Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

User2108

Цитата: Toris від 26 Лютого 2021, 12:15:09
ось
А також фото біля Славутика у стартовому повідомленні: https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17358.0
:ok: бімба

Toris

#46
Зафіксовані негаразди:

1. Вм'ятина на кришці багажника над номером справа - від ручки тачки, коли перший власник ще до закінчення виплати кредиту їздив металобрухт здавати і необережно здав назад. Фарба неушкоджена, станом на зараз рижиків немає. Най буде.
2. Ще є два рижики з правої сторони, але знайшов лише один. Після роботи запитаю, куди дивитись, щоби другого знайти.

3. Вранці, поки добирались до роботи, послухав "коробку": гуде однаково на будь-якій передачі, на 5-й додається стандартний звук п'ятої пари (тихий). Гул починається приблизно від 40 км/год і присутній лише під час руху авто. В моменти перемикання передач гул не щезає, лише змінюється тембральний спектр; коли двигун під навантаженням - тембр гулу один, а коли кидаєш газ на передачі - тембр змінюється. Гул присутній навіть при русі накатом на нейтральній передачі. Коли машина накатом зменшує швидкість, амплітуда гулу падає, а тембр зміщується у низькі частоти. Коли стоїш і авто працює на холостому ходу чи з прогазовками - нічого не виє. На крейсерських швидкостях 80...90 км/год з'являється резонанс, який поступово щезає при 110...130 км/год.

Спеціаліст по КПП з мене такий собі, але щось мені здається, що виють підшипники ступиць/осей та/або гранати. Треба спеців запросити прокататись.

Володимир

Цитата: Toris від 26 Лютого 2021, 12:56:42Спеціаліст по КПП з мене такий собі, але щось мені здається, що виють підшипники ступиць/осей та/або гранати. Треба спеців запросити прокататись.
Тоді проблема в головній парі, швидше за все підшипники дуже розбиті.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

В свое время ЗР писал для 09 и. Т д -заливать выше уровня,ибо пробка ниже шестерни 5 й
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

#49
Торіс це передні підшипники ступічні. В мене теж таке було. Я на них 158 набирав швидкість, як розібрав офігєл, думав як воно не заклинило, все погризяне бандажі, кульки рогризяні. Флокування (розслоювання) пішло. Це ресурс, усталосне викрашування. По ресурсу 90..110тис і то вже не підшипники. Ворог навіть не дорога, в волога і окислення смазки, ну і старість по кількості циклів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: Алекс від 26 Лютого 2021, 13:38:20
В свое время ЗР писал для 09 и. Т д -заливать выше уровня,ибо пробка ниже шестерни 5 й
Мастило в кпп лише в картері головниї пари і ледь достає до нижніх венців вторинного нижньої ведомої шестерні 5-ї передачі.
Бризкає (качає лише в русі).
Бризкає на 5ту навіть з1/2 рівня. Головне якісна пара треба і менше ніж на 2500обертів її не втикати і раніше 80км/год.
Треба розвіяти міф і вклеїти прозорий матеріал як вікно в торець кришки , класний експеримент вийде як там все купається в мастилі при 1/рівня і при 20км/год. Поо інші швидкості і повну то мовчу взагалі.
На ХХ немає змащування майже і ледь чиркає 4-ю ведомою.
Не треба думати що вон и там як пласмасові і згорять. Тепловідвід 5-ї нормальний по тілу і ступиці шестерні. Мастило треба для погашення звону і охолодження 50/50. Перше більше.
Тобто для довговічності 5-ї не вистасає 5мм ширини.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 26 Лютого 2021, 14:20:26
Цитата: Алекс від 26 Лютого 2021, 13:38:20
В свое время ЗР писал для 09 и. Т д -заливать выше уровня,ибо пробка ниже шестерни 5 й
Мастило в кпп лише в картері головниї пари і ледь достає до нижніх венців вторинного нижньої ведомої шестерні 5-ї передачі.
Бризкає (качає лише в русі).
Бризкає на 5ту навіть з1/2 рівня. Головне якісна пара треба і менше ніж на 2500обертів її не втикати і раніше 80км/год.
Треба розвіяти міф і вклеїти прозорий матеріал як вікно в торець кришки , класний експеримент вийде як там все купається в мастилі при 1/рівня і при 20км/год. Поо інші швидкості і повну то мовчу взагалі.
На ХХ немає змащування майже і ледь чиркає 4-ю ведомою.
Не треба думати що вон и там як пласмасові і згорять. Тепловідвід 5-ї нормальний по тілу і ступиці шестерні. Мастило треба для погашення звону і охолодження 50/50. Перше більше.
Тобто для довговічності 5-ї не вистасає 5мм ширини.
Рідке масло цю проблему вирішує, в мене зараз 75в-85. Я перепробував багато масел, починаючи від ТАД-17И підвищеної в"язкості, потім були 80в-90, 75в-90, то на 75в-85 мені робота коробки подобається саме більше, хоч масло і рідке, але по шуму вона тихіша ніж на густому.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алекс

В свое время Шанса мне отговорил продаван з/ч ...Типо сыпятся задние подшипники и там фсё в фарш
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Як і що сипляться? Чого?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Цитата: ВКБ від 26 Лютого 2021, 15:49:44
Як і що сипляться? Чого?
А чого подшипники сыпятцо ?либо смазки мал,либо гафно,либо перегружены,либо вода ... несоответствие нагрузки ..
Тут тема обширная,как  инфаркт
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Цитата: Алекс від 26 Лютого 2021, 16:12:30
Цитата: ВКБ від 26 Лютого 2021, 15:49:44
Як і що сипляться? Чого?
А чого подшипники сыпятцо ?либо смазки мал,либо гафно,либо перегружены,либо вода ... несоответствие нагрузки ..
Тут тема обширная,как  инфаркт
По ГОСТ якщо все по машинобудівному феншую то інфаркт завжди плановий - ресурсні заміни по пробігу, тобто підшипник на пенсію. Ну якщо бочіна власна при експлуатації...то конструктив нідочого. Крім жопорукої зборки нема кому претензії якщо не юуло факторів негативних. По літературі раптовий інфартк по неякісній партії дууууже малий, майже нуль.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: ВКБ від 26 Лютого 2021, 16:55:17
Цитата: Алекс від 26 Лютого 2021, 16:12:30
Цитата: ВКБ від 26 Лютого 2021, 15:49:44
Як і що сипляться? Чого?
А чого подшипники сыпятцо ?либо смазки мал,либо гафно,либо перегружены,либо вода ... несоответствие нагрузки ..
Тут тема обширная,как  инфаркт
По ГОСТ якщо все по машинобудівному феншую то інфаркт завжди плановий - ресурсні заміни по пробігу, тобто підшипник на пенсію. Ну якщо бочіна власна при експлуатації...то конструктив нідочого. Крім жопорукої зборки нема кому претензії якщо не юуло факторів негативних. По літературі раптовий інфартк по неякісній партії дууууже малий, майже нуль.
Нагрузка на коробку на сенсе на 20-25% выше расчетной для таврии/славуты, то есть запаса прочности там нет. Чуть хреновые детали/масло/водитель и железо не выдерживает.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

User2108

#57
Цитата: drone від 26 Лютого 2021, 17:05:28Нагрузка на коробку на сенсе на 20-25% выше расчетной для таврии/славуты, то есть запаса прочности там нет. Чуть хреновые детали/масло/водитель и железо не выдерживает.
І тем не менше  сенси чудово виходжували овердофіга пробігу в таксі

ВКБ

Так і є, таксі норм з них.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

Цитата: User2108 від 26 Лютого 2021, 17:13:41
І тем не менше  сенси чудово виходжували овердофіга пробігу в таксі
Можно подумать в такси кто-то обращает внимание на гул коробки :) Но вообще у меня в городе я не видел Сенсов в такси. Подавляющее большинство - ВАЗ 9+.
И что такое "овердофига"? Вон сейчас сюда везут корейские такси на газу с полумиллионными пробегами которые тут еще и покупают.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"