Карбюратор

Автор Kritik, 15 Лютого 2008, 17:52:01

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Kritik

І так, сьогодні був знятий карб і повністю до останнього гвитика і шайбочки розібраний.
Все транслювалося в прямому ефірі по асі для xryst.
Завтра буде куплено: болти М4 з потайною головкою, штанген циркуль (треба виставити рівень в камері і є потреба  купити і мати нарешті свій а то йа лошара ше досі не маю свого :P ), наждачка грубша (нульовка вже є а грубшу десь загубив).:))
З карба було виколупано купу гівна, на подобі чайних листочків :P
Тому було куплено інжекторний топливний філтр. Може хоть він поможе.

Руки чешуться розточити великі дифузори, але казали шо нізя і нічого доброго не дасть.
Ну я постараюся втриматися від спокуси.
Ну такі вони вже маленькі шо аж стидно :P

Далі буде...
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Василий

А что насчет сточенного кулочка?

Kritik

Тупак.... ІМХО...
Є купа готових кулачків, яких хочеш, йдеш на базар і купуєш...
Сам нічого толкового не виточиш...
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Michurin

Цитата: KritikМені здається, шо для покращення динаміки на сток карбі, хватає простї заміни повітряних жикльорів на менші.
в 1 замість 165 - 155, а в 2 замість 145-135.
У мене сток в первинній камері 155

Цитата: KritikЗбільшення топливних - веде до збільшення розходу.
Так як в мене дуже часто 2 камера відкрита то 100 в 2 камері в мене хаває прілічно, тому і розхід великий. Буду ставити назад 95.
У мене з 95 у другій камері при натисканні в пол при 60 км\\год трохи притуплювала, тому я й поставив 125\\97,5

Цитата: Kritik2 камера на ходу відкривається коли мотор вже набрав обороти і тому він сам втягує суміш і для 2 камери слоніка не треба. А в 1 він потрібний шоб дати збагачену суміш для швидшої розкрутки мотору.
Тому я проти слоніка в 2 камеру... ІМХО.
Цитувати виділенеТвердження про те, що вприск у вторинну камеру «тільки коптить свічки» є абсолютно неправильним. Сам подумай: якщо ти натискаєш на педаль, з камери прискорювача витісниться стільки бензину, на скільки ти перемістив діафрагму кулачком, а через яку завбільшки дірку він витече, для кількості не має значення
Ти правий але чому коли я нажимаю на газ топливо яке б могло повністю йти через слонік в 1 камеру і розкручувати мотор йде частково і в 2 камеру? Хоча вона можливо ше і закрита...
Дросельна заслонка 2 камери не закривається повністю, там залишається зазор близько 0, 05 мм, через який вприснутий в 2 камеру бензин висмоктується.

Цитата: ВасекМожно немного по подробнее про это. он делается из 4 кулачка?

Добавлено спустя     5 минут   16 секунд:
я хочу делать : 1 камера -95*155
                        2 камера -97,5*135.
Фильтр воздушный с обрезаной кастрюлей по краю. И хочу перетачить 4 кулачек. Только не знаю как?
Слоники стандартные.35*40
Я хочу робить повністю саморобний, бо №4 поки що не знайшов. Можеш попробувать зробить з №4. Зніми стоковий, приклади до 4-го, щоб отвори співпали, обкресли стоковий по 4-му і на наждаку обпиляй частину, що працює для 1-ї камери по стоковому, а ту, що працює на 2-й камері зроби так, щоб виступала трохи над стоковою, ну, на 1-2 мм. Тоді вприск на 1-й камері буде стоковий, а на 2-й - посилений. І якщо хочеш витискать із стандартного двигуна все, що він може, зверни увагу на регулювання запалення.

пользуйтесь кнопкой \"изменить\"     --  GDA_1974

Василий

Цитата: MichurinІ якщо хочеш витискать із стандартного двигуна все, що він може, зверни увагу на регулювання запалення.
Michurin хоть раздел и про карбюратор, поделись опытом про оптимальную установку зажигания.

Kritik

І так, нарешті закінчилася епопея з карбюратором :P
Шо було зроблено: заточені дросельні заслонки, сток 1 мм і квадратні краї, сточив десь до 0,7мм і краї зробив загостреним. Також була сточена вісь на якій тримаються заслонки, болтіки якими прикручені заслонки були замінені на коротші і з потайними головками. Зробивши повністю заслонку і вісь 1 камери, взяв стокову 2 і пішов проводити тест, відкрив кран і поставив сток заслонку під струю - бризги були шо пісець... Особливо від болтів і заслонок. По допрацьованій заслонці вода текла тихенько і без жодних перешкод.
Також було розточено великі дифузори. Сток: 21*23, тепер 22*24.
Заодно і сточено 2 ступеньки, які були в кожному дифузорі по всьому кругу. Це також дефекти лиття...
Також замітив дефекти лиття на верхній частині карба їх тоже було усунено. Зістиковано до ідеалу верхню і нижню половину карбюратора.
Було замінено всі діафрагми на оригінальні французькі Солексовскі, а також ігольчастий клапан, і всі прокладки...
Потім все зібрано, заодно відрегульовано поплавки і т.д....

п.с. тепер перед бензонасосом буде стояти простий карбюраторний топливний фільтр а між бензонасосом і карбюратором - інжекторний.

Дальше буде регуліровка, регуліровка і ше раз регуліровка.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Василий

Kritik как попробуешь машину напиши про разницу.

XrYsT

Мне тож интерестно какой эфект будет на практике, от проделанной работы? :))
Славута 1,2 с Pantera 3300 - ЦЗ - SONY 410U :whistling:


Michurin

Цитата: Васек
Цитата: MichurinІ якщо хочеш витискать із стандартного двигуна все, що він може, зверни увагу на регулювання запалення.
Michurin хоть раздел и про карбюратор, поделись опытом про оптимальную установку зажигания.
Для того щоб виставить запалення потрібний стробоскоп і тахометр. В книгах по ремонту славути є графік залежності кута випередження запалення від частоти обертання колінчастого вала. Я на кришку ремня приводу распредвала клеїв саморобну шкалу з мітками через 1 градус і перевіряв співпадіння кутів з графіком при різних частотах. Неспівпадіння регулював пружинками через вікно в трамбльорі закрите пластмасовою прбкою. Але це - усложньонний варіант. Можеш просто перевірить запалення в русі. Для цього прогріваєш двигун до нормальної температури і, їдучи зі швидкістю 50 км/год даєш газ в пол і слухаєш. При цьому мають виникнути детонації (задзвенить під капотом :P), які мають тривати секунди 2-3, а потім припинитись. Це норма. Якщо детонацій нема - запалення пізнє, трамбльор крутим в бік +, якщо детонує довго, крутимо в бік -. Потім звернеш увагу, чи не детонує при плавному натисканні газу десь на середині ходу, бо у славут таке буває. Якщо буде така муть - напишеш, скажу, що робить. Не забувай - бензин має буть 95! Можеш почитать про \"Астро\" чи подібні системи - класна штука.

Camel Trophy

Вы тут все такие умные =D подскажите славута 1,2 карбюратор 5-ть лет 52000 км, плавает холостой ход, утром подстроили к вечеру тоже самое!?!?!?!?Эллектро клапан заменён, заслонки новые, после ремонта крарбюратора 500 км не наездил?????? :))

Kritik

Проблема в проводці і електриці.
Якшо комутатор зразу з блоком управління ЄХПП - тоді комутатор під заміну.
Якшо окремий блок ЄХПП - то його під заміну.
+ можливо ДХ вимахується але ще не вмер....
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Camel Trophy

Шановний Kritik, я вправно волод1ю укра1нською, але ваших скорочень не розум1ю, ви не могли б пояснити б1льш  доступною мовою, це мое перше авто, я за кермом чотири м1сяц1, дякую. :))

Kritik

ЄХПП - це блок управління клапаном холостого ходу.
Н старіших моделях він був окремим і прикручений біля замка капота. На новіших він вмонтований в комутатор.
ДХ - це датчик холла. Він знаходиться в трамбльорі.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Camel Trophy

Як це можна перев1рити?

Kritik

Купується така фігня. Не помню як називається. Ставиться замість штатного комутатора. Заводиш машину і вона показує шо поломано.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.