Термостат ланос 1.4

Автор Володимир, 26 Грудня 2016, 12:35:23

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

з великими то все нормально, там патрубки були в комплекті, а з тими маленькими, що на циркуляцію то трохи намодохався, ну ще не все доробив, бо стають не так як треба, а переробляти корпус термостата щось не хочу поки.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

І так, завершив я свої маніпуляції з термостатом. Коротко що зробив, зняв старий, зломав шпильки, нарізав різьбу, поставив нові, встановив новий термостат, от і все. Якраз 8-го бьорезня був чудівий і теплий день і я нарешті доробив. Промив ще 100500 разів того блоказ радіатором, і джерельною водою і дистильованою. Потім поставив термостата, повдягав патрубки, позакручував хомути і залив нову Ж12 рожеву, зараз вона вже темно рожева навіть червона, напевно від температури і залишків ржавчини стала гарного кольору. Поки прогрівав то аж джекічан горів, якого хріна не знаю, але пару раз газнув і перестав горіти. Термос працює, відкривається, а через пару градусів вмикається і карлсон. Прогрівається движок скоріше і якось стабільніше гріється, пічка зразу дає тепло. Ну в мене дроселька прогрівається охлаждайкою, а не електро, то можна було циркуляцію не робити в термостаті, але зробив, хоч і про...ався з нею довго. Вчора їздив в місто то поки задоволений роботою. От тільки знов срака, чи то генератор чи пімпа починає якось підвивати, схожий звук як у гідропідсилювача, але не постійно, більш коли холодну запущу, ну буває і на гарячій також. Херня, гарний звук себе покаже. Ну пару фоток, хоч і на них нічого не видно, подетально не фоткав бо не було настрою від тих обломаних шпильок і холоду в гаражі.
[/url]











[/img]
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

igormax82

Ребята, подскажите где можна взять проставку под термос 1.4, что бы на инж славуту поставить. Кто-то точит такие?

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Сволочь

"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Aryan

я теж таку проставку брав. Тільки їх треба доробляти - вклеювати тоненький штуцер для того щоб була циркуляція (не було застойної зони біля термостата) і тоненьким шлангом подавати в сопілку поближче до помпи. В сопілку патрубок впаяти твердосплавним припоєм (допоможе майстер по ремонту холодильників). Прогріватиметься до відкриття термостата в любий мороз за 1 км.
  Тільки термостат треба 1,5  (без дірки), інакше втрачається весь сенс переробки.
Заповнювати систему охолодження краще знявши шланг з патрубка проставки!

андрей

куда надо подключать тонеький шланг у инжектора :hysterics: :hysterics: :hysterics: :hysterics: :hysterics:
сперва подумай,потом сделай,потом улыбнись**

Aryan

Цитата: андрей від 22 Жовтня 2017, 21:04:24
куда надо подключать тонеький шланг у инжектора :hysterics: :hysterics: :hysterics: :hysterics: :hysterics:
Це питання чи жарт?

Sergik32

Підключати в обратку яка йде з бачка розширювального
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

андрей

сперва подумай,потом сделай,потом улыбнись**

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Aryan

#86
"проставка" що продається має тільки 1 отвір з різьбою куди вкручується датчик температури. Якщо зібрати так як є то термостат довго прогріватиметься бо безпосередньо біля нього не циркулює рідина. Тому можливі постійні перегріви. Щоб цього не виникало треба реалізувати циркуляцію ОР біля термостата. Для цього треба купити маленсенький штуцер (вроді 5-6 мм в діаметрі) краше з метричною різьбовою частиною, потім в алюмінієвій проставці в зручному на вашу думку місці просверлити отвір, нарізати різьбу, і вклеїти туди штуцер.
   Далі треба знять "сопілку" (http://zapchastizaz.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=191&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26 ) і з правої сторони в районі перегибу-зварки (дивись фото) просверлити отвір і впаяти тиди під гострим вуглом штуцер ( я використовував мідну трубку D-6 мм бо її зручно зігнути паралельно сопілці). Поставити нову прокладку http://zapchastizaz.com.ua/zapchasti-tavriya-slavuta/6734-prokladka-perepusknoj-truby-zavod-a-245-1303094 і прикрутити сопілку на двигун.
   Купити в авто-магазині гумову шлангочку краще з матеріелу EPDM (Этилен-пропилен-дієн-мономеровые каучуки) я використовував Гетц , дорогоале якісно.  Шлангочку надіти на штуцер проставки термостата, зручно прокласти і закріпити стяжками і натягти на штуцер (трубку) сопілки. Не забудьте залишити запас для зручності ремонтниз робіт.
Тепер щойно завели двигун біля термостата наявна циркуляція і він добре прогрівається, т.я. термостат закритий (не використовуйте термостат з отвором) а трубочка впаяна в сопілка біля самої помпи то обєм рідини яку треба прогрівати мінімальний - тому двигун дуже швидко прогрівається. А термостат чітко працює бо відсутня застойна зона - виключено перегрів.
   Проїздив 2,5 роки з такою доробкою був дуже задоволений, раніше у великі морози не міг прогріти двигун ( бо при закритому рідному термостаті через верх радіатора і шланг відводу повітря з радіатора в розширювальний бачок циркулювала рідина що охолоджувалася в радіаторі) ЗАРАЗ ПРОГРІВ до відкривання термостата за 1 км проїзду. Проіздив всі Кримські гори перегріва не було. Термостат 87 оС
Так і продав авто.

Aryan

Цитата: Sergik32 від 22 Жовтня 2017, 22:09:55

Тут помилка - врізайте не в шланг бачка, а в "сопілку" поближче до помпи - значно швидше прогріватиметься!!!!!!!!!!!!!!

Sergik32

Можна і туди в сопілку, а можна і через трійник і в обратку, ну там не особо то вже велику роль зіграє тих 200грам рідини.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Aryan

Цитата: Sergik32 від 22 Жовтня 2017, 22:31:30
Можна і туди в сопілку, а можна і через трійник і в обратку, ну там не особо то вже велику роль зіграє тих 200грам рідини.
Можна, тільки я декілька разів читав на Тавро-форумі (коли собі збирався робити термостат 1,5) - що часто у тих хто так собі зробив, циркуляція йшла в зворотньому напрамку і в бачку піднімалася рідина!