Большой расход топлива

Автор kiksak, 13 Жовтня 2010, 19:26:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрей

в мене теж нова славка 2009 1,3 інж і теж росхід в городі десь 9-10 по трасі 6-6,5 а  на хх 2,2  так само було і з карб. 1,3 яка була до цього я так поняв що це так і треба хотя для 1,3 це багато бензу заливав різновидну .стиль їзди міняв  різниці що по росходу що по тазі невідчув ось думаю чи прошивать (чи є смисл )  ? бо мотрчик працює добре недоліків в роботі невідчув . а ще був на плановом ТО  діагносту казав що так і так . він погоняв на компі сказав що все гуд . пршивку щоб іншу залить сказав нема смисла короче незрозуміло кому вірить .

Camel Trophy

2,2 на хх это скорее всего п***ж программы! или моска!

Max 55

Цитата: Andrey_nsв мене теж нова славка 2009 1,3 інж і теж росхід в городі десь 9-10 по трасі 6-6,5 а  на хх 2,2  так само було і з карб. 1,3 яка була до цього я так поняв що це так і треба хотя для 1,3 це багато бензу заливав різновидну .стиль їзди міняв  різниці що по росходу що по тазі невідчув ось думаю чи прошивать (чи є смисл )  ? бо мотрчик працює добре недоліків в роботі невідчув . а ще був на плановом ТО  діагносту казав що так і так . він погоняв на компі сказав що все гуд . пршивку щоб іншу залить сказав нема смисла короче незрозуміло кому вірить .
шить надо 111 у тебя глючная сейчас (на всех 1,3 Славках эти прошивки) !!!
на ХХ у тебя и будет 2 так как впрыск попарный!

Андрей

шить надо 111 у тебя глючная сейчас
 а з цього місця можно детальнійше

Max 55

Цитата: Andrey_nsшить надо 111 у тебя глючная сейчас
 а з цього місця можно детальнійше
завтра звоните обговорим....

Андрей

Цитата: Max 55
Цитата: Andrey_nsшить надо 111 у тебя глючная сейчас
 а з цього місця можно детальнійше
завтра звоните обговорим....
добре

Александр

Такая же проблема постигла и меня! Расход хз какой был то 10 л. по городу то 8; то 10 л.! по трассе то 7. Больше 120 едет с большим трудом. Последние замерения бака хватило на 260 км. по городу.
Поехал на диагностику, чувак как увидел начал громко ругаться матом и смеяться, позвал коллегу, поржали вместе. Говорит топливоподача на холостом выставлена 100%.
Понизил как положено, поехал я проверять, машина как будто другая стала: едем шустро, стала отзывчивей, динамичней, вообщем всего еще не понял, но могу точно сказать что на 200% стало лучше. Да и перестала наконец то глохнуть на горячую когда завожусь, может еще и перестанет в движении глохнуть  :D , так что первый шах ИМХО по расходу - диагностика!

Евгений

Цитата: alex_dТакая же проблема постигла и меня! Расход хз какой был то 10 л. по городу то 8; то 10 л.! по трассе то 7. Больше 120 едет с большим трудом. Последние замерения бака хватило на 260 км. по городу.
Поехал на диагностику, чувак как увидел начал громко ругаться матом и смеяться, позвал коллегу, поржали вместе. Говорит топливоподача на холостом выставлена 100%.
Понизил как положено, поехал я проверять, машина как будто другая стала: едем шустро, стала отзывчивей, динамичней, вообщем всего еще не понял, но могу точно сказать что на 200% стало лучше. Да и перестала наконец то глохнуть на горячую когда завожусь, может еще и перестанет в движении глохнуть  :D , так что первый шах ИМХО по расходу - диагностика!
вот интересно,100%- это сколько?? :)
как только температура ниже 10 градусову на улице,так расход при маленьких пробегах будет больше на 1-2л,и этого не избежать!!! я себе на зиму поднимаю немного топливоподачу!правда прошивка у меня не стоковая!
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

Александр

100 % - сколько не знаю, но шкала на мониторе помоему была заполнена до конца. Какая градация там я не знаю.  Расход я указал в летнее время, зимой еще больше будет или был бы. Посмотрю сколько жрать теперь будет, а то как будто на джипе ездил!

Володимир

Цитата: pletenetsвот интересно,100%- это сколько?? :)
КВП_Д G0XX дозволяє крутити до 100.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aryan

Помітив що з похолоданням різко збільшилась витрата палива. Грішив на постійний недогрів, переробив систему охолодження на термостат Ланос 1,5 87град.С., тепер моментальний прогрів, в машині тепло. Але витрата палива не зменшилась - на бензині вог-пульс бак - 300км заглохла, розхід получається 11,3л. Сьогодні перевірив опір (в залежності від температури) датчиків температури тосолу і повітря обидва робочі. Не перевірив тільки дроти від датчиків до блоку ЕСУД, не було кому допомогти. Свічки всі в сажі крім самого кінчика ізолятора (такі свічки були рік назад влітку після \"прошивки\" яку я потім скинув, і витрата пального була 11-12). Тиск бензину ще не провіряв.
 Влітку 1 раз на ходу і під час прогріву декілька разів загорався \"чек\", діагностика показала  обрив цепи датчика кисню, коли газнеш \"чек\" тухне. Динаміка і витрата палива не мінялась. Електрик говорить міняти датчик кислорода, я попросив сканером глянути форму сигнала датчика, так от на холостому ходу сигнала нема, коли газуєш - синусоіда великої (але невідомо якої) амплітуды, я розумію що датчик робочий. Правда мотор під час діагностики був повністю холодный, а як мені відомо датчик кисню працює після прогріву. І під час прогріву сигнал датчика процесором не використовується? Кажу: почекаємо трішки хай прогріється. Електрик мабуть неадекватний, тупо стоїт на своєму, говорить ошибка єсть - міняй датчик, і вимикає сканер. А денюжку просить-гад.
Підскажіть за допомогою якого приладу в автосервісі можливо перевірити амплітуду сигналу «лямбди» (осцилограф, чи той самий сканер, чи комп), а то тупо розвозиш гроші?????
Під час холостого ходу на прогрітій лямбді сигнал є чи немає, бо мануал пише що немає????

Ромео

Aryan якщо не полінуєшся і почитаєш сторінки теми то знайдеш відповідь про те, що датчик кисню (ЛЗ) починає працювати після нагріву тобто при запуску холодного двіжка ЛЗ не працює.
Щодо закопчених свічей то тут однозначно, що з сумішю проблеми, точніше вона багата (мало кисню)...  Якщо ЛЗ робочий то мабуть проблема в кривій прошивці, до речі що то за прошивка і де ти її брав?
А взазалі-то причин підвищенної витрати палива може бути багато, починаючи відтиску в колесах або підклинюванням гальмівних колодок до промивки форсунок або заміни прошивки....

Сергей

рома немного не так! он же подогревается изнутри нагревательным элементом! если элемент не работает то лямбда не будет коректно работать  во всех диапозонах! она может и не выйти в рабочую температуру! то есть мотор уже 40 градусов а выхлоп есщё холодный!то есть если едем спокойно то начинает подмигывать чек и машинка может дергатся! если тут же давим в тапок то проблема проходит чек тухнет и машинка прет! связано с тем что на полное открытие дроселя лямбда не учитывается!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Ромео

Я наверное неправильно выразился... Я хотел сказать что ЛЗ подаёт сигнал на ЭБУ после достижения определённой температуры а именно 350`C? поэтому для ускорения прогрева ЛЗ в последний и ставят термоэлемент....

Sergik32

Славута і її мотор 1,2і  це шедевр, залив 20 літрів 95-го і вже проїхав 170 км, і лампочка блимає. напевно шо двигун 1,3 економічніше працює. що ж вона так жере, підкажіть?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0