Флудилка 2018

Автор Андрій, 01 Січня 2018, 19:49:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Алексчук



YUKON


vol4ok7

В 5.8 литра бенза по трассе вкладывался,7литра пропана...Славута инжектор..Это не тэкономя.

Жулик

Цитата: Kritik від 25 Квітня 2018, 10:07:29
Цитата: Алексчук від 25 Квітня 2018, 08:33:04
Цитата: Salek від 25 Квітня 2018, 08:28:40
Цитата: Володимир від 25 Квітня 2018, 08:21:41

В брата турбодизельний пиріжок як на фото, то каже що 1км=1грн.
4 литра на сотню-пиздитврёт!!!
Дизель! Дизель Карл!

триндиш як троцький

в мене менше 5.5 на Фокусі 1.6 TDCI ні один дизель не брав
а ти кажеш шо в 2 рази важча бандура паджеро з мотором в 2 рази більшим, бере 4 літра
ніколи в житті в таке не повірю

перелопатив всі покоління паджеро, ні в одного покоління, ні в одного дизеля, менше 8 літрів по трасі навіть по паспорту нема
4 лира соляры и 9 литров бенза, я под столом  :rofl:
Грандис 2,4л бенз берет 13 а зимой 16л на сотку  :rofl:.
Да моя 1,6 и таврия 10ку жрет.
Цука мне еще и виваро попался бракованый 8,6л сейчас жрет) летом было 8,2л
Все замеры по городу :rolleyes:

Жулик

Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 07:30:25
Цитата: Salek від 25 Квітня 2018, 07:22:33
Цитата: Жулик від 25 Квітня 2018, 07:03:55
воооот она экономия на дизиле  :happy:.
Накинь ремонт современного дизеля.
"Экономия" получится афигительная. ;)
Враховуючи, що суччасні дизеля ніфіга не товаришують з "нашою" даж ВОГ або ОККО солярою, підвищеною вартістю ремонту дизеля, в "білих" капцях я його бачив. Коли продав Славуту думав за кадіка але 1,4 або 1,6 бензинку. Ну не люблю я тракторів.
Вог и окко никогда не отличался хорошей солярой!
У друга батя заправляет талонами с роботы свой т5, кат уже вырезан, забился(
По поводу тракторов, то современый дизель мне нравится намного больше чем бенз...

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vol4ok7

Цитата: Salek від 25 Квітня 2018, 13:13:05
Цитата: vol4ok7 від 25 Квітня 2018, 12:51:42
В 5.8 литра бенза по трассе вкладывался,7литра пропана...Славута инжектор..Это не тэкономя.
1.Скорость?!
2.Как вычислил с такой высокой точностью?(особенно пропан!!!)
Бк Украина!С семьей в Крым 2011год,могу ошибаться,но судя по моему стилю езды (с семьей) :-D 80-90-100
Блин или в 2012  :-D,ну кориоче БК Украина у меня уже был..

vol4ok7

Цитата: Salek від 25 Квітня 2018, 13:25:30
Цитата: vol4ok7 від 25 Квітня 2018, 13:22:47
Бк Украина!
Как тарировал?!
Не менял ,как у Владимира зашито -128-шось таке

vol4ok7

Цитата: Salek від 25 Квітня 2018, 13:35:57
Цитата: vol4ok7 від 25 Квітня 2018, 13:26:36
Spoiler
Не менял ,как у Владимира зашито -128-шось таке
В 5.8 литра бенза по трассе вкладывался,7литра пропана..
Тогда это ±пол лаптя.
Возможно !Бензин не выкатывал до пустого бака,а вот по пропану уверен!!!Балон у меня маленькиий 20 литров,влазит 14 литров до отсечки,засекаю точно по км...

Toris

Народ, я тут порахував теорію твердження Алексчука про витрату палива його славуткою 5,6л на 100 км при швидкості 150 км/год по добрій трасі: http://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14923.0

Витрати мають бути від 20 до 30 літрів бензину на кожні 100 км. Теоретична аеродинаміка "на коліні". :-D

Toris

Цитата: Salek від 25 Квітня 2018, 15:08:03Рассчитать не возможно!!!Слишком много переменных!!!
...но прикинуть порядок цифр - вполне возможно. Что я и сделал.

У меня кузов в воздухе летел, без масла, шин и прочих полезных вещей. И всё равно - два-три ведра. :-D Алексчук зазвезделся про свой расход.

YUKON

Торіс, я тобі повторюсь, але коеф. аеродинамічного опору Таврії 0,37...це та цифра яка постійно спливала в різноманітних статтях відносно нашогих автівок!

Toris

Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 15:18:23Торіс, я тобі повторюсь, але коеф. аеродинамічного опору Таврії 0,37...це та цифра яка постійно спливала в різноманітних статтях відносно нашогих автівок!
Моя "менша похибка" в розрахунках йшла з таким коефіцієнтом. точніше, з 0,38, що не сильно різнить результат. Але хто ж буде читати многобукофф... :(

http://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14923.0

Володимир

Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 12:43:43
Коефіцієнт лобового опору - 0,37 в Таврії,
Колись ще в радянському в журналі "За рулем" писали що коефіцієнт менший ніж в вісімки, і малювали його порядка 0,26-0,28.
Цитата: YUKON від 25 Квітня 2018, 12:43:43ск. в Славці, не читав не знаю!
Якщо судити по тому як капельки води розтікаються по капоту таврії і славути, то в славути має бути меншим, хоча там можуть додати опору бокові дверки.
Цитата: Toris від 25 Квітня 2018, 14:52:33
Народ, я тут порахував теорію твердження Алексчука про витрату палива його славуткою 5,6л на 100 км при швидкості 150 км/год по добрій трасі: http://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=14923.0
Витрати мають бути від 20 до 30 літрів бензину на кожні 100 км. Теоретична аеродинаміка "на коліні". :-D
Продуктивність форсунки 128 мл/хв, тепер рахуємо 128*4*60/1000=30,72 л/г. Це максимальна витрата яку можуть видати 4 постійно відкриті форсунки за одну годину. Якщо перевести в літри на 100 кмг то, при 60 кмг, максимально можлива витрата 30,72 л/100, при 120 кмг 15,36 л/100, і т д. Так що 20-30 літрів на 100 км, можна отримати тільки якщо прикріпити до фаркопа камаз.

На швидкостях поза 100 кмг таврія-славута в сталому режимі по хорошій дорозі може споживати менше палива ніж на 80 кмг, так як оберти двигуна близькі до обертів максимального крутного моменту, і тоді коли набрав швидкість педаль газу відпускаєш до мінімально можливого положення для підтримання обертів. Буває що відпускаєш педаль газу, але на поведінці машини не відчуваєш змін, а на БК миттєвий падає на 2 літра.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion