Після заміни стартера не заводиться

Автор Андрій, 19 Січня 2018, 13:35:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

да) мегаоомметр)
Серджо, для початку треба перевірити все
ато поставиш мост на 130А а там межвиткове в обмотці статора


[img]http://s

Sergik32

да я тако читаю мурзілки то бачу що в усіх така хрінь, на ХХ при всіх споживачах то до 12 з хреном падає. Он у ZaVa тоже так само, і це при тому що чоловік в цих питаннях шарить от і до, значить я зря набираюсь на свій генератір
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Не знаю...у мене нижче 13 ніколи не падало. Генератор 37 на 55 ампер


[img]http://s

Sergik32

у мене тоже походу на 55 ампер і гена 37 не думаю шоб там 73А було тра пасарєть
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

Я не чув щоб на славути ставили 73 ампера
Я чув що на карбові в основному ставили генератор 37 на 55 ампер, а на інжектори генератор 97 на 65 А
_
ну вот взяти зараз
я завожу, на холодну 14,6 В десь як завів
При просто їзді вдень десь 14,4 це у мене завжди ввімкнені габарити і магнітола, джі пі ес, реєстратор і обігрів сидіння (55 Вт)
Якщо темно, то це магнітола, фари, обігрів заднього скла, той самий джіпіес і реєстратор, обігрів сидіння, то на ХХ десь 13,4 В


[img]http://s

Sergik32

сьогодні гляну бо і самому цікаво
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій



[img]http://s

Sergik32

є лопасті тож я туди на нього і шківа на 23% більшого ставив і блашенцію для кращого обдуву впіндюрив(ВКБ нам всім радив)
січас забачив фото свого геника то він отакий 372.3701-14 14В 73А Сделано в России
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2018, 13:59:09
є лопасті тож я туди на нього і шківа на 23% більшого ставив і блашенцію для кращого обдуву впіндюрив(ВКБ нам всім радив)
Сержіо, твій генератор на 73 А, корпус як в 55 А, але начинка на 73 А. Як детально оглянеш, то знайдеш наклейку  з написом 73 А.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

да-да так і є, я осьо там вище зацегокав його назву
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Андрій

ну тим паче
73 генератор і на ХХ така фітча


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 24 Січня 2018, 12:19:15
Володимир
як думаєш, а якщо контрольку зробити 220, ізоляція повинна ж витримати? наприклад на замикання на корпус?
Лампа 220в 100вт хаває напругу 0,45А, а лампа від поворота скажімо 12в 21вт хаває 1,75а. Тому тут надійніше 12в і лампочку попотужніше, тай ще не факт що діоди в підковці розраховані на напругу 220 в.
Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2018, 13:59:09
є лопасті тож я туди на нього і шківа на 23% більшого ставив і блашенцію для кращого обдуву впіндюрив(ВКБ нам всім радив)
ВКБ радив меншого шківа, якщо твій більший, то на ХХ він напруги не витягне.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

та шківа я ставив того а потім зняв, стоковий у мене зараз
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

igo61

Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2018, 13:59:09
я туди на нього і шківа на 23% більшого ставив
Сержик, если шкив на генераторе бОльше обычного, то ты уменьшил обороты генератора и, следовательно, его производительность. Особенно на низких оборотах. Вспомни механику - соотношение диаметров привода и потребителя. Может быть поэтому у тебя и пониженные напряжения.
Для увеличения производительности гены нужно либо увеличить диаметр приводного шкива (на двигателе), либо уменьшить диаметр шкива на потребителе (генераторе).

О, пока писал, уже подтверждение появилось.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?