Стоп-сигнал і гальмування двигуном / Стоп-сигнал и торможение двигателем

Автор Toris, 17 Січня 2019, 20:39:14

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр 1968

Кусень пластикової трубки.Всередині потужний магніт з пружиною.Зверху геркон(краще два паралельно)

Володимир

Саме надійніше датчик швидкості і контролер.

Toris, ти коли відпускаєш педаль газу то в тебе працює рекупирація що двигун так сильно тормозить?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитувати виділенеToris, ти коли відпускаєш педаль газу то в тебе працює рекупирація що двигун так сильно тормозить?
Ретардер. Горный тормоз.  :-D Машина встае як вкопна :)
А вообще, если сзади близко едет машина (его проблема, так как не держит зимнюю дистанцию), то после сброса газа (смотря на какое передаче едешь) можно ногой чуть нажать на тормоз, чтоб стопы загорелись.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Toris

Цитата: Володимир від 18 Січня 2019, 12:26:33Toris, ти коли відпускаєш педаль газу то в тебе працює рекупирація що двигун так сильно тормозить?
Коли при 2500-3000 об/хв з 4-ї на 2-гу перемикаєшся і різко кидаєш зчеплення - то можна і кермо на писок зловити. :-D (Експериментував для вивчення явища).

Цитата: Vitaliy. від 18 Січня 2019, 12:47:30А вообще, если сзади близко едет машина (его проблема, так как не держит зимнюю дистанцию), то после сброса газа (смотря на какое передаче едешь) можно ногой чуть нажать на тормоз, чтоб стопы загорелись.
Так і роблю, але хай воно краще саме блимає, а я тим часом підсосик висуну перед зупинкою, поки машина не прогрілась. Хочу економити увагу для підтримання безпеки руху, ось. :rolleyes:

Володимир

Цитата: Toris від 18 Січня 2019, 13:08:33
Цитата: Володимир від 18 Січня 2019, 12:26:33Toris, ти коли відпускаєш педаль газу то в тебе працює рекупирація що двигун так сильно тормозить?
Коли при 2500-3000 об/хв з 4-ї на 2-гу перемикаєшся і різко кидаєш зчеплення - то можна і кермо на писок зловити. :-D (Експериментував для вивчення явища).
Я питав за ронмальні режими їзди а не експерементальні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Володимир від 18 Січня 2019, 13:53:47
Цитата: Toris від 18 Січня 2019, 13:08:33
Цитата: Володимир від 18 Січня 2019, 12:26:33Toris, ти коли відпускаєш педаль газу то в тебе працює рекупирація що двигун так сильно тормозить?
Коли при 2500-3000 об/хв з 4-ї на 2-гу перемикаєшся і різко кидаєш зчеплення - то можна і кермо на писок зловити. :-D (Експериментував для вивчення явища).
Я питав за ронмальні режими їзди а не експерементальні.
Нє, не настільки сильно. Але відчувається, бо ж ми сповільнюємось, а не вхолосту котимось.

У варіанті з маятником питання лише у нижньому порозі спрацювання, коли грузик з пружиною зійде зі "стоянки" і посунеться до геркону (чи відпустить іншою зоною важіля). А величина прискорення нас не цікавить, тому поки що не бачу потребу в контролерах/процесорах взагалі, якщо варіант з грузиком буде реальний.

Сергей

По ходу надо что-то такое, что при переключении с высшей передачи на низшую, кратковременно, срабатывал "СТОП", а если наоборот то молчал "СТОП".  :dunno:

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Toris

Нє, там доведеться мутити "інтелект" і ще й купу умов відпрацьовувати... :dunno:

Найкраще працювати з індикатором прискорень, цебто маятник, гіроскоп, акселерометр.

igo61

 Я в первом ряду с :popcorm:
Чёт мне сдаётся, что всё-таки в конечном итоге придём к двум датчикам: скорости и передачи.  ;)
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Олександр 1968

Цитата: igo61 від 18 Січня 2019, 15:55:55
Я в первом ряду с :popcorm:
Чёт мне сдаётся, что всё-таки в конечном итоге придём к двум датчикам: скорости и передачи.  ;)
Мені чомусь здається що без кінцевика карба теж.

