Після заміни стартера не заводиться

Автор Андрій, 19 Січня 2018, 13:35:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2018, 10:16:40
Хлопці, а тоді підкажіть що з моїм геником, коли при нагрузці просідає до 12-12,5В це на гОрячому двиглу і на ХХ. РН у мене з проводочком. Походу діла шо, геник не видає?
Підковку перевір якщо з заміною РР нічого не помінялось, можливо він в тебе перейшов в двофазний режим.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій



[img]http://s

Sergik32

як перевірити, я тоді перевіряв як міняв РН і проточив якчисто колечка на якорі, то згідно методу перевірки поГУГЛу всі діоди пропускали в одну сторону, Оберти на ХХ у мене виставлені 900об, було 980, не нравиця, поставив 900, машина робе рівно і не гарчить
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2018, 11:50:56
як перевірити, я тоді перевіряв як міняв РН і проточив якчисто колечка на якорі, то згідно методу перевірки поГУГЛу всі діоди пропускали в одну сторону, Оберти на ХХ у мене виставлені 900об, було 980, не нравиця, поставив 900, машина робе рівно і не гарчить
Я думаю сама надійніша провірка це не тестером, а потіжною  лампочкою, щоби була нагрузка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Нуу, я б зробив так.
Розбери генератор.
Збери собі 12В контрольку.



Перевір обмотку ротора на розрив.
Спочатку під'єднай два вивода к двом кільцям. Лампочка повинна світитися.
Потім перевір обмотку ротора на замикання. Один щуп на кільце, один на корпус ротора - лампа не повинна горіти взагалі.



Потім перевір статор.
Почергово підключай щуп до виводів обмоток статора (три вивода ж буде). Так щоб перший с другим, перший с третм, другий с третім. Тобто перевір усі між собою ці три вивода. В усіх випадках лампочка повинна горіти.
Потім перевір кожен вивід на перший щуп, а другий щуп на корпус статора. В жодному випадку лампочка не повинна горіти.



Якщо так все і буде, тоді поміняй РН
пару днів тому оце товарищ собі купляв, ВТН на 14,4 В коштує 70 грн.
Це витратний матеріал тому що має щітки. Навіть якщо не він то згодиться, рано чи пізно його треба буде поміняти :)
Якщо не полікує, тоді міняти подкову.
Якщо гроші дозволяють, то вже одразу розібрати, перевірити ротор, статор, поміняти мост діодий. поставити, якщо нічого не змінилося, РН міняється на встановленому генераторі, то тоді вже РН. Ну там по вільному часу, можливостям...


[img]http://s

Sergik32

тоєсть залупити замість споживачів бортових моцну лампівочку, а от де її взяти
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Володимир
як думаєш, а якщо контрольку зробити 220, ізоляція повинна ж витримати? наприклад на замикання на корпус?


[img]http://s

ZaVa

Цитувати виділенеЯка у вас освіта?
Інженер - електрик.
ВОлодя правильно пише - перевіряти діоди потрібно навантаженням.
І встановити не потужніший генератор, а потужніший діодний міст з запасом.
На свій 73 А генератор встановив міст на 150 А, піля того як пробило ще рідного моста на 65А.
А сам генератор зі своїми функціями справляється на відмінно. Незнаю, правда, який в Сєрго інстальований, але знаю, що на всі інжектори ставили "восьмьорочні" генератори але на 73 А, в яких і статорна і якірна обмотки мають товщий переріз.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Андрій

ZaVa
коллега) я теж інженер-електромеханік
працював десь по спеціальності?


[img]http://s

ZaVa

Цитувати виділенепрацював десь по спеціальності?
Так.
А чому задаєш такі питання?
Цікавить чи компетентний в питаннях електротехніки ?
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Андрій

Просто цікаво)
У тебе який напрямок? промислова електрика?


[img]http://s

ZaVa

Так, промислова.

ПО темі - при перевірці навантаженням при напрузі 220 В потрібно не забувати про правила безпеки.
;) ;) ;)
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Андрій

перевірка ізоляції це не перевірка навантаження)
ти електричним полем перевіряєш ізоляцію. якщо поле зможе вирвати електрони, пробити, то навантаження звісно піде, але його і обмежить сигнальна лампа :)
це перевірка на пробой. Просто цікаво, чи не пошкодиш такою перевіркою ізоляцію для 12ти вольтового генератора
я думаю навряд...
_
я не знаю як зараз, а коли я в 2010 на електровозоремонтному заводі працював, то там була така штука. два дрота чіпляєш на ізоляцію. і крутилку розкручуєш))) так і перевіряли ізоляцію :)


[img]http://s

Sergik32

я не збираюсь 220 пхати для перевірки, генератор у мене 2108 стоковий, напевно 73А я вже не памятаю. ну як каже дядько ZaVa то можна попробувати туди діодного мостика вкинути потужнішого
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Олександр 1968

Цитата: Андрій від 24 Січня 2018, 12:40:58
перевірка ізоляції це не перевірка навантаження)
ти електричним полем перевіряєш ізоляцію. якщо поле зможе вирвати електрони, пробити, то навантаження звісно піде, але його і обмежить сигнальна лампа :)
це перевірка на пробой. Просто цікаво, чи не пошкодиш такою перевіркою ізоляцію для 12ти вольтового генератора
я думаю навряд...
_
я не знаю як зараз, а коли я в 2010 на електровозоремонтному заводі працював, то там була така штука. два дрота чіпляєш на ізоляцію. і крутилку розкручуєш))) так і перевіряли ізоляцію :)
Патефон?Електромясорубка?