Як отримують права - від історії до практики (фото)

Автор Владислав, 02 Червня 2011, 16:40:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Владислав

Сьогодні 15:25

Іспит перед отриманням прав існує вже 76 років.

1 червня 1935 в Англії відбувся перший іспит на отримання водійських прав і автомобільних номерів, і від тоді ця процедура стала обов\'язковою майже для всіх країн.

Першою людиною, яка отримала водійські права після здачі іспитів став містер Бін (англ. Mr J Beene). Отримання прав обійшлося йому в ? 37. У зв\'язку з початком війни іспити скасували, і відновили лише 1 листопада 1946 року.


Французькі права 1946 року

Справедливості заради варто відзначити, що перший дозвіл на керування автомобілем було отримано без будь-яких іспитів. У 1888 році жителям Бадена набрид шум \"моторвагена\" Карла Бенца, і щоб продовжити розробку, йому знадобився дозвіл місцевої влади на використання свого транспортного засобу.

 Пізніше для отримання довідки на управління транспортним засобом досить було показати свої водійські вміння. Але, природно, незнання правил і низька культура водіння не могла пройти стороною. 30 травня 1896 відбулася перша аварія - автомобіль наїхав на велосипедистку.

 Посвідчення на право керування автомобілем, також як і реєстраційні номери, пройшли довгий шлях. Так, в 1968 році СРСР приєднався до Віденської конвенції про дорожній рух, після чого радянські водії почали отримувати права міжнародного зразка.

 На сьогоднішній день виділяють 5 категорій транспортних засобів, кожна з яких має свої підкатегорії. Цікаво, що конвенцією про дорожній рух передбачена дата закінчення терміну дії прав, проте, в кожній державі права видаються на різний час.

 Так, для отримання прав у США потрібно досягти 14-17 річного віку (в залежності від законів штату). У цей період юнаки та дівчата отримують тимчасові водійські права, наявність яких дає право керування автомобілем, але з обмеженням за масою авто і часу доби. У 21 рік майже у всіх штатах видаються звичайні водійські права, які також слугують для підтвердження особи й віку їх власника.


Приклад американських прав

Процедура отримання прав у США прозора, і займає півгодини. Вартість прав дуже символічна - до $ 50.

 Дивно, але в сусідній Канаді процедура отримання прав дуже заплутана і може зайняти кілька років. Там існує кілька етапів одержання прав, кожен з яких пов\'язаний з певними обмеженнями та штрафами. Для отримання прав у Канаді може знадобитися $ 150.

 
У Єгипті, Марокко і Південній Африці для отримання прав потрібно досягти 18-річного віку, а сісти за кермо мотоцикла можна з 16. Для цього потрібно здати іспит на комп\'ютері (або письмовий) після чого приїхати коло з поліцейським.

 Процедура оформлення прав водія в Грузії займає 140 секунд, але тільки в тому випадку, якщо у вас вже є права іншої держави. Якщо ні, вам доведеться провести в будівлі дорожньої поліції годину. 30 хвилин йде на тестове завдання, решту часу буде витрачено на спілкування з лікарем і практику.

 Вартість прав у сусідній Білорусі всього € 4. Що стосується Росії, то тут права видають на 10 років, а вартість медичного огляду може виявитися дорожче вартості самих прав.



Російські права зразка 2008 року

Що стосується України, то у нас в країні діє парадоксальне правило - \"здай на права зараз, а то потім буде дорожче\". І це правда. Якщо колись посвідчення могло обійтися в 500 гривень, то зараз вам може знадобитися $ 500.


Права в Україні можуть обійтися і в $ 500

При цьому вартість навчання в автошколі варіюється від 1500 до 3500 гривень (категорія В). Примітно, що якість навчання може відрізнятися в рази, і не залежати від вартості. Отримання медичної довідки обійдеться в 150-300 гривень, залежно від місця і способу. У ДАІ, до речі, доведеться сплатити ще 400-500 грн.

Найбільшим підводним каменем в отриманні прав є іспит у МРЕВ, він же \"зовнішній\". Комп\'ютерне тестування, 20 питань і право на 2 помилки. Якщо ви не здали - не біда. Багато хто, до речі, \"здає\" іспит у ДАІ ще до під час навчання у автошколі.


Права хочуть об\"єднати з паспортом

Сума хабара варіюється від 2 до 4 тис. грн., в залежності від \"чесності\" співробітника автошколи та інспектора. Отримання прав в обхід законів і автошколи коштує приблизно $ 800.

 Платити за права, або здавати іспит самому - вирішувати вам, але знання правил дорожнього руху ще нікому не завадило.

http://auto.tochka.net/

Taraseevich

ага,токо у меня знакомый,недавно здавал,так на лапу надо было дать всей группе,и не волнует знаеш или нет.....

Юра

Такая же фигня(((( Мой друг задавал , сказали или даеш на лапу, или нездаеш вобще((((  :( Правдо здавал на Троещине...
Я здавал на Туполево ( центральный ) и все норм  :)
Drive2.ru ---- Skorpionchik S-GO
Гарний сток краще поганого т

Taraseevich


Юра

У меня в АвтоШколе взятки не требовали  :) И в ГАИ тоже.  Но, кто хотел мог купить екзамен  :o

Цитата: Влад01Дивно, але в сусідній Канаді процедура отримання прав дуже заплутана і може зайняти кілька років. Там існує кілька етапів одержання прав, кожен з яких пов\'язаний з певними обмеженнями та штрафами. Для отримання прав у Канаді може знадобитися $ 150.

У нас взятка столько стоит  :o  Печально  :(
Drive2.ru ---- Skorpionchik S-GO
Гарний сток краще поганого т

Валерий

сдавал в марте на права. ровно 500$ все и обошлось - обучение, справки, бланки и пр.
на лапу не требовал никто. да и принципиально бы не дал
[img=PunBB bbcode test]http://d.foto.radikal.ru/0607/347a4dee75dd.gif[/img]

Ursusbear

У нас, только благодарность в виде поляны и то учителям в автошколе, все маневры в ГАИ и сдача, абсолютно без маз и всего остального, всё по закону.
А вообще, всё зависит от того как ТЫ к этому отнесешься, серьезно-всё сдашь..
Нет - купят, и потом кресты около дороги...  :(
Шо ти там шукаєш Валер'ян Валер'янович? Может гайка от болта куда закатілась? (c) О.Подерв'янський

Дмитрий

В школе. категория \"С\" - из всех затрат - 5 л. бензина (он тогда был копеек по... не-помню). Ну, и несколько гривен за бланк.
Категория А - подарили.
Категория В - сдача вождения.
Никаких взяток.  :)

Права тракториста-машиниста мне понравилось получать ещё больше. Есть такое положение в законодательстве:
 24-1.   Особам,   які  мають  у  приватній  власності  або  в
користуванні трактори,  що належать до категорії А1 або А2, у тому
числі  самостійно  виготовлені,  та  мають посвідчення водія (крім
категорій   А,    А1,    В1),    може    видаватися    посвідчення
тракториста-машиніста категорії А1 або А2 без проходження навчання
після складення екстерном  іспитів  з  правил  дорожнього  руху  і
практичних  навичок  керування  машинами.  

Благодаря этой статье я получил \"права на трактор\" за 1 день без каких либо капиталовложений.  :)
Slavutа 1.2L

Taraseevich

а за какой год идет реч?
Цитата: LangolinВ школе. категория \"С\" - из всех затрат - 5 л. бензина (он тогда был копеек по... не-помню). Ну, и несколько гривен за бланк.
Категория А - подарили.
Категория В - сдача вождения.
Никаких взяток.  :)

Права тракториста-машиниста мне понравилось получать ещё больше. Есть такое положение в законодательстве:
 24-1.   Особам,   які  мають  у  приватній  власності  або  в
користуванні трактори,  що належать до категорії А1 або А2, у тому
числі  самостійно  виготовлені,  та  мають посвідчення водія (крім
категорій   А,    А1,    В1),    може    видаватися    посвідчення
тракториста-машиніста категорії А1 або А2 без проходження навчання
після складення екстерном  іспитів  з  правил  дорожнього  руху  і
практичних  навичок  керування  машинами.  

Благодаря этой статье я получил \"права на трактор\" за 1 день без каких либо капиталовложений.  :)

Toris

Весна-літо 2017 року. Автошкола ТСОУ.

Вартість навчання 1800 грн + кожен виїзд на водіння заправляв бензину на 70-100 грн.
Плата за тестування теорії, практичну перевірку та бланк посвідчення в сервісному центрі МВС становила 242 грн.
Сумарні витрати склали близько 150$.

Перед тестуванням трохи заочкував і підійшов до людей порадитись на предмет гарантованого складання іспитів (в моїй групі були переважно молоденькі мамаші і якось непристойно було солідному діловому чоловіку завалюватись на їхньому фоні). Мені повідомили, що якщо що, то тестуватись можна хоч цілий рік з інтервалом не менше 5 днів (був випадок, коли один тип здавав 24 рази). А посвідчення всій групі все одно видаватимуть пізніше, так що ганьби не буде. Заспокоївся і спокійно здав без хабарів з першого разу, як і личить порядному мену.

Серёга

И так поехали раскажу как 2 раза сдавал на права у нас ещё в 2008 кажись году на категорию В и в 2009 открыл ещё С.
Часть 1 : Автошкола
Поступил я учиться в лицей (старое название ПТУ) по автотранспорту это после школы, 3 курса 1-2 типа как школу заканчиваешь (я свалил после 9 класса со школы) и 3 курс уже практика и всё такое.Я мог доучиться до 3 курса и получить от ПТУ сразу категории В С но мне уже **горело** и я хотел ездить в итоге на 2 курсе я пошел в частную школу где получил категорию В. За рулём я с 14 лет ездить и ремонтировать уже умел, мне было легко. В конце учёбы в автошколе мы занимались на компьютерах типа **как в МРЭО** и я тогда был самым способным учеником сдавал все на отлично. Только в МРЭО когда мы сдавали меня завалили, один раз на компах я ошибся а второй вопрос я очень хорошо знал но какого то фига **правильным**ответом стал неправильный т.е. я нездал. Тут пришло время вождения и меня посадили первого на непрогретое авто я сразу заглох на нём, мне дали 2 шанс но всё происходило не на спец площадке а в городе, я выезжал со двора и пропускал авто заезжающее во двор, вспомните наши дороги которых нет и вот 2 раз я несмог тронуться заглох авто было непрогрето+ямка.В тот день с группы где я учился сдал только один человек который заплатил. В итоге через знакомых я сдал на права.А сдавал как после того как заплатил, я клацал на компе всё подряд и все ответы были правильными, потом на нормальном авто сдавал вождение непропустил авто когда выезжал со двора, заехал под знак и сдал.
Часть 2: ПТУ
После учёбы 3 курс я от ПТУ открывал категорию С, вождение в самом ПТУ сдавали на ГАЗоне в городе и по трассе я нормально на нём ездил, и на спец площадке тоже нормально сдал внутриПТУшный экзамен. Тут дошло время до того же МРЭО я приехал туда на своём авто, там уже были представители от ПТУ и они нам сказали, чтоб сдать экзамен собирайтесь группой идите меняйте гривны на $ приносите нам и тогда мы вам поможем сдать. Т.е. мы платим но ещё и сдаём на компах и вождение, я помахал им весело ручкой, сказал всё сам, и уехал. После через знакомых я открыл себе ещё категорию С, без экзаменов и всякой нервотрёпки
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Toris

Жесть.

Зараз в сервіс-центрі відбувається реєстрація екзаменованого в єдиній базі даних, 20 питань вибираються випадковим чином з кількох тисяч, тестування проводиться он-лайн, підшаманити програму локально неможливо. Єдиною можливістю нашкодити екзаменованому є штучне вповільнення роботи комп'ютера, але тоді піднімається хай, тест зупиняється і екзаменований сідає за інший комп, де починає тестуватись спочатку. В класі встановлені відеокамери, все фіксується. На території СЦ інформаційні термінали і термінали оплати послуг з картки. Стіни скляні. Прийшов, зареєструвався, отримав номер черги, чекаєш в зоні очікування. Коли на випадковому вільному комп'ютері в класі тестування (теж скляні стіни) висвітилось твоє прізвище (теж в рандомному порядку), тебе звуть і ти йдеш здавати. Прямо Європа. Я був у захваті.

Потім туди ж їздив Славутика перереєстровувати на себе. З живою чергою на послуги експерта, експертизою та заміною номерних знаків вся процедура зайняла трохи більше години.

Є таки користь від реформ. :clap:

Андрій

Читаєш і дивуєшся..
у нас вже сервісні центри...
і дійсно люди в кращий бік тепер оцінюють це
набагато легде дешевше і простіше робити речі всі, пов'язані з авто
починаючи від прав і закінчуючи оформленням авто..
може це в обласних центрах тікі..але в нас вжо все по іншому


[img]http://s

Валерий

Цитата: Toris від 21 Лютого 2018, 17:08:39
Жесть.

Зараз в сервіс-центрі відбувається реєстрація екзаменованого в єдиній базі даних, 20 питань вибираються випадковим чином з кількох тисяч, тестування проводиться он-лайн, підшаманити програму локально неможливо. Єдиною можливістю нашкодити екзаменованому є штучне вповільнення роботи комп'ютера, але тоді піднімається хай, тест зупиняється і екзаменований сідає за інший комп, де починає тестуватись спочатку. В класі встановлені відеокамери, все фіксується. На території СЦ інформаційні термінали і термінали оплати послуг з картки. Стіни скляні. Прийшов, зареєструвався, отримав номер черги, чекаєш в зоні очікування. Коли на випадковому вільному комп'ютері в класі тестування (теж скляні стіни) висвітилось твоє прізвище (теж в рандомному порядку), тебе звуть і ти йдеш здавати. Прямо Європа. Я був у захваті.

Потім туди ж їздив Славутика перереєстровувати на себе. З живою чергою на послуги експерта, експертизою та заміною номерних знаків вся процедура зайняла трохи більше години.

Є таки користь від реформ. :clap:
може де й є Київі все як було так і осталось.без бігунка нічо не рішаеться :facepalm:
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

dj_doom

Цитата: Валерий від 22 Лютого 2018, 09:22:34
може де й є Київі все як було так і осталось.без бігунка нічо не рішаеться :facepalm:

где-то тут на форуме было по поводу оформления на Туполева - все было теперь быстро и нормально и без бегунков.. хотя, помню, на Туполева был раньше мрак полный..