Chevrolet Lanos 1,5L SX 2007 by SEMPER FI

Автор SEMPER FI, 15 Березня 2014, 13:53:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Славик

какая у тебя вибрация от вентилятора? может подшипник смазать надо ? не должно ее быть

Max 55

круто! сигма нормальный аппарат
сколько резина обошлась?
где брал скаты, дай плиз ссылку на сайт?

SEMPER FI

Славка, цілком можливо, я ще толком не розібрався, але на кожусі малого вентилятора внизу є потертості від лопастей. Скоріш за все Ви праві і це підшипник, але враховуючи потертості, то в ньому напевно появився люфт.

SEMPER FI

Цитата: Max 55круто! сигма нормальный аппарат
Та я саме начитався про нього, плюс співробітник трохи фанат лінукса, то сказав, що телефон за свої гроші просто шикарний, а ще і враховуючи його захищеність несприятливим погоднім умовам.
Обдзвонив за ним сьогодні всю Україну. По прийнятній ціні - 2400 знайшов лише в Черкасах. На решті або ціна дуже завищена або просто немає в наявності. Знайомий завтра з Черкас привезе їх до Львова.
По неофіційним відомостям його зняли з виробництва через пару місяців пілся випуску, оскільки він вийшо не рентабельним. Надто низько оцінили його роздрібну ціну і виробнику пішло в збиток. Тому дуже радий, що віднайшов та ще і оранджеві.
Цитата: Max 55сколько резина обошлась?
по 647 грн.
Цитата: Max 55где брал скаты, дай плиз ссылку на сайт?
Брав на шипшині (Львів) через знайомих. Знижку зробили майже по 80 грн на колесі.
http://shyp-shyna.com.ua/

Max 55


SEMPER FI

Цитата: Max 55спасибо друг  *DRINK*
Та немає за що. Якщо надумаєш, то гадаю пробємо теж знижечку )

Санек

Поздравляю с 2 преобретениями  *THUMBSUP*
ждем отзывов о резине  *WRITE*
моя бывшая http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?id=9534
моя нынешняя

SEMPER FI

Цитата: Sanek-KievПоздравляю с 2 преобретениями  *THUMBSUP*
Дякую ))
Ніяк нарадуватися не можу (хоч ще і не поставив, але форма, протектор і фірма мене просто неймовірно тішать). В мене слабість до Goodyear ще від Славки. На ній стояли Dura Grip.

Санек

Цитата: SEMPER FI
Цитата: Sanek-KievПоздравляю с 2 преобретениями  *THUMBSUP*
Дякую ))
Ніяк нарадуватися не можу (хоч ще і не поставив, але форма, протектор і фірма мене просто неймовірно тішать). В мене слабість до Goodyear ще від Славки. На ній стояли Dura Grip.

у самого на лани зима Goodyear ultra grip extreme  пока как для зимней резины только положительное отношение  *THUMBSUP*

так что с нетерпением буду ждать отзыва о летней  [:}
моя бывшая http://slavuta-club.info/forum/viewtopic.php?id=9534
моя нынешняя

SWarlock

Цитата: SEMPER FIСлавка, цілком можливо, я ще толком не розібрався, але на кожусі малого вентилятора внизу є потертості від лопастей. Скоріш за все Ви праві і це підшипник, але враховуючи потертості, то в ньому напевно появився люфт.

От лопастей или от кожуха? Кожухи часто ведет и они протирают соты радиатора. Кто не заметил - меняет радиатор. Кто заметил - ставит шайбы. Пример установки шайбочек можно глянуть тут.
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

SEMPER FI

Цитата: SWarlockПример установки шайбочек можно глянуть тут.
Посилання не відкривається (
---------------------------------------
Вирішив встановити все ж задні старі підкрилки, бо придбати інші фінанси зараз не дозволяють. Дощі час від часу падають, а крила не захищені належним чином, тому вирішив не зволікати і поки хоч обійтися старими.
Проте до питання реба було підійти більш розумно враховуючи попередніх \"спеціалістів\" по встановленню.
Отже *WRITE*:
- придбав оцинковані шурупи *YES*
- знайшов вдома придбані зазадлегідь банки з мовілем
- придбав перетворювач іржі (органічний, непрозорий коричневий розчин) *OK*
- літол, графітна змазка
- за 25грн. вимито начисто колісні арки (дорогувато *SCRATCH*, але вимили добре)
- наковиряв зі службової машини фірми заглушку порогу :[ (після зняття підкрильника одної не було) TF69Y0-5101262, оскільки на базарі знайти нереально, а ті що продають мають ширшу посадочну область за рахунок чого заглушка рухається і не щільно прикриває отвір.
- позичив будівельний фен

Озброївшись пішов на двір.
Обробив спершу усі отвори від шурупів перетворювачем іржі, зачистив наждачкою частину порога зі сторони колеса і теж обробив перетворювачем. На всяк випадок в отвори порогу, де бракувало одної заглушки теж налив перетворювач і добре ним протер самі отвори. Фото з нету, але просто для ясності.

