Плохая работа тормозов

Автор Стас, 09 Січня 2008, 09:36:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

булат

Цитата: В@сильЕфективність знижена. Та й не думаю, що через присутність повітря в трубопроводах це якось позначиться на роботі вакуумного підсилювача.
именно из-за воздуха и может. у меня такое было. плохо прокачали и педаль просто стала западать. для того чтобы затормозить надо было давить что есть силы.

Василь

Та якраз у моєму випадку педаль не западає. Хід нормальний. А вакуумний підсилювач в роботу не вступає. Доводиться тиснути щосили. І як виїхав на опробування з гаража, то, відчувши, що щось не так, рухався обережно. Добре, що була неділя. І на вулицях нашого села майже ніякого транспорту. А то не хотілося б в\'їхати в когось.
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Володимир

Цитата: Max 55В ГТЦ надо не манжеты менять, а полностью его заменять
Манжети міняти можна, тільки проблема знайти такі що не розлазяться в тормозній рідині. Я на попередній таврії три рази міняв поки попав на правильні, балахівські чи балаківські, краще брати зазівські оригінал. Перший раз як поміняв, то навіть не встиг прокачати тормоза, маншета розкисла і один цилінд залишився нажатим.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Skiper

Если перепускной клапан в вакуумнике исправен, патрубки целые и нигде не пропускает, тем более что перед заменой всё было нормально - меняй ГТЦ.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

булат

да подождите вы менять гтц.
я тоже как то поехал, прокачали тормоза, вроде мастера нормальные.
потом выехал - педаль мягкая, чтобы нормально тормозить надо давить, т.е усилитель не работает. спрашиваю - что за дела - говрят всё будет ок, проедь пару км. вобщем проехал я и нифига не изменилось. я приехал опять а мастер мне - у тебя накрылся гтц, 100%.
вобщем поехал я к другому мастеру, прокачал тормоза ещё раз и всё стало ок

Max 55

Цитата: Володимир
Цитата: Max 55В ГТЦ надо не манжеты менять, а полностью его заменять
Манжети міняти можна, тільки проблема знайти такі що не розлазяться в тормозній рідині. Я на попередній таврії три рази міняв поки попав на правильні, балахівські чи балаківські, краще брати зазівські оригінал. Перший раз як поміняв, то навіть не встиг прокачати тормоза, маншета розкисла і один цилінд залишився нажатим.
Ты предлагаешь человеку тоже заниматься этим о...ом
Менять ГТЦ да и всё

Василь

Та щось я дивлюся, ЗАЗівські деталі стали дефіцитом. Магазини, що раніше торгували запчастинами до \"Таврій\", тепер ними не торгують. Я придбав ремкомплект до ВАЗ-2101, російського виробника, точніше не запам\'ятав, звідки. На нашому маленькому автобазарі тільки один продавець його мені і запропонував. Інші відповіли, що немає. З ним і зібрав ГТЦ. До цього моменту працює. То ж у мене сумніви щодо необхідності заміни ГТЦ. Тільки на гідравліці гальма є - спочатку малоефективні, а наприкінці колеса йдуть \"на юз\". Прокачував гальма сам. Пройшов по всіх колесах три круги. Четвертий - контрольний. Виходила тільки рідина, навіть міліметрових бульбашок я не побачив. А вакуум одразу не запрацював і не працює. Читаю \"мануал\": за цими ознаками, що маю - поломка всередині вакуумного підсилювача гальм. Можливо, поломка сталася, коли я, у відсутність рідини в системі, намагався її туди закачати, натискаючи на педаль. Поршні в ГТЦ ходили вільно, а навантаження пішло на деталі вакууму, і якась не витримала... Ось так я міркую. Щодо іншого - великі сумніви.
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Володимир

Цитата: Max 55Ты предлагаешь человеку тоже заниматься этим о...ом
Менять ГТЦ да и всё
Нафіга заради копійчаних резинок міняти цілий ГТЦ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

В@силь а как вы сам прокачивали тормоза?  :/  надо с помошником он нажимает, а другой вентиль откручивает  :)

Володимир и ездить потом несколько месяцев с этим ремкомплектом всё время опасаясь  :D

A4_

Возможен вариан того что ГТЦ потек в вакуумник (так бывает частенько), тормозуха разела мембрану последнего и он не работает как нужно. Если в трубке  есть вакуум (тут вроде писали), а вакуумник не работает - менять однозначно.

Василь

Так я зробив пристосування (як ось тут Elsass  http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?id=4049). Так що помічником у мене було запасне колесо. З ями та в яму морочливо: випустити повітря, закрутити, від\'єднати приспособу, долити рідини, під\'єднати, випустити повітря... Але так і прокачав. Відносно ГТЦ - якщо працюватиме, то і нІчого його чіпати... З ГТЦ ще нічого нікуди не потекло (сплюну тричі через ліве плече або по дереву...постукаю...)
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Володимир

Цитата: Max 55Володимир и ездить потом несколько месяцев с этим ремкомплектом всё время опасаясь  :D
Ну якщо купляти зазівські манжети, то яка різниця, в будь якому випадку їздимо на одних і тих самих резинках, а залізо там не зношується.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Василь

Під\'їхав на роботу, до нашого слюсаря. По звуку він визначив, що вакуум працює. З чого зробив висновок, що гальма погано прокачані і в системі є повітря. Так, як писав Булат. Прокачали. Тільки не вдалося відкрутити штуцер на передньому лівому колесі. Щоб не зламати, залишили, так, як є. Тепер відчутна робота вакуума. Хоча, по відчуттю, не так ефективно працює, як було. Можливо, приробиться, на що розраховую. Думаю, десь я помилився, відкручуючи-закручуючи штуцери. І повітря потрапило в систему. Або не все вигнав. Сьогодні 13-е. Краще вже нічого біля авто не робитиму, хоч я і не надто забобонний. Ліве переднє гальмує. Може, так його і залишу. Дякую всім за участь. Будуть проблеми - напишу.  Але краще б їх не було! І всім того ж бажаю!
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

булат

В@силь, если тормоза работают не так хорошо как раньше, значит однозначно в левом остался воздух.
я вот через два года поменял и сразу почувствовал что стало лучше, а у вас за восемь лет там вообще одна вода должна быть вместо тормозухи, так что после нормальной прокачки тормоза должны быть заметно лучше.

я бы советовал обязательно закончить левое колесо: это та штука, которая потом может координально изменить чью то судьбу, вашу в первую очередь.

вы писали что прокачали все колеса в прошлый раз, значит он открутился тогда? почему не откручивается щас?

Василь

Булат, я обов\'язково до цього колеса повернуся. Тільки не сьогодні, хоча ніби сьогоднішнє 13-е число й не приносить неприємностей (бувають такі дні, коли все йде \"наперекосяк\" - по законах Мерфі). Просто вдома у мене яма з невеликим бортиком із кутника. Я тоді, як закручував штуцери, знімав колеса і ключик (з болтиком для затискання збоку) тягнув з усієї \"дурі\". Щоб більше простору було, колеса повертав. А тут заїхав на яму, яка обрамлена трубою, мабуть, пятидесяткою, і якраз по колії \"Славути\". Самі знаєте, простору там мало, щоб відкрутити штуцер. От у чоловіка, що мені допомагав, не вийшло цього зробити. Коли кілька спроб не дали результату, домовились, що я подивлюся вже вдома. А моя велика помилка в тому, що коли поставив ГТЦ, то штуцери на ньому закрутив звичайним ключиком. Мені здалося, що нормально. Потім дотягну ключиком, що затискається збоку. А треба було відразу дотягнути! Рідина не наскільки гігроскопічна, щоб витікати через ці штуцери (її я не побачив, тож ніщо не насторожило). А повітря, я так розумію, встигло туди зайти, перш ніж я затягнув штуцери. Словом, спрацювали закони Мерфі, коли я за це діло взявся. Можливо, що треба було раніше. Але в мене авто з малим пробігом (на сьогодні лише 14,7 тис. км), то ж я раніше нічого не чіпав, бо не хвилювало. А гальмівна рідина витекла кольору нігролу.
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.