Плохая работа тормозов

Автор Стас, 09 Січня 2008, 09:36:34

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

от був сніг, втоптаний, розігнав і нажав, передок на юз зразу, а задок котиться, чесно скажу, вже ніхера не вкурю, ну не юзить. Ручника при такому способі потягну то на 3-4-му щелчку задок іде на юз, від педалі ні. На домкраті крутану і нажму то стає дубово, на землі ніфіга. Вже сам не можу зрозуміти, повітря в системі немає, вакуумник працює, колодки гарні, карочє, я вже на ті тормоза \"возложим метиза\", передок працює от і поки хватить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32от був сніг, втоптаний, розігнав і нажав, передок на юз зразу, а задок котиться, чесно скажу, вже ніхера не вкурю, ну не юзить. Ручника при такому способі потягну то на 3-4-му щелчку задок іде на юз, від педалі ні. На домкраті крутану і нажму то стає дубово, на землі ніфіга. Вже сам не можу зрозуміти, повітря в системі немає, вакуумник працює, колодки гарні, карочє, я вже на ті тормоза \"возложим метиза\", передок працює от і поки хватить.
Я би радив зняти барабан і подивитись як труться колодки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Sergik32от був сніг, втоптаний, розігнав і нажав, передок на юз зразу, а задок котиться, чесно скажу, вже ніхера не вкурю, ну не юзить. Ручника при такому способі потягну то на 3-4-му щелчку задок іде на юз, від педалі ні. На домкраті крутану і нажму то стає дубово, на землі ніфіга. Вже сам не можу зрозуміти, повітря в системі немає, вакуумник працює, колодки гарні, карочє, я вже на ті тормоза \"возложим метиза\", передок працює от і поки хватить.


Та в мене так само як і на інші авто. Якщо нажмеш сильно, тоді піде юзом. Зніми себе з боку на відеокамеру. Ти не дочитуэшь - коли СИЛЬНО.
Коли рідина впирає циліндр на передніх, то на задніх починає тільки вибирати зазор із упорних кілець і тільки після продаву пездалі починає дотискувати задні барабани, але авто вже майже стало  і саме із-за юзом перенніх і притормозці задніх. Там до юза лишається 20% зусилля.
Це так запрограмовано механічно. Так тра.

Ситуація 111111. Ідеш по слизькому, томозиш, передні юзом з втратою курсової напрямної, ламелі резини не ціпляються, а ЗАДНІ не ідуть у юз, притормозюють і тримають задок від зносу на бік.

Ситуація 22222. Такс само слизько, тормозишм, два колеса в юз, вся авта не має курсосої напрямної - пиздець, кювет і жопа чи боком на зустрічку.

А якщо передні котитиметься а задні юзом,  - теж НЕ погано, задок  тримає курсову, але гірше ніж перший випадок БО ВАСЯ ВАГА 60-70% на передок при пстому авто.

Так у всіх авто, ну може електроніка керує у тих, де задні дискові тормоза.

Жалкую що купив нові задні циліндри, просто не міг своєчасно ремкомплект купити резинок. Маю запасніциліндри.

ТОБТО якшо тра на сухому асфальті ЮЗОМ 4-ма, це небазпечно , але виконати можна за допомогою ручника.

Це так запрограмовано, навіть по сусиллю барабанних тормозів НЕ ДАТИ ЮЗ, тільки при сильному до упора тормозінні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

зніму барабани і знов пасарю шо там да як, одне харить - це регулювання підшипників, ну який ідіот це проектував, тож зроби ступичку і не треба кожен раз ту смазку засирати абразивом з колодок, і це і в іномарках тоже така парашка. А коли міняєш колодки то взагалі атас, регульнути тоді дуже важко
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32зніму барабани і знов пасарю шо там да як, одне харить - це регулювання підшипників, ну який ідіот це проектував, тож зроби ступичку і не треба кожен раз ту смазку засирати абразивом з колодок, і це і в іномарках тоже така парашка. А коли міняєш колодки то взагалі атас, регульнути тоді дуже важко
Ніколи не мав з цим проблем, тим більше що на гайці є слід від кернера, закрутив на те саме місце і закернив.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну регулювання підшипника то робиться, я тоже роблю помітку на гайці і тоді закручую як і було до цього, а от сміття що сипеться на шип то мене бісить, треба або замотати папером, або все витирати і по новому мазатиі
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Те ж кумаре засирання.
Для довідки, експериментував і розраховував. Момент затяжки заднього підшипника по чистій різі і промасляній - 3,3 кг*м, або 10 кг на 300мм важіля ключа. Саме воно, не багато не мало. Спробуйте і не помилитесь. Слабще буде люфкотіти, сильніше, згорить за 3 тис. Км. А так реально 40 тис гарантовано навіть на дешевому підшипнику. Змастити краще небагато шрусовою.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

літолом змазую, на рахунок моменту затяжки то не вимірював, затянув \"на око\" і навіть відчувався легенький люфтець, ну вже коли надів бублика, бо так по барабану і не поймеш, вродіби немає, а от коли бублик стоїть то плече вже більше от тоді і відчувається люфт, але то є тепловий зазор. якщо затягувати по динамометру то треба щоб гайка була нова і не деформована, а коли б/у то там спідничка гайки вже має еліпс і тертя по витках буде не таке як у нової, але це нюанси
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32ну регулювання підшипника то робиться, я тоже роблю помітку на гайці і тоді закручую як і було до цього, а от сміття що сипеться на шип то мене бісить, треба або замотати папером, або все витирати і по новому мазатиі
На рахунок витерти, згоден, а на рахунок мазати вісь, то ні, в себе вісь ніколи не мажу, тільки підшипники.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну я тоже вісь не мажу, вона сама вимажеться потім, мажу тільки шипніки
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Я мажу тільки сепаратор.

От на глаз як раз затяжка шкідлива. У всіх глаз різний, а підшипник однаковий.

ЗІ. Сірожа, я радий що в мене задок юзом не йде  одночасно з передком, і радий за твої задні тормоза, шо ти цілий залишишся в слизотінь при гальмуванні....напрасно я тільки задні циліндрики нові взяв, та ще і з різними різями сапунів. Тепер хочу поставити рідні на місце з новим ремкомплектом резинок.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

да в мене тоже юза немає, це харашо, просто я от переживаю що знов закиснуть задні, хоча я все промазав касторкою як слід, і МЛ-кою хадовською попшикав те що відкрите щоб не ржавіло, карочє задок перебрав гарно, ну поки нехай їздить, потвм побачу. ну ще мазну графіткою там де ти казав ручника. Зараз мене трошки не задовільняють направляйки супортів, я було якось перебирав передок то поміняв з однієї сторони одну направляйку, хоча ті що нові то ніфіга не відрізнялись по діаметру від тих що стояли, праву сторону не міняв бо сучий пильник шруса не дає зняти супорта, а так не хочеться хомута курочити, а люфтик трошки є. От думаю, чи дати щоб хлопці виточили нового з правильним допуском, бо новий куплений до дупи карі очі, нічого не дасть, але знов тоді питання чим його покрити, чи самому гальванути чи зробити гор.прм.(гаряче промаслювання). Що скажете знавці?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

от я зробив на око чуть-чуть тепловий зазор, бо гарно з горки да ручником ще помогти то барабан аж парує і підшипник себе не особо канхвортно відчуває. Чуваки, я ще на фронті на віллісі їздив, знаю як колеса крутяться. передні то там попроще, затянув від душі і законтрив, а люфт сам рано чи пізно появиться
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32Що скажете знавці?
Я би радив не перейматись, контрукція така що пальці супортів постійно підпружинені, за умови що плоска пружина на місці. В мене колись на старенькій таврії коли купив то одна пружина була з обломаним кінце, то палець там стерся що не було видно канавки спіральної, купив потім новий палець, але так і не поміняв, так як все було тихо в ходовій і не вимагало заміни. Машину продав, а палець так і залишився.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

згоден, пружини я трошки підігнув для кращої пружності, колодки не болтаються, змазки графітової напхав у пальці, там вони гарно соваються, але деколи по нерівностям чую як щось побрязкує, але це коли відкрите вікно і якщо з краю дороги якийсь високий забор чи ще якась хрінь, тоді чутно бо звукова хвиля відбивається, а так то вроді все тихо.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0