Після перетворювача мовілем двічі обробив кромку крила, до якої кріпиться підкрильник на шурупи. Так само позаливав отвори в порозі.
Наміша літол з графітною змазкою для шурупів і додав перетворювач іржі.
На бортик підкрильника так само наніс мовіль.
Змазав усі шурупи коктелем літол+графітнка+перетворювач і вкрутив у старі отври.
Додатково пройшовся мовілем по місцю стика підкрильника і крила.
Піддомкратив задні колеса і будівельним феном придав підкрильнику більш правильної форми по арці як ззавні, так і всередині, щоб точно не затирало на новій гумі.
Фото зробити не вдалось *PARDON*, оскільки був сам і руки постійно брудні.

Як тільки покращиться фінансове становище, придбаю підкрильники, що ховаються за край крила і повторю процедуру. Ну і звісно хочу замінити передні підкрильники на заводські. Та і в любому випадку роботу після \"майстрів\" по післяпродажній підготовці треба поправити. Не розумію, чому було вкручувати звичайні металеві шурупи, а не поставити оцинковані чи навіть нержавійку. Ну або ж хоча б змастити їх в антикорі. Після таких \"кваліфікованих\" робіт доведеться малювати частину порогу :|.

Цитата: Sanek-Kievу самого на лани зима Goodyear ultra grip extreme  пока как для зимней резины только положительное отношение  *THUMBSUP*

так что с нетерпением буду ждать отзыва о летней  [:}
Трішки у скрутному опинився положенні і досить зненацька, тому з перевзуванням поки мушу зачекати *SORRY*

SEMPER FI

Пробіг 43710:
- перевзувся нарешті (вартість 120грн.). Враження наразі лише позитивні. Гума виправдовує сподівання на всі 100%. На 65 профілі їхати значно приємніше, ніж на 60. Дорога стала суттєво рівнішою. Ті нерівності, що раніше відчувались як задницею по пральній дошці, тепер як гладке асфальтне полотно. Висота суттєво не збільшилася, максимум на 1см, але все одно приємно. Динаміка не постраждала, у всякому випадку не відчуваю. Можливо просто не їжджу швидко ). Фото машини зроблю згодом, оскільки не обійшлося без негативу, як завжди.
Пробіг 43735 замінено:
- масло в двигуні (GM 10w-40 5L - 237грн., масляний фільтр Mahle - 28грн.)
- охолоджуючу (Hepu P999-G12 5L - 270грн., дестильована вода Velvana - 20грн./5літрів)
- гальмівні шланги (FSO autoparts - 100грн./пара)
- гальмівну рідину (Bosch DOT4 - 150грн./дві банки по 0,5л.)
- масло в гідропідсилювачі керма (Liqui Moly Top Tec 1100 - 143грн./літр)
- заодно придбав зимовий омивач доки \"не сезон\" і можна взяти дешевше (Lesta -80C - 60грн./2літри)
По роботі - 230грн.

А тепер з неприємного, помітив на СТО, що \"спеціаліст\" з шиномонтажа пошкодив днище.

Казл1на своїм домкратом прогнув лонжерон чи підсилювач днища. При чому одна сторона ще більш менш - вмятина, а під водійською прогнулося днище.
Сьогодні поїхав до нього і кажу, що тепер будемо робити? Каже, не його вина, то слабкий лонжерон. Він усіх так домкратить і ні в кого не прогиналось.
Страхова сказала, що бажано заява з райвіділу з фіксацією пошкодження. Так і зробив, заяву написав. Будемо дивитися, що порішають. Але це вже вдруге подібний випадок на шиномонтажі. Перед тим на Славуті мені загнули край шва на порозі, коли витягували домкрат. Змінив шиномонтаж, але і тут вар\'яти.

Sergik32

Обідно, от із-за таких оленів я і не їжжу на шиномонтажки, купив диски і сам дома міняю зима-літо, то хоч знаю що акуратно домкрат вставлю, зпереду під ричаг а ззаді під опору сайлента.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

SEMPER FI

Шиномонтаж визнав, що це сталося в них. Підтвердили мої слова в міліції. Тепер чекаю на довідку з міліції і піду в страхову. Якщо ж страхова не відшкодує (не визнає це страховим випадком), тоді буде відшкодовувати працівник, що необережно піддомкратив.

SEMPER FI

Нарешті дійшли руки до проблеми: лівий повідок двірника чіпляв за капот при відкритті.

В результаті - здерта фарба і іржа в місці, де повідок чіпляв капот.
Зняв. Форма його дещо прогнута (така конструкція) догори. Поклав на дощечку, зверху накрив товстим куском гуми. Молотком розрівняв. Тепер зазор порядка 4-5мм. при відкритті капоту. Шкода, що це не було зроблено раніше.
Зчистив іржу з пошкодженого місця, обробив перетворювачам, обезжирив уайт-спірітом і покрив антикорозійною грунтовкою.