Інж-Карб, що частіше ламається?

Автор Володимир, 25 Серпня 2013, 17:58:44

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Игорь

Тема тупак, кожен хвалить своє болото...Колись були поголовний срач, коли почали випускати автомобіль, без ключа. Ну так, може хто попам\'ятає здоровенького такого ключика. Вставляєш в отвір і крутиш зі всієї дурі. Так срач був по тому поводу. Що коли вийшли перші автомобілі. Не годували, як це без ключа?Як? А що?. А в друг заглухне?

Як на мене історія тут повторюється...

Цитувати виділенеПусть карбюратор и устарел, но эта простота перекрывает своей надёжностью и живучестью.
Или такой простой пример-машина долго не ездила, и потом её начали эксплуатировать. И начинаются проблемы. А если машина куплена после полугода простоя, это тоже может вылиться в проблему.
Короче, инжекторникам меня не понять.

Так не зрозуміти, що може дохнути в інжекторі, за пів року простою... Акум? Колесо спустить?Магнітолу вкрадуть?

В інжектора є купа плюсів, це як гбо в автомобілі. Як би не срали, але всі хочуть.
Як на мене є такі, основні плюси інжектора:
- Динаміка розгону, їзди.
- Живучість, як не крутіть карбові мотори живуть, менше інжекторних.
- Можливість установки, бортового комп\'ютера.(Хто \"втеме\" знає).
- Адаптація під ти палива. Якщо бензин поганої якості. Є більше шансів, що мотор його перетравить і сам підправить кут, щоб зменшити детонацію.
- Заводиться в любу погоду. Без зайвих рухів.
- Економічний. Просто якщо я давитиму, на газ до упору, в інжекторі. Я не побачу такого як переливання і втікання бензину в трубу.

Мінуси:
- Через добавку, електроніки важко самому, без спеціального обладнання типу Клайн адаптеру. Зробити діагностику.

Тому як на мене, якщо людина старше 40 років, краще взяти карб. Чому? А тому що ці люди, старого ґатунку, їм цікаво розібрати карбюратор, поколупати, погнути слоники, покрутити запаленння.
А молодим краще інжектор. Так як ремонт вони самі фіг робити будуть.Всі тепер попривикали заплатити за діагностику, поміняти датчик і все. Ну на крайній погратись з прошивками. Не забувайте, теперішнє покоління рукожопе. І якщо своїми руцями полізе до карбу. ..Хорошого від того не жди.

І така картина, завжди видна на дорозі. Пенсіонери на карбах, і пацан-юри по 20 років на інжекторах. Об\'їжджають пенсіонерів.
ЗАЗ 1103 Славута цвет  красний 110307-42 2008,Тип кузова: Хэтчбек, Объем двигателя: 1.20 л.(инжектор)Пробег: 56666 тыс.км
[/url]

Володимир

Цитата: vitalkaПусть карбюратор и устарел, но эта простота перекрывает своей надёжностью и живучестью.
Или такой простой пример-машина долго не ездила, и потом её начали эксплуатировать. И начинаются проблемы. А если машина куплена после полугода простоя, это тоже может вылиться в проблему.
Короче, инжекторникам меня не понять.
В мене на таврії були новий карб, бензонасос, трамплер. То постійно були якісь приколи з подачею бензину, то десь соринка попаде в ЕМК, то масло сопливить з насосу і т.д. Короче кажучи періодично потрібно було заглядати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Далеко не ходити.
Вчора їздив областю, і довелося на своїй машині їздити.
Великого довгого підйома, в маині три людини. Швидкість десь сотня, дав четверту і газа в пол. Машина впевнено йшла на підйом, впевнено тримала швидкість. Мене це дуже здивувало і дуже сподобалося.  Перла впевнено.
Виїхав з підйому, двісті метрів - почала дригатися. З горем навпіл лишилося кілометрів п\'ять проїхати, то уже думаю на другій камері доїду. Доїхав, прочхав свічками (місцями обернув), пішла. Через годину знов в путь, але по невеликим вуличка в основному в смт. Через кілометрів 15 знов. Прочхав свічками - знов пішла.
По поверненню додому перед блок постом знов почалося.. Блок пост на підсмокті рушав з місця,, ледве доїхав. Тре ще в місце було шляхом заїхати, то поки водія очікували вирішив викрутити жиклера так прокрутити.
Зняв, викрутив жиклера 1 камери, завів, газ в пол, двигун не стабільно 1800 обетів крутив десь секунд 30
Зібрав, завів - аж холостий вище 1000 став, потім по місту ще їздив перла файно.
І якого воно там забивалося? Стоїть спочатку карб нитковий, потім інж фільтра. в карбі свій фільтра стоїть.. Звідки вонро береться? Я вчора в черговий раз карб проклинав.


[img]http://s

Андрій

Я думаю в інжекторі такого не буде.
Я тільки не можу зрозуміти чому він забився...
От звідки там грязюка по дорозі знайшлася...


[img]http://s

Sergik32

це все від того що машина мало їздить, бензин наш такий що їм би європа пишалась, але він наш і він \"лущить\" дюраль з карба, от і не дивуйся чого така парашка виходе.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Що да то да, їздить мало.
Що ж б воно робити, кожний раз без жиклера прогоняти теж не прикол


[img]http://s

lizard

Цитата: Sergik32це все від того що машина мало їздить, бензин наш такий що їм би європа пишалась, але він наш і він \"лущить\" дюраль з карба, от і не дивуйся чого така парашка виходе.
Sergik32, +100500.
 Пару разів заправляв енержи, зарікся надалі лити це лайно. Як не заллю спиртову бодягу, так починаються трабли з  карбом. Надалі тільки Окко чи Вог, і розхід в нормі і нерви спокійні.

Sergik32

зніми того карба і здай в кольормет, купи б/у карба з ВАЗ 2101) постав і катайся і горя не буш мати. У мене на москалю такий стояв з 1983-го року, я туди не лазив майже, з фільтрів стояв тільки відстійник з сіткою, бо керамічний фільтр поганий зимою, замерзав, а так до карба ніяких претензій, часики як працював.
От пока писав то вже про бенз прийшов мисля, я оце на днях залив ОККО 95-ий, скажу чесно, хрін з ним що ціна на 1грн дорожча але він того вартий, що там бадяжать я не знаю, але машина їде гарно і м\'яко, немає смикань-дьоргань і не глохне, по розходу пока не скажу, по стрілці пів бака, виїжжжжу то порахуваю
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Дуже багато людей заправляються на звичайних заправках, і я не замічаю що в потоці машин у когось карб так глючить. Я не думаю що всі інші поголовно на шелах і вогах заправляються


[img]http://s

Андрій

Ну всі ж їздять.... Ставити то інжа вже ставити.


[img]http://s

Андрій

Ты вроде бы опираешся на законы физики, и вериш в дешевые суеверия. Ты думаеш если я начну говорить какая она у меня хорошая, изменится аура, и флюиды прочности начнут заползать в карбюратор и не давать грязи попадать в дозирующую систему? :)


[img]http://s

Sergik32

ага, машину тра любити, якщо вона дачія логан і тим паче сусідська, і заводиться в любу пору з пів тика
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Деньги любить надо. Тогда и машина будет такая, которую не захочиш а полюбиш


[img]http://s

Sergik32

да, машину взяв то значить люби, якщо не любиш то краще не брати а позичити в когось чи попросити когось щоб привіз чи завіз. Раз машина глючить-троїть-двоїдь-стукає-гримить і тд, то так ти її значить любиш. Тут діє правило як з жінкою, \"лучше уж никак вместо как-нибудь\"
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Це все  у вас самовнушіння )

Вчора оце поки шестиграники шукав (во флудилці писав), під\'їхав до мужика, у нього тойота кемрі. Спитав чи є шостиграники, а він питає \"а навіщо вони мені..? Ключ для заміни колес, аптечка і вогнегасник. все :) \"
і він правий. А навіщо..?


[img]http://s