Sensович Toris'а

Автор Toris, 19 Лютого 2021, 22:25:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 9 Гостей дивляться цю тему.

Toris

#390
Цитата: Ivan1988 від 23 Червня 2021, 22:53:14Та не много. Напиши адрес эл.почты. Завтра поищу на компе. И для уточнения. Лямбда-зонда нет? Клапана абсорбера нет? Потенциометр СО есть?
Кондиционер в прошивке тоже по умолчанию выключен, если вдруг будешь ставить нужно будет поправить и заново залить.
Лямбда-зонд присутній, каталізатор присутній. Клапан абсорбера має бути, трубки по дну розведені, але до абсорбера не заглядав. Потенціометра біля розширювального бачка не виявив. Кондиціонер хай буде активований, схиляюсь до інсталяції, вже намацав правильну фірму.

Зараз це все продублюю до приватного повідомлення і пошту там же викладу.

UPD: 1. У додатковому повідомленні написав адресу пошти.
2. Подивився відео. Нічого страшного у цих прошиваннях. На роботі провертаємо завдання набагато складніші. Дякую за відео!
3. Софт з-під відео старанно викачав і створив супровідний файл з вихідними даними. Відео теж викачав, хай буде.
4. ECU визначився такий (фото):

Ivan1988

Цитувати виділенеЛямбда-зонд присутній, каталізатор присутній. Клапан абсорбера має бути, трубки по дну розведені, але до абсорбера не заглядав. Потенціометра біля розширювального бачка не виявив. Кондиціонер хай буде активований, схиляюсь до інсталяції, вже намацав правильну фірму.
Понятно, комплектация Euro-2.

Сбросил на почту 2 варианта. Без кондиционера и с включенным кондиционером. Если залить прошивку с активированным кондеем при его физическом отсутствии думаю будет гореть Чек Энджин.

Toris

Дякую Вам, Іване! Маю надію, що байти в дорозі не зіпсувались і прошивка ляже рівно. Спробую для початку без кондиціонера.

Toris

#393
Перша купіль Сенсовича.

Спека, жарко... Опустив усі вікна, увімкнув обдув у ноги, їду неквапно містом 30...40 км/год, як оті гарні патрульні авто. Їду, значить, дивлюсь, чи порядок, почуваюсь шерифом. Аж тут звернув увагу на автомийку. Руки якось самі зарулили туди. Зупинився, розглянувся навколо - і нікого ж немає! Отже, викупав я Сенсовича вперше. Бруднючий був! Вода, піна, вода, повідшкрябував по кузову щось липке, знову вода. Вклався у 60 грн.
Протер Сенсовича ганчіркою старої вельветової сорочки. Красавчик! :yahoo:
О 17:00 втрапив додому.

Сенсович вперше паркується до гаража.

О 20:00 звернув увагу, що хмаринки потроху збираються в організовану групу і готуються влаштувати шухер. А Сенсович чистенький і сухенький стоїть під під'їздом. От якраз і нагода поставити його до гаража. Втрапив майже правильно з першого разу. Усі дверки відкриваються одночасно на всі сторони і не впираються у стіни гаража. Мордою "десь туди" практично впритул, вихлопною на ворота - і маємо ще метр оперативного простору. Тобто за потреби, якщо заднім ходом заїжджати, можемо спокійно длубатись під капотом при закритих воротах.

Витяг коврики, опустив усі вікна - хай салон просихає, якщо там є якась волога. На сигналізацію, звісно ж, не ставив, бо немає сенсу. Закрив гараж на обидва замки. Гм, так мені подобається: це краще, ніж просто біля під'їзду паркуватись. Відчуття домашнього затишку.

Задумався про запобіжні упори коліс, щоби не переживати про дистанцію до задньої стіни гаража. Також не буде зайвою розмітка підлоги для комфортного заїзду.

Вже відчуваю, що гараж - це така ж визначна подія у житті чоловіка, як і автомобіль. :heppy_dancing:

Ivan1988

Цитувати виділенеЗадумався про запобіжні упори коліс, щоби не переживати про дистанцію до задньої стіни гаража.
Це називається колесовідбійні пристрої. Їх висота для легкових автомобілів повинна бути не менше 0,12 м.

Toris

1. Сенсович запропанився на 299,79 грн за 20,12 л по 14,90 грн. Одометр 138318. Від попередньої заправки 207,45 км.
9,7л @ 100 km. Хм, непоганий апетит у місті...

2. Зовнішня ширина гаража 4 метри, ворота 2.5 метра.

Toris

Вчора, 2021-07-03-Сб, та сьогодні, до Києва і назад.

Сенсович простояв майже тиждень у гаражі. Одометр від крайньої заправки 138318 км.

Вирішив катнути до Києва в економному режимі.
Докачав колеса до 2.5 бара по манометру компресора (на шинах написано про Max 3.0 bar). :download: Знаю, що тиску забагато, але раз у житті треба спробувати, щоби знати. Тому що досвід має бути. Та й колеса гарно виглядають, коли добряче накачані.

Жорсткість перекачаних коліс відчув одразу, коли їхав по латаному-перелатаному асфальту та переїжджав "лежачих поліцейських". Зате по трасі накат ну просто фантастичний! Гальмування гірше, педальку треба міцніше тиснути.

Старався їхати приблизно 110 км/год, тримаючись 3000 об/хв в межах 200 об/хв вверх та вниз. Перед Житомиром і до Києва важко стримувати швидкість, траса добра і газулька якось сама натискається. Конче необхідний круїз-контроль, щоби тримав оберти, а нога відпочивала. Або важіль фіксованого газу, як бачив колись у старому КрАЗі.

У Житомирі знайшли дві пропанові заправки. Запропанювались і туди, і назад.
Заправка при в'їзді з Хмельницького, вул.Чуднівська, 103-в, садовий центр "Green mile" (звернути на вулицю Шпаковського): 19,93 л по 13,90 грн/л, 277 грн.
Заправка біля Макдональдса (ТРЦ Global UA), з боку Києва після залізничного мосту плавний з'їзд направо, вул.Київська, 77: 18,12 л по 13,80грн/л, 250,06 грн.
Заправка вдома: 21,95л по 14,90 грн/л, 327,06 грн.
Одометр 139074 км.

На 756 км витрачено 60 л пропану. Питомий розхід 7,937 л@100км.
Паливна вартість 854,12 грн. Питома паливна вартість кілометра 1,13 грн.

Знизив тиск у шинах з 2.5 до 2.3 бара. Переїзди "лежачих поліцейських" та латана поверхня одразу "пом'якшали". Схоже, це буде оптимальним тиском для цих шин (Bridgestone Ecopia EP150 185x65R14). На тиску 2.1 бара шини виглядають приспущеними.

------------------------------------------------------------
Примітка: на усіх згаданих заправках чомусь не чув жодного разу, щоби деренчав мій клапан, хоча я завжди прошу запропанити балон "до відстрілу". І суми якісь "круглі". Підозріло...

Toris

#397
У голові час від часу крутиться думка про збільшення геометричного стиснення у циліндрах, щоби пропан горів правильніше, а двигун мав більший крутний момент та економію. Вчора читав позитивний досвід людей на Драйві.

Вранці зустрів головного сенсоремонтера, озвучив думку. Він відмовився. Отак взяв - і відмовився! :hysterics: Каже, що нема чого розбирати двигун, який після заводу ще не розбирався. (Цікаво, по чому він це побачив?) Каже: "От якби були якісь проблеми, які потребують зняття ГБЦ, то тоді заодно можна було би щось таке запиляти". Ніби не можна просто взяти і зняти ГБЦ...

Доведеться обмежитись лише прошивкою ECU.

Хокку з цього приводу:

Віктор хотів запилять ГБЦ -
Майстер сказав йому "Дзуськи!".
Шитиме Віктор ECU.

Ivan1988

Цитувати виділенеВранці зустрів головного сенсоремонтера, озвучив думку. Він відмовився. Отак взяв - і відмовився! :hysterics: Каже, що нема чого розбирати двигун, який після заводу ще не розбирався. (Цікаво, по чому він це побачив?) Каже: "От якби були якісь проблеми, які потребують зняття ГБЦ, то тоді заодно можна було би щось таке запиляти". Ніби не можна просто взяти і зняти ГБЦ...
Правильно  сказал. А если завтра подымут акциз и уровняют бензин с газом, будешь опять увеличивать камеру сгорания? ГБО не должно мешать работе двигателя на бензине.

Sergik32

Категорично Івана підтримую, краще з славутомотора не зробиш, якщо тільки не перейдеш на карбовий мотор
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

2021.07.16.Пт. Сенсович простояв два тижні у гаражі без руху.

1. Контроль щупа показав, що після заміни оливи і поїздки до Києва в режимі 3000 об/хв рівень ніби як не зменшився, у всякому разі, як було понад букву "L", так і залишилось. Точніше сказати не можу, бо первинний контроль здійснювався не в моєму гаражі, а на поверхні з іншими кутами нахилу. Втім, якщо на 750 км я не бачу суттєвих змін, то можна констатувати відсутність масложору.

2. Олива набула характерного відтінку, трішки потемніла. Одразу після заміни оливи на щупі вона була геть прозора, а зараз уже має характерний світлий жовто-коричневий відтінок.

3. Рівень охолоджуючої рідини в розширювальному бачку впав. Долив добрий стакан. На підлозі гаража виявив вологу пляму діаметром до пів-метра. Полапав долонею - ще волога і не масна. Тобто не олива, а таки охолоджуйка. Засмутився. Вивчення підкапотної поверхні моторного захисту і кузова навколо радіатора вказують на протікання радіатора. Дивна річ: як щодня гасаєш, то не тече, а як постоїть, то тече. Чи я просто не контролюю час, коли доливаю?

4. Треба міняти радіатор; або вже міняти, або дочекатись, коли буде встановлюватись кондиціонер. Під кондиціонер все одно буде встановлений ширший радіатор з окремим радіатором для фреону та двома вентиляторами.

Toris

#401
2021.07.31.Сб.
1. Після доливки попереднього разу рівень охолоджувальної рідини знову знизився до мінімуму. Під капотом на підлозі свіжа пляма. Радіатор, "телевізор", захист - мокрі.
Правий борт:
Spoiler




[close]

Лівий борт:
Spoiler
[close]

2. Без доливу рідини поїхав кудись на ближні села. Через 10 км почало люто рипіти кермо, звук пластиковий. Спочатку у крайніх положеннях, потім уже постійно, включаючи центральне положення. Воно давно так рипає, як прогріється.

Зупинився біля річки-озерця під вербами у холодочку. Рівень рідини не знизився.
Зняв весь пластик навколо стійки керма. Смикаю кермо і намагаюсь локалізувати звук. Десь ближче до моторного щита. Під капотом не міг слухати, бо не було помічника кермо смикати. Зняв відео, але викладати сюди його забагато (200 МБ), а з Ютубом я ще не розбирався.
Повернувся до міста, домовився з ремонтником про зустріч в гаражі.

3. У дворі запаркувався одразу, з першого разу. На славутці вже так не можу, відвик від габаритів, паркуюсь, як Сенсовичом і залишається багато місця до бордюру.

4. Ввечері ремонтер позаглядав усюди і виніс попередній вердикт - кермова рейка.
Домовились знімати у вівторок.

5. Рідину не заливаю, веду спостереження за рівнем у розширювальному бачку.

Toris

2021.08.03.Вт. Ввечері загнав Сенсовича до ремонтера.

2021.08.04.Ср. Ввечері забрав Сенсовича від ремонтера. Була знята і перебрана кермова рейка. Ремонтер каже, що з рейкою усе добре, додав туди мастила по саме годі, однак джерело рипу все одно не знайшов. Рейка ще корейська, рідна, не випрацювана.
Також було перевірено "пальці", "тяги", сайлентблоки та інша хрінь - усе добре, не треба нічого міняти.
Замість ремонту по факту маємо технічний огляд з розбиранням. 400 грн (курс долара 27 UAH/USD).

2021.08.05.Чт. В обід зустрів попереднього власника Сенсовича. Розповів про рейку. Він і каже, що коли випрацювались рідні втулки, йому втулили туди фторопласт. То у нього воно одразу рипіло і він чекав, поки припрацюється. Потім трохи відпустили регулювальну гайку і мали відпустити ще, аж він купив нове авто і більше ніхто рейку не чіпав. І раніше, коли я запитував його про дивний звук, він казав, що не було дивного звуку. Щоправда, про рейку я не згадував і, мабуть, відсутнє сигнальне слово "рейка" не активувало йому потрібний блок пам'яті. Ну що ж, тепер ми з ремонтером знаємо, куди дивитись, як знову зарипить.

Після обіду переставив Сенсовича на сонце, щоби просушило і прогріло добряче, щоби гарно рипіло. Ввечері Сенсович був гарно гарячий, прогрівся дуже швидко. Рейка не рипіла. Мабуть, мастило по саме годі працює.

Загнав Сенсовича до гаража, хай постоїть кілька днів. Рівень охолоджуйки поки що не упав нижче мінімуму. Запасна пляшчина приготованого антифризу лежить у багажнику.

Toris

#403
В пошуках реалізації круїз-контролю випадково знайшов блок камазівських педальок. Фізіологічні, мабуть...

Spoiler

Не знаю, як бути з килимком, але хочу їх: з такими педалями п'ята буде на місці, а нога в цілому буде менше напружуватись.

Володимир

То може краще до коврика зробити підставку під п"яту?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion