають в приьуток, який можуть проскирдувати в офшори, або вкласти в розвиток. Тому коли невелика група власників не треба жопу рвати ле брати кошти, банки самі прийдуть до новоутворкного підприємства..питання що виробляти і що продавати))) Ноу ідея, гоу то голі по світу.))) І не забуваєми, що навіть при нульовому прибутку і погашенню відсотків сотні працівників модуть отримувати свою зарплату 20..60тис грн в міс і перераховувати в бюджет. А при прибутку...будувати цехи, купувати обладнання, викупати акції і керувати, гасити прискорено кредити, брати нові кредити і ставати вільними власниками майна всього навсього від ідеї, а не від наскердованих грошей.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.