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Інженери, узбагойтєсь вже з вашими датчиками! :-D  Хоча я теж вийшов у люди з факультету радіоелектроніки, однак чомусь не хочеться навішувати інтелект на залізо. Жопом чую, що буде правильно максимально зберегти автентичність початкової конструкції славутомобільчика. Калхоз має бути ідеологічно правильним. :gvozd:

Отже, працюю з ідеєю F=ma. :)

Прискорення у нас крихітні, отже почнемо зі сферичного молотка у вакуумі масою 1 кг. Для спрощення розрахунків "на пальцях" приймемо g=10 м/кв.сек.

Рахуємо силу утримуючої пружини при крайніх положеннях "дзьоба" для експлуатаційного спуску/підйому 36%, що складає приблизно 20°:

F=mg*sin(20°) = 1*10*0.342 = 3.42Н або 0.342 кг.

При такій пружині при спуску 20° індикатор прискорення матиме максимальну чутливість.

Порахуємо тепер для горизонтальної поверхні мінімально фіксоване прискорення при нашій пружині:

a=F/m = 3.42/1 = 3.42 м/кв.сек що відповідає зупинці з 100 км/год (27.8 м/сек) до 0 км/год за 8 секунд (t=V/a). Гм, якийсь тупуватий індикатор... Нумо порахуємо дзьобом доверху:

a=2F/m = 6.84 м/кв.сек або зупинка від "сотки" за 4 секунди. І це мінімальне спрацювання! Датчик при таких параметрах виходить геть тупий. :hysterics:

Так, включаємо голову і починаємо думати прискіпливіше. Крутимо формули:

F=ma, m=F/a, a=F/m. А також V=at, a=V/t.

Ага, якщо я хочу спрацювання при гальмування з "сотки" до нуля за 40 секунд по горизонтальній поверхні, то:

a=V/t = 27.8/40 = 0.695 м/кв.сек. Отже, ми отримали якесь орієнтовне мінімальне прискорення спрацювання, на яке будемо орієнтуватись.

Тепер спробуємо підібрати масу грузика. При рухові дзьобом донизу по спуску 20° із заданим прискоренням гальмування класична формула для пружини буде такою:

F = mg*sin(20°) + ma або F = m*(g*sin(20°) + a). Холєра! Щось я вже заплутався з тією гравітацією, + чи -? Мабуть, треба відпочити...

Таки "+". Але не зараз. Насправді треба прирівняти стояння дзьобом донизу до гальмування по горизонтальній поверхні. Матимемо таке:

mg*sin(20°) = ma. Бачимо, що для нашого прискорення g*sin(20°) ≠ a. Йоли-пали, дорахувався так, що вже математично вперся у проблему компенсації горизонту. :wallbash:

Нє, таки треба нормально виспатись, а то біти в шині геть переплутались... Завтра продовжимо наші фізико-математичні експерименти.

Всім добра!

Vitaliy.

Цитувати виділенеЖопом чую, що буде правильно максимально зберегти автентичність початкової конструкції славутомобільчика
А шо говорят правила? Запрещается вносить изменения в конструкцию, связанную с безопасностью. В данном случае здравый смысл говорит- эти моргания и непонятные загорания стопов воздействуют на заднего водителя не лучшим образов, в конце концов попадётся здравомыслящий но неуравновешенный человек, едущий сзади, разобьёт эти стопы, шоб у автора больше такой дурници в голове не возникало. Звиняйте если резко, но зато по делу.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Олександр 1968

Де вони ті люди?Якби вони були то давно вже оті жиголі з платками в задніх ліхтарях,що постійно їздять зі світломузикою(про таврії промовчимо)були б з відрубаними сраками.Крім того здравомислячих і притому неврівноважених не бачив.Або йобнуте на всю голову або ні.Можливо у Вітальки є інший досвід,хто зна

Sergik32

Торіс, ти конєшно обформулив всю приборну панель славути, але тут все набагато простіше треба, а саме, контролювання процесу вмикання стопсигналів на  нейтронному рівні, голкотерапія в кору головного мозку водія, але треба ще всі ті сигнали які йдуть від фокусування ситуації на дорозі, кристаликом ока на нервові закінчення онного, а потім в кору головного мозку який в свою чергу дає сигнал для скорочення мязів на правій нозі і та в свою чергу тисне на педаль гальма щоб зменшити швидкість авто, от тут то і потрібно оті сигнали увязати до ЕБУ МІКАС і він вмикне задні стопсигнали, хоча в ньому немає
такої функції, але її треба туди запрограмувати.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0