Малюємо схему ДХО на базі штатних фар в півнакала

Автор ВКБ, 01 Жовтня 2014, 17:09:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБВолодя, а якщо діод потужний вставити в верхню схему для заборони спіралі ближнього, буде грітись? Наприклад на 10А. НА МК я так розумію можна і від заборони кинути замість діодів?
Нічого з написаного не зрозумів, але діоди на схемі призначені для того щоби штатна система не впливала на роботу пристрою.

Якщо потрібно щоби при включенні ближнього відключався ШИМ, то можна додатково на МК кинути сигнал від ближнього щоби виключався.

Діод 10А витримує нагрузку 120 Вт, я колись через діоди Д242 підключав нагрузку 6,5А то без радіаторів не грілись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Діоди любі - втрата потужності через тепло! Мабуть в МК треба втулити компакт. реле відмикання ШИМ і вхід від ближнього.

Я мав на увазі в своєї чудосхемі діоди будуть грітись?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБДіоди любі - втрата потужності через тепло!
У нас завдання не отримати 100% віддачі світла, а 50%, тому втрата в діодах ролі не грає.
Цитата: ВКБМабуть в МК треба втулити компакт. реле відмикання ШИМ і вхід від ближнього.
От навіщо там релюшка, заводиш один провід від ближнього на контролер, і він буде знати, чи включено ближнє світло чи ні, і по цьому сигналу або формує сигнали ШИМ або ні.
Цитата: ВКБЯ мав на увазі в своєї чудосхемі діоди будуть грітись?
Нитка лампи ближнього має потужність 55 Вт, тобто споживає напругу 55Вт/12В=4,5А , На практиці доказано що діод Д242 при нагрузці 6.5А без радіатора не гріється.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Та поняв я на рахунок входу і те що він вирубиться чи включиться. Ток буде ще менший, бо в нас 14В. Не гріється, тобі видніше, ти профі, тут без питань.

Треба кнопку ще втулити викл-викл від руки, знадобиться. Блочек я так поняв під капотом достатньо буде.

Там в схему будуть дрочелі і радіатори?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Інформація присутня по темі

Без контролера

http://radiomaster.com.ua/9854-prostoy-reguliruemyy-shim.html

На контролері

http://electrik.info/main/praktika/685-shim-regulyatory-oborotov-dvigateley-na-taymere-555.html


http://radioparty.ru/device-pic/158-pwmdcmotor-pic

Не спорю, з шимом буде веселіше. Тільки треба вивести індикацію роботи десь на ідод чи мегапанель (карбова заслонка індикатор)
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Головне щоби без релюшок і коцання рідної схеми. Тільки зверни увагу що в цих схемах все керується по мінусу, а нам потрібно по плюсу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: ВолодимирГоловне щоби без релюшок і коцання рідної схеми. Тільки зверни увагу що в цих схемах все керується по мінусу, а нам потрібно по плюсу.


Звісно, перемістити ключ в розрив плюсового.




Для звичайного шима на вібраторі, оптроном вмикати а іншим оптроном із транзистором - вимикати шим.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

малюй схему точну, а то читаеться не роботоздатним.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Цитата: Romkaмалюй схему точну, а то читаеться не роботоздатним.

 тиць по ній зроби, то кусок тільки для перевороту ключа, як обсуждайка.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Олександр 1968

все давно розжовано.зроблено-дехто таким торгує
транзюки IRF4905(один з радіатором,або два-ще краще три-без нього в паралель).Входи управління =і- для управління від ручника і від ламп генератора або тиску масла http://porechny.livejournal.com/905.html?thread=1673

ВКБ

Цитата: saruto1968все давно розжовано.зроблено-дехто таким торгує
транзюки IRF4905(один з радіатором,або два-ще краще три-без нього в паралель).Входи управління =і- для управління від ручника і від ламп генератора або тиску масла http://porechny.livejournal.com/905.html?thread=1673


От і добре, я починав окремо для реле (кому простіше), закінчимо ШИМ, і по форуму можна знайти. :)

Скидайте будь ласка інформацію любу, той хто зробив десь, сам і т.п. Нові ідеї. На фундамент кладемо цеглину і ідея іволюціонує.

З.І. Ось тільки є зауваження, а ви \"та вже все розжовано\"

 3мА споживання не зовсім приємно, я хоты в би выд генератора живлення. Немаэ вимикавча, немає налагождення інтенсивності, немає світлодіода роботи.
Можна внести покращеня.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Куда тут к схеме резистивный регулятор нада ставить?
Критика по работоспособности нужна, я не електрик.
Нада регулятор, питание только при рабочей и индикатор работы ДХО дальнего в салон.

исходная



стряпня


Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ
Цитата: saruto1968все давно розжовано.зроблено-дехто таким торгує
транзюки IRF4905(один з радіатором,або два-ще краще три-без нього в паралель).Входи управління =і- для управління від ручника і від ламп генератора або тиску масла http://porechny.livejournal.com/905.html?thread=1673


От і добре, я починав окремо для реле (кому простіше), закінчимо ШИМ, і по форуму можна знайти. :)

Скидайте будь ласка інформацію любу, той хто зробив десь, сам і т.п. Нові ідеї. На фундамент кладемо цеглину і ідея іволюціонує.

З.І. Ось тільки є зауваження, а ви \"та вже все розжовано\"

 3мА споживання не зовсім приємно, я хоты в би выд генератора живлення. Немаэ вимикавча, немає налагождення інтенсивності, немає світлодіода роботи.
Можна внести покращеня.
Додай в схему змінний резистор як тут і буде регулятор.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я так поняв тут замість мотора просто провід, а лампочка буде під  ключем?


Я можу затвор і 555 почіпити консольно до силової лінії? Хочу відокремити живлення вібратора від сили лампи і ключа.




при стрибанні напруги до 14,2В нічого не буде 555-й?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБЯ так поняв тут замість мотора просто провід, а лампочка буде під  ключем?


Я можу затвор і 555 почіпити консольно до силової лінії? Хочу відокремити живлення вібратора від сили лампи і ключа.




при стрибанні напруги до 14,2В нічого не буде 555-й?
Подивись в даташит на цю МК.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion