Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

YUKON

Цитата: Sergik32 від 26 Квітня 2018, 12:19:18
ну я знаю, я привяжу її фаркопом до дерева і посаджу брата нехай рушає, і тут з двох одне, або стійки самі уїдуть, або мотузка відірветься

Ти б ще до сараю привязав!

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 26 Квітня 2018, 12:19:18
ну я знаю, я привяжу її фаркопом до дерева і посаджу брата нехай рушає, і тут з двох одне, або стійки самі уїдуть, або мотузка відірветься
Покрути руля до упору вліво, потім відкрий капот, рукою крутиш руля в сторони і дивишся на кріплення рулювих тяг, там буде видно які рухаються разом з кронштейном, а які стоять на місці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

і так, все переглянув все пошевелив, люфтів немає, ні в рульовому ні в ричагах ні в балці, все працює справно, то чого тоді при набору різкому швидкості машину тягне вліво, да і при вітрі боковому тоже вона гуляє. я поки схиляюсь до думки що це із-за мяких боковин колеса, бо при швидкості 50-60 якщо кручу вліво-вправо то її гойдає солідно. Хто що вискаже по даному проблему
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 14 Травня 2018, 09:32:53
і так, все переглянув все пошевелив, люфтів немає, ні в рульовому ні в ричагах ні в балці, все працює справно, то чого тоді при набору різкому швидкості машину тягне вліво, да і при вітрі боковому тоже вона гуляє. я поки схиляюсь до думки що це із-за мяких боковин колеса, бо при швидкості 50-60 якщо кручу вліво-вправо то її гойдає солідно. Хто що вискаже по даному проблему
Покрути руля в сторони на бетоні, потім відкоти назад, і по сліду на шинах перевір чи ліве і праве колесо мають однакове плече обката.



На рахунок вібрацій після балансування, все що я описував тут http://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=8992.msg511388#msg511388 правда. На кременчуцьких дисках криво висверлені отвори, тому на балансусальних планшайбах колесо крутиться зі зміщенням. Найблищим часом зніму відео.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну значить так, в пятницю був на 3Д діагностиці ходової, пацани зачотно і добротно роблять, перевірили тиск по електронному датчику, потім розшатали всю підвіску за різні частини машини, потім монтерівною всі сайленти і все що може вплинути на підвіску а потім вже поначіпляли всяких екранів на колеса і впірод, телевізор на пів стіни з графіками і всякими рисунками ходовки і давай її тестувати. сказали що підвіска як для 12 річної машини просто шикарно почувається, тільки одку стійку подали трошки назад бо кастор був трооооошечки не той шо тра, а який він тра то кастор його знає. сходження і розвал в нормі, але по їзді всеодно сука тягне вліво при розгоні. в чому справа не знаю.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Aryan

колись після заміни гуми також почало тягти вправо під час прискорення, поміняв переднью гуму місцями, почало тягти вліво, провертав колеса на ступиці - нічого не змінилося, поміняв перед з задом - тягти перестало!  Гума була Дніпрошина. А да цього на цій же гумі проїздив рік і нікуди не тягло, це при тому що в мене помічені всі колеса і помічені на ступиці місце встановлення вентиля. Так що встановити ці ж шини по іншому я не міг!

Sergik32

ну в мене гума нова, в тому році брав то їздив осінню то такого не наблюдав, а весною дав на балансування бо до того була не балансована, і при 100 трусило руль, то тепер відбалансували і позначили куди яке колесо і тепер при 100 трусить руль і тягне при розгоні, от всетаки яка корисна річ - балансування коліс у славути.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

Колись цікавився теорією гіроскопів. В ідеальних маховиках все ідеально, а в реальних завжди є неоднорідність розподілу мас, через що необхідне статичне та динамічне балансування. Так от, умовні маси матеріалу маховика Δm→0, які розподілені нерівномірно та нерівновіддалено від центру, на різних швидкостях обертання даватимуть різний дизбаланс, через що вимагають динамічного балансування на робочій швидкості. Тобто маховик можливо динамічно збалансувати лише на одну робочу частоту обертання, за межами якої неминуче будуть вібрації.

На шиномонтажі, де мені монтують колеса, швидкість обертання колеса відповідає руху, максимум, 40 км/год. Власник говорить, що на практиці цього достатньо. На мою пропозицію "давай розрутимо до 100 км/год" відмовився, сказав "ну його нафіг". Там в нього якась установка хитра, розумна електроніка, сама все робить і т.п.

Sergik32

такотожбо і воно, а треба балансувати на швидкостях які є допустимі для даної гуми, пише по пачьпарту 190км/год максималка, от і тра розганяти їх до такої швидкості. я розумію що це важко але це моє ІМХО і його ніхто не переІМХОячить
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Toris

#685
Цитата: Sergik32 від 06 Червня 2018, 09:03:24такотожбо і воно, а треба балансувати на швидкостях які є допустимі для даної гуми, пише по пачьпарту 190км/год максималка, от і тра розганяти їх до такої швидкості. я розумію що це важко але це моє ІМХО і його ніхто не переІМХОячить
Переімхочувати не буду. Там квадратична залежність у формулах, тобто лінійне збільшення швидкості обертання дає квадратичне збільшення енергій мас, що призводить до іншого розподілу моментів інерції мас та дизбалансу на інших швидкостях.

Тому балансувати слід саме на робочій швидкості, на якій постійно їздиш. На нормативну максималку для шини буде зовсім інше грузило в іншому місці.

Сволочь

Вот такое видео о развале:
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Володимир

Цитата: Sergik32 від 05 Червня 2018, 23:47:18
ну значить так, в пятницю був на 3Д діагностиці ходової, пацани зачотно і добротно роблять, перевірили тиск по електронному датчику, потім розшатали всю підвіску за різні частини машини, потім монтерівною всі сайленти і все що може вплинути на підвіску а потім вже поначіпляли всяких екранів на колеса і впірод, телевізор на пів стіни з графіками і всякими рисунками ходовки і давай її тестувати. сказали що підвіска як для 12 річної машини просто шикарно почувається, тільки одку стійку подали трошки назад бо кастор був трооооошечки не той шо тра, а який він тра то кастор його знає. сходження і розвал в нормі, але по їзді всеодно сука тягне вліво при розгоні. в чому справа не знаю.
Може один сайлентблок на рулювій тязі м"якіший за інший, коли даєш газу одне колесо тікає в сторону.
Цитата: Sergik32 від 06 Червня 2018, 08:30:34
ну в мене гума нова, в тому році брав то їздив осінню то такого не наблюдав, а весною дав на балансування бо до того була не балансована, і при 100 трусило руль, то тепер відбалансували і позначили куди яке колесо і тепер при 100 трусить руль і тягне при розгоні, от всетаки яка корисна річ - балансування коліс у славути.
Візьми штангециркуль, відкрий капот, і поміряй на запасці відстань кожного отвору до краю диска, будеш неприємно здивований і зрозумієш чому таврійські диски на такій планшайбі як на фото не балансуються.



Цитата: Sergik32 від 06 Червня 2018, 09:03:24
такотожбо і воно, а треба балансувати на швидкостях які є допустимі для даної гуми, пише по пачьпарту 190км/год максималка, от і тра розганяти їх до такої швидкості. я розумію що це важко але це моє ІМХО і його ніхто не переІМХОячить
Просто треба правильну планшайбу, бо якщо балансувати на такій як на фото вище, то балансувальник ліпить на колесо грам 50 грузиків і руля трясе, а я потім собі балансував вручну відцентрувавши колесо відносно осі обертання, і на колесо вийшло 10 грам грузиків, то не трясе.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

да хрін його зна шо в нього за планшайба, я її не бачив, точніш колись бачив, але при мені він не балансував мої колеса. у мене вже трохи отвори роздавлені в дисках, може із-за того що я люблю гарно зажати, може вже і є трошки зміщення і від того на швидкості і трясе руля, особливо коли при 100 і трясучці переходжу на нейтралку, тоді буває гаааарно трусить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 06 Червня 2018, 10:51:38да хрін його зна шо в нього за планшайба, я її не бачив, точніш колись бачив, але при мені він не балансував мої колеса.
Я інших не бачив, ні вживу, ні в неті, скільки не шукав.
Цитата: Sergik32 від 06 Червня 2018, 10:51:38у мене вже трохи отвори роздавлені в дисках, може із-за того що я люблю гарно зажати, може вже і є трошки зміщення і від того на швидкості і трясе руля, особливо коли при 100 і трясучці переходжу на нейтралку, тоді буває гаааарно трусить.
Вони і нові всі зі зміщенням на 1-2 мм. Я так глинув на колесо ваз свого прицепа, то там також є трохи зміщення, але на відміну від таврійського диска, на балансувальному станку ваз диски центруються не по отворах кріплення, а конусом по центральному отвору, тому там проблем нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion