Большой расход топлива

Автор kiksak, 13 Жовтня 2010, 19:26:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: 6980148Так в підручнику про Славуту написано що регулює. І в інших книжках. Чітко написано - регулює. Щось тут не так. Щось тут не так. Щось тут не так.
До 096 прошивки включно клз на хх інформативний, тобто в роботу не вмішується, а починаючи з 111-ї по клз автоматично правиться основна паливоподача на хх.

На робочому ходу в мене ДК впливає на роботу, ЖОБ крутиш вверх вниз, відповідно міняється клз, а миттєвий розхід стоїть на місці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

То що треба робити на Мыкас 10,3, щоб коректно працював?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

yrij

Цитата: Володимир
Цитата: 6980148Так в підручнику про Славуту написано що регулює. І в інших книжках. Чітко написано - регулює. Щось тут не так. Щось тут не так. Щось тут не так.
До 096 прошивки включно клз на хх інформативний, тобто в роботу не вмішується, а починаючи з 111-ї по клз автоматично правиться основна паливоподача на хх.

На робочому ходу в мене ДК впливає на роботу, ЖОБ крутиш вверх вниз, відповідно міняється клз, а миттєвий розхід стоїть на місці.
странно,у меня когда был включен ДК,то на хх,при добавлении GOxx,KLz уменьшался,при уменьшении-увеличивался.микас 10.3 без плюса,прошивка 069

ВКБ

Топливоподача регулируется и фактически чувствуется, но не уменьшает топливоподачу при сильнобогатой. Если поставить ДК -0,7, то должна сама подрезать до 0,95...1. Этого не наблюдаю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: yrijстранно,у меня когда был включен ДК,то на хх,при добавлении GOxx,KLz уменьшался,при уменьшении-увеличивался.микас 10.3 без плюса,прошивка 069
Паливоподача на ХХ визначається по формулі нижче, тобто при зміні основної паливоподачі коефіцієнт змінюється, але в цій формулі не враховується, має чисно інформативний характер. Якщо в опціях включити адаптацію по ДК на ХХ, то по ДК буде автоматично підстроюватись G0хх.

Цитувати виділенеКоэффициент по топливу от T°ож на ХХ
\\19
Gхх= Gхх(N,S) * К(T°ож)
Gхх - общая топливоподача ХХ
Gхх(N,S) - основная топливоподача ХХ
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Yura

у   меня  расход  топлива  с  системой  электронным приводом сцепления    составят   по трассе  6.5   по городу   8.5

ВКБ

Цитата: Володимир
Цитата: yrijстранно,у меня когда был включен ДК,то на хх,при добавлении GOxx,KLz уменьшался,при уменьшении-увеличивался.микас 10.3 без плюса,прошивка 069
Паливоподача на ХХ визначається по формулі нижче, тобто при зміні основної паливоподачі коефіцієнт змінюється, але в цій формулі не враховується, має чисно інформативний характер. Якщо в опціях включити адаптацію по ДК на ХХ, то по ДК буде автоматично підстроюватись G0хх.

Цитувати виділенеКоэффициент по топливу от T°ож на ХХ
\\19
Gхх= Gхх(N,S) * К(T°ож)
Gхх - общая топливоподача ХХ
Gхх(N,S) - основная топливоподача ХХ


Як цю опцію включити для ХХ і для робочого ходу, щоб підстраювалась система по ДК? *WRITE*


Цитата: boss1990у   меня  расход  топлива  с  системой  электронным приводом сцепления    составят   по трассе  6.5   по городу   8.5

Тоді питання про стиль їзди - з яким прискоринням рушаєшь м/с.кв. і скільки разів на 1 км? ;)
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Yura

у  меня  инжектор  стоит 1.2  движок   автомобиль  уходит  1200-1400  оборотов  со  старту  20 км. ч  что  бы автоматика меньше  сцепление  терла а потом сбрасываю

Володимир

Цитата: 6980148Як цю опцію включити для ХХ і для робочого ходу, щоб підстраювалась система по ДК? *WRITE*
Вона тобі не потрібна, по ДК мікас ЖХХ ставить замалим, в результаті зупинка двигуна при переході на нейтраль і плавання холостого.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Питання до Володимир

В коректних комерційних прошивках це враховано? Тобто в мене чіпована?


Цитата: boss1990у  меня  инжектор  стоит 1.2  движок   автомобиль  уходит  1200-1400  оборотов  со  старту  20 км. ч  что  бы автоматика меньше  сцепление  терла а потом сбрасываю



Наверняка переход 0...20км/ч и 1200-1400об/мин происходит за 1 секунду.


Для справки и разминки мозгов:
Если это за секунду, то ускорение у тебя составит 0,4м/с.кв., что составит 36кг. осевой силы авто. Это 5-10% от того, что она может, так как сила трения на передних составит 0,8 от веса передка. 450*0,8=360кг.

 Всё это примерно. 4м/с.кв  такое ускорение на 1 передаче равняется максимально-возможной тяговой по моменту умноженное на инерцию мех частей ДВС и колеса. в динамике 1,1...1,2.
Мгновенный расход по БК у меня составляет 28л/ч. Примерно 300квт/ч тепловой и 300/5,5=54кВт механической на колёса, т.е. почти максимум возможного (62) если смыкнуть со старта с 1000...2500об/сек=1500о/сек /12 (перед. первой на колёса)/60 (сек).*1,57(периметр колеса)=3,57м/сек.кв*900кг=2943Н=300кг осевого усилия. Почти пробуксовка. И действительно с 1000...3000 за сек. авто буксует по асфальту. Т.е. потребное тяговое усилие (400..500кг.) больше  360...400кг силы трения передних колёс.


Курути ДВС на разгоне до 3000 в течении 3..4сек. Расход может быть немного меньший, нагрузка на коленвал минимальна. Доказано это, что минимальный износ ДВС на оборотах 2800...4000. Да и в КПП каждая шестерня останется при своих нагрузках.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Питання до Володимир
В коректних комерційних прошивках це враховано? Тобто в мене чіпована?
Якщо мікас не міняє вручну виставленого параметру ЖХХ, то опція виключена.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Ну добре, а на робочої теж саме, як тут бути.
 Виключена на заводі?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Ну добре, а на робочої теж саме, як тут бути.
 Виключена на заводі?
Там основна паливоподача множиться на КЛЗ, Ж0Б регулюється динаміка на прискорення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володимир, поясни простіше, я заплутався. На мому мікасі не обмежується сверх паливоподача? Якщо я накручу? Хочу нормальне керуваннясистемою а не полумірок. Що треба зробити без зайвих затрат на покупку нового блоку?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: 6980148Володимир, поясни простіше, я заплутався. На мому мікасі не обмежується сверх паливоподача? Якщо я накручу? Хочу нормальне керуваннясистемою а не полумірок. Що треба зробити без зайвих затрат на покупку нового блоку?
Розкажи деатльно, звідки ти взяв що не обмежується паливоподача.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion