Переход с карбюратора на инжектор!

Автор Саня, 21 Листопада 2011, 22:54:38

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрій

Доброго дня.
Така ситуація відбулася.
У товарища був (точніше є) таврон старенький 92 року, і двигло там здохло.
Купив він новий двигун (ну як новий, 45к пробігу) в зборі з інжектором
Перекинули ми двигун. Підключили патрубки, навісне.
Підключили інжектор.
Вмикаєш запалювання - вмикається як треба ЕБН (якщо почекати щоб вимкнувся і початити крутити стартером, то насос вмикається), але машина не заводиться, навіть не прихватується.
Тиск в рампі є.
Вирішив перевірити іскру - іскри немає. А коли вже відпустив стартер - то одна іскорка на першому циліндрі проскакує.
А в чому ще була проблема - продавали весь цей набір без проводки.
Ми купили проводку окремо на розборці.
А різниця виявилася в тому, що рідний модуль запалювання який нам віддали з двигуном чотирьохконтактний, а проводка яку купили - там фішка на три контакти. Модуль запалювання ми для запуску поставили трьохконтактний.
Получається рідний модуль 57, а у нас 48
Може із за цього не подаватися запалювання?
(і щось дивно, свічки не мокрі, і запаху бензину як у перелітого двигуна теж немає).
підключити ноутбук міжливості не було


[img]http://s

Андрій

Рився по нету. На чіп тюнєрє сходну тему знайшов.
Я так зрозумів що існують саме модулі запалювання (у яких ключі силові всередині модуля), а є як в славутах котушки запалювання, де силові ключі стоять в мозгах. те що триконтактне це котушка, і ключі в мозгах. і нібито як там пишуть всі модулі що постачалися чотирьопінові - там четвертий вивід був нідочого не підключений...
не знаю на скільки ця інформація правильна...


[img]http://s

igo61

Там, где 4-пиновые модули: вход1, вход2, +12В и "корпус".
Где 3-пиновые: вход катушки1, вход катушки2 и +12В.
3- и 4- пиновые модули не взаимозаменяемые.
Если 4-пиновые так и называются "модуль зажигания", то 3-пиновые называются "сдвоенные катушки зажигания".
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: Андрій від 09 Липня 2018, 19:12:22
Рився по нету. На чіп тюнєрє сходну тему знайшов.
Я так зрозумів що існують саме модулі запалювання (у яких ключі силові всередині модуля), а є як в славутах котушки запалювання, де силові ключі стоять в мозгах. те що триконтактне це котушка, і ключі в мозгах. і нібито як там пишуть всі модулі що постачалися чотирьопінові - там четвертий вивід був нідочого не підключений...
не знаю на скільки ця інформація правильна...
Що 57.3705 що 48.3705 ще здвоєні котушки, тільки 57.3705 на 4 контакти.

Перевір проводку і запобіжники, швидше за все на модулі чи форсунках нема живлення.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Перепровірю ще.. Але начебто підключено все...
А по схемі нарисовано що модуль отримує 12+ від запалювання через якусь колодку і запобіжник. Щось я ніколи ні у себе ні тут не бачив такого.. просто трьохпіновий в жгут уходить. А запобіжника модуля запалювання я і не чув про такий ніколи...


[img]http://s

Володимир

Цитата: Андрій від 10 Липня 2018, 08:49:19
Перепровірю ще.. Але начебто підключено все...
І що цікаво коли вимикаєш стартер і двигун зупиняється то проскакує невеличка іскорка..
Це на модуль 3 піна подається постійно на один пін +12 а два інші мінуси керування відповідними котушками?
Іскра проскакує коли на котушці пропадає живлення, можливо підключення неправильне.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Що мені цікаво, що рідна котушка стояла правильно.
А ці що ми ставимо вверх ногами чомусь ставляться.
ЦИфри номерів циліндрів перегорнуті...
Але по іншому ж його не поставиш


[img]http://s

Vadim_K

Цитата: Андрій від 10 Липня 2018, 08:58:48
Що мені цікаво, що рідна котушка стояла правильно.
А ці що ми ставимо вверх ногами чомусь ставляться.
ЦИфри номерів циліндрів перегорнуті...
Але по іншому ж його не поставиш

Та яка різниця як написані цифри і маркування. Я собі взагалі бошовську триконтактну катушку встановив і катаюсь. Зробив перехідний жгут з 4 на 3 контактний, щоб в разі необхідності можна було встановити і 4-ри контактну катушку.
Уважно пройдіться по схемі підключення.
При прокручуванні стартером ЕБН качає?
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Андрій

Да. Як починаєш крутити насос вмикається одразу


[img]http://s

Vadim_K

Катушка триконтактна, яку ставите, точно робоча?
Чому тільки на 1 іскра проскакує, повиннна і на 3 бути. Катушка попарно працює.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Андрій

КОтушка справна. Ставили ще одну пробували.
Перевіряв іскру тікі по викрученій свічці 1 циліндра.
По всіх мануалах (і в книзі і в схемах) намальовані схеми і колодки на 4 піна в модуль.
А - вивід керування мінусом запалювання 1-4 циліндра (виходить на 5й пін колодки мікаса)
В - вивіід керуваня мінусом запалювання 2-3 циліндра (виходить на 2й пін колодки мікаса)
С - постійна масса (я так розумію він відсутній повинен бути)
Д - постійні 12 В+ (від замка запалювання, десь в жгуті повинно з'єднуватися між собою)
_________

На три піна у мене повинно дзвонитися:
А - на пін 5й жгута мікаса
В - на пін 2й жгута мікаса
С - при ввімкненні запалювання повинні бути постійні +12 В?

Я правильно зрозумів?






[img]http://s

Андрій

Такс. Якщо дивитися защілкою вниз то лівий контакт дзвониться з кололкою мікаса 5м контактом, правий контакт дзвониттся з 2м контактом мікаса (вони білого кольору в жгуті). Централтнмй контакт (в жгуті червоний) при ввімкненні запалювання отримує +12В.
Іскри немає..
Я пробував підключити мультіметр в режим прозвонки, один щуп на лівий (правий теж пробуааа) контакт колодки інший еа массу і вмикав запалювання, крутив стартером. Мультіметр ніразу на массу не показував. Хоча теоретично мозги повинні на массу ж були подавати....


[img]http://s

igo61

Цитата: Андрій від 11 Липня 2018, 12:08:42
пробував підключити мультіметр в режим прозвонки, один щуп на лівий (правий теж пробуааа) контакт колодки інший еа массу і вмикав запалювання, крутив стартером. Мультіметр ніразу на массу не показував. Хоча теоретично мозги повинні на массу ж були подавати....
"Замыкание на массу" - понятие условное. В ЭБУ мощный транзистор открываясь "подключает" вывод катушки к минусу питания. Но это подключение не есть прямое, как в выключателе. На открытом транзисторе остаётся небольшое напряжение - порядка 0,5...2В. И время открытого состояния транзистора очень малО - 8...12мсек на пуске и 2...4мсек на заведённом дрыгателе. Поэтому "мультиметром в режиме прозвонки" ты ничего не увидишь.
Цитувати виділенеА коли вже відпустив стартер - то одна іскорка на першому циліндрі проскакує.
Чтоб проверить искрение - "робе/не робе", нужно выкрутить все свечи из движка, поодевать на них колпачки и обеспечить надёжный контакт юбок свечей с массой авто. Включаешь зажигание и прокручиваешь стартером несколько оборотов коленвала. В пАрах свечей! должны проскакивать искры по очереди - одна пара/другая пара. Если искрит только одна свеча из пары, смотри цепочку: катуха соответствующего канала, ВВ-провода, свечи.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Андрій

А хіба так по одній свічкі не іскритиме? Що цікаво коли вимикаєш стартер то одна іскорка проскакує.  ..


[img]http://s

igo61

В инжекторном авто с модулем зажигания одна свеча искрить не может по определению. Так как в каждом из каналов набирается цепочка: ккорпус, искровой промежуток одной свечи, свечной провод с колпачками, катушка зажигания, второй свечной провод со своими колпачками, вторая свеча, корпус. Если в этой цепи случится разрыв, не будут искрить обе свечи. Одна искра может искрить если либо во второй свече замыкание на корпус мимо искрового промежутка, либо вывод катухи зажигания "бъёт" на корпус. Что очень даже вероятно.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?