Вибрация руля

Автор dimas26, 10 Травня 2011, 19:49:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: tbilisiksfВсем доброго. У меня похожая ситуация. Вибрация начиналась после скорости 100 км/ч , а сейчас уже после 80 км. На сильных ямах идёт охеренный стук в руль....подскажите причину. Благодарю.

Заїдь на яму і посмикай два рульвих наконечника ркою вниз вверх, ті що від рейки через сайленблоки йдуть по рульових шарових. Можливо в них люфт, в шарових рульових. Перевірити кріплення клами рейки.

Підняти передок на домкрат і радіально погойдати колесо, перевірити люф в передніх підшипниках ступиці. Гойдати руками , взявши на 12 і на 6 годин руками.

Зняти нафіг всі балансири з дисків, тобто грузики. Колесо віджати, промазти графіткою різьбу і гайку, конус диска під гайку. Навесу затиснути від руки почерзі, поставити з домкрата, дотиснути.

Покататись подивитись. І тавродиски безкамерки НІКОЛИ не балансувати. Це зайве, а на балансмашині з херовою оснасткою перехідною (100% для таврів скрізь) навпаки роблять дисбаланс.

У мене без баланку расава WQ-101 та ВС-11 від 0 до 150 не вібрує, а вібрувала при 80-120. Отак.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Andrew1.2Li

Просто можно снять грузики и всё?



[url=http:

ВКБ

Цитата: Andrew1.2LiПросто можно снять грузики и всё?

Да! Ну ходовку взагалі посезонно перешупати це грний тон халяїна навіть веліка. Не мучайте таврика, не балансуйте, не тратьте гроші.

Оснастка на шинному заводі для формування стінок резини і корда співвісна до сотих мм. Звідки там взятись дизбаланку у масштабі маси колеса. Звісно внона там є мізерна той дизбаланс порівняно з массою колеса та авто. Оснастка зроблена на славуту перехідна з похибкою в міліметри!!!. Тобто дизбаланс ви отримуєте за гроші. А сама шина тиском постійно \"шукає\" середину \"висковзування\" з диску. Ну а якщо там камера по розміру то теж не біда. Ну тільки коли на розмір більша і є складки, і то.....  Висновки робітьсамі, я зі свого досвіду пишу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Сергей

Цитата: al.dudka
Цитата: tbilisiksfВсем доброго. У меня похожая ситуация. Вибрация начиналась после скорости 100 км/ч , а сейчас уже после 80 км. На сильных ямах идёт охеренный стук в руль....подскажите причину. Благодарю.
Вибрация-скорее всего плохая балансировка колёс, переднеприводные очень чувствительны к балансировке, а удар в руль у меня болтался подшипник в рулевом механизме.
Подшипник в рулевом механизме - в смысле в рулевой рейке? Можно просто купить ремкомплект и заменить?

al.dudka

Может и сам подшипник, но у меня он болтался в корпусе то-есть разбито посадочное место, это определяется только после разборки рулевого механизма, но сначала надо проверить все рулевые тяги шаровые опоры и всё что относится к рулю.

Alexvin

Ну що, хтось ще грузики пробував знімати?
В мене та ж проблема - їздив на зимовій - не помічав, перезувся в літню - трасе з 85 до 100 км/год.  Але на передньому колесі при перезувці помітили здоровенну латку (окрема печаль), як я розумію в мене вже не вийде просто грузики зняти?

ВКБ

Цитата: AlexvinНу що, хтось ще грузики пробував знімати?
В мене та ж проблема - їздив на зимовій - не помічав, перезувся в літню - трасе з 85 до 100 км/год.  Але на передньому колесі при перезувці помітили здоровенну латку (окрема печаль), як я розумію в мене вже не вийде просто грузики зняти?

Я їжджу без грузиків ЗАвжди. Але резина в принципі без пошкоджень. Просто зніми і спробуй.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Сергей

Цитата: ВКБЯ їжджу без грузиків ЗАвжди. Але резина в принципі без пошкоджень. Просто зніми і спробуй.
А яка гума?

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Валера

Цитата: Сергей від 12 Травня 2015, 08:58:28
Цитата: ВКБ

Я їжджу без грузиків ЗАвжди. Але резина в принципі без пошкоджень. Просто зніми і спробуй.
А яка гума?
Я ездил без грузиков и с грузиками одно и тоже если шаровая и подшипники нормальные то биения почти нет,и резина должна быть нормальная у меня белшина всегда вибрирувала.

Станислав

Всем привет.Такая ситуация,на моей славке стучит об руль.Постоянно когда попадаешь в мелкие ямы.ремонтировал рулевую рейку,подтягивал,менял сайлентблоки и наконечники.Ничего не помогло.идет постоянное биение руля.Еще,если покачивать рулем то слышно стук.Подскажите что может быть?

al.dudka

#100
Цитата: Станислав від 01 Липня 2015, 18:35:25
Всем привет.Такая ситуация,на моей славке стучит об руль.Постоянно когда попадаешь в мелкие ямы.ремонтировал рулевую рейку,подтягивал,менял сайлентблоки и наконечники.Ничего не помогло.идет постоянное биение руля.Еще,если покачивать рулем то слышно стук.Подскажите что может быть?
Похоже на то что у вас не отрегулирован осевой люфт на шестерне рулевого механизма, там под крышку подкладываются регулировочные шайбы.

Станислав

Цитата: al.dudka від 01 Липня 2015, 20:40:40
Цитата: Станислав від 01 Липня 2015, 18:35:25
Всем привет.Такая ситуация,на моей славке стучит об руль.Постоянно когда попадаешь в мелкие ямы.ремонтировал рулевую рейку,подтягивал,менял сайлентблоки и наконечники.Ничего не помогло.идет постоянное биение руля.Еще,если покачивать рулем то слышно стук.Подскажите что может быть?
Похоже на то что у вас не отрегулирован осевой люфт на шестерне рулевого механизма, там под крышку подкладываются регулировочные шайбы.
Ага.Тоесть,как я понял,шайбу нужно подложить где стоят сухари?Два металических и 1 пластмасовый?

Володимир

Цитата: Станислав від 01 Липня 2015, 18:35:25
Всем привет.Такая ситуация,на моей славке стучит об руль.Постоянно когда попадаешь в мелкие ямы.ремонтировал рулевую рейку,подтягивал,менял сайлентблоки и наконечники.Ничего не помогло.идет постоянное биение руля.Еще,если покачивать рулем то слышно стук.Подскажите что может быть?
Варіанти два, або не дотягнув пробку картера і в тебе на рейці залишився радіальний люфт, або шарова.

Я минулого року також перебрав рейку, все перетягнув наконечники перевірив, а стук залишився, в результаті права шарова під заміну.

Цитата: al.dudka від 01 Липня 2015, 20:40:40
Похоже на то что у вас не отрегулирован осевой люфт на шестерне рулевого механизма, там под крышку подкладываются регулировочные шайбы.
Ніякі шайби не потрібні, головне правильно затягнути пробку картера.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Станислав

Цитата: Володимир від 02 Липня 2015, 09:19:08
Цитата: Станислав від 01 Липня 2015, 18:35:25
Всем привет.Такая ситуация,на моей славке стучит об руль.Постоянно когда попадаешь в мелкие ямы.ремонтировал рулевую рейку,подтягивал,менял сайлентблоки и наконечники.Ничего не помогло.идет постоянное биение руля.Еще,если покачивать рулем то слышно стук.Подскажите что может быть?
Варіанти два, або не дотягнув пробку картера і в тебе на рейці залишився радіальний люфт, або шарова.

Я минулого року також перебрав рейку, все перетягнув наконечники перевірив, а стук залишився, в результаті права шарова під заміну.

Цитата: al.dudka від 01 Липня 2015, 20:40:40
Похоже на то что у вас не отрегулирован осевой люфт на шестерне рулевого механизма, там под крышку подкладываются регулировочные шайбы.
Ніякі шайби не потрібні, головне правильно затягнути пробку картера.

Правильно это как?Просто сильно затянуть?

Володимир

Цитата: Станислав від 02 Липня 2015, 11:46:33
Правильно это как?Просто сильно затянуть?
Ні. В тему про рулюву колонку я вже описував процес.

Для початку потрібна правильна змазка, я використовую суміш графітки з літолом, потім це розводжу маслом до консенстенції рідкої сметани.

Я регулюю рейку в знятому стані:

1. Закручуємо пробку картера з чуттям до упору.
2. Рукою крутимо вал рейки кілька разів вліво-вправо, щоби зірвати вал з місця можливо знадобиться інструмент, далі хоч і з великим зусиллям вал має крутитись рукою без інструменту.
3. Хапаємо рукою за кронштейн до якого кріпляться рулюві тяги і почергово крутимо зі всієї сили в вліво-вправо для перевірки наявності радіального люфту.
4. Якщо є люфт, то починаємо поновому процедуру з першого пункту.
5. Якщо люфта нема, то закручуємо контргайку, після чого перевіряємо наявність люфту і як крутиться вал рейки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion