Трапеція рулювих тяг (Пропоную обговорити)

Автор Володимир, 28 Серпня 2019, 12:58:32

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Пропоную обговорити такий тюніг рулювих тяг.



Зробив скріншот з відео, переміряв рідну систему щоби прикинути розміри цієї конструкції.


Похибка в мене вийшла думаю +-5мм., ось що в мене вийшло.


Як бачимо при стандартному вильоті рульової рейки з корпуса 341 мм, при якому руль ставиться на середину і робиться розвал/сходження. При такому тюнінгу зміщується центр між шарнірами в праву сторону на 50 мм, та є суттєва різниця в довжині тяг, права 395 мм а ліва 495 мм.

При просіданні машини на 5-10 мм маємо таку різницю в траекторіях рулювих тяг.



Якщо це перенести на сошку амортизатора величина якої 12 см від осі обертання, то отримуємо таку різницю в сходженні між лівим і правим колесом.



Якщо робити при розвалі тяги однакової довжини, то доведеться зміщати рулюву рейку на 50 мм вліво, але при її ході 120 мм получиться дуже велика різниця в вивороті коліс в праву і вліву стороні, а якщо робити розвал сходження при стандартному вильоті рейки 341 мм, то суттєва різниця в довжині тяг дає різну поведінку лівого і правого колеса.

Пробував цю думку донести до автора відео, але він каже що тяги в нього однакової довжини і виворот в кожну сторону також. Розміри того що в нього вийшло також не хоче давати.

Тому не знаю, чи то я не вмію малювати, чи автор нагло чогось не договорює.

Які в кого думки?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Я думаю, Володимире, що Ви правильно сумніваєтесь.
І ще думаю, що якщо Ви зконструюєте власну конструкцію, то вона буде правильною.

Алексчук

А чем штатная конструкция не нравится? Может достаточно просто применить качественные сайлентблоки?

На Таврии у меня, при штатных рейках и тягах, для разворота вправо достаточно 5 метров радиуса наружного колеса, а вот влево описываемая окружность составляет почти 6,5 метров

Володимир

Цитата: Toris від 28 Серпня 2019, 13:48:42
Я думаю, Володимире, що Ви правильно сумніваєтесь.
І ще думаю, що якщо Ви зконструюєте власну конструкцію, то вона буде правильною.
Штатна конструкція має тільки одну проблему, це розміщення сайлентблоків близько до штанів, з часом резина дубіє і тоді при згинах ричага через відсутність пластики, резина починає просковзувати в кільці рулювої тяги і дуже швидко тоді зношується.

Я останній раз ставив зоводські сайлентблоки, коли запресовував були дуже м"які, а коли випресовува то резина була вже така дубова, що вони розлітались на куски.

Ще один нюанс в нашій підвісці (та й взагаліто і в будь якій), це підібрати правильний кут розвалу, щоби плече обкатки було рівне 5мм як на картинці, бо при відхиленні на тяги іде додаткове навантаження.



Цитата: Алексчук від 28 Серпня 2019, 14:04:22На Таврии у меня, при штатных рейках и тягах, для разворота вправо достаточно 5 метров радиуса наружного колеса, а вот влево описываемая окружность составляет почти 6,5 метров
Це просто через особливість конструкції в право руль крутиться на палець більше. Можна переставити руль на зуб і буде навпаки, але тоді буде різниця в довжині рулювих тяг. Я коли переміряв свої, то і при правильній установці руля права довша за ліву на 5 мм.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Не було часу аналізувати розрахунки, але конструкція 100% не досконала. Колись подібна продавалась на якомусь із відомих сайтів в розділі тюнінг. Потім перестали продавати. Основний недолік це передача всих ударів від нерівностей, що зазнає колесо в рульову рейку, так як немає еластичного елементу, що призводило до повного знищення рульової рейки за 5000 - 10 000 км!!! Та й віддача в руль була не приємна, по відгукам власників.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Серёга

Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Цитата: Romka від 28 Серпня 2019, 20:02:34
Не було часу аналізувати розрахунки, але конструкція 100% не досконала. Колись подібна продавалась на якомусь із відомих сайтів в розділі тюнінг. Потім перестали продавати. Основний недолік це передача всих ударів від нерівностей, що зазнає колесо в рульову рейку, так як немає еластичного елементу, що призводило до повного знищення рульової рейки за 5000 - 10 000 км!!! Та й віддача в руль була не приємна, по відгукам власників.
Це було на запчастізаз, відгуки адміністрація розміщувала тільки позитивні, я два рази пробував залишити відгук що при такій конструкції получається різна довжина тяг, то модератор жодного разу не пропустив.
Цитата: Серёга від 28 Серпня 2019, 22:22:32
Вот с драйва   https://www.drive2.ru/l/480157828435149461/
Хто ж тобі признається що лоханувся на 1500 грн.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Також ЖОДЕН автовиробник не використовує зварне з'єднання в системах керування автомобілем!!! Тільки різьбове та пресоване!  Думаю, зварка це небезпечно!
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Salek від 30 Серпня 2019, 07:14:31
Мягко говоря странная мотивация для такого колхозинга.
А шо пыльники на "луковицах" не будут будут пересыхать?!
При твоих пробегах проще раз в 5-10 лет поменять резинки.
Я за 11 років міняв сайлентблоки на тягах два рази, там роботи максимум на годину часу, потреби в зміні конструкції рулювого я не бачу.

Пильники в мене ще всі живі, що на наконечниках що на шарових, пильники не жаряться від штанів як сайлентблоки на рулювих тягах.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek від 30 Серпня 2019, 12:11:35
Цитата: Володимир від 30 Серпня 2019, 11:05:48
Я за 11 років міняв сайлентблоки на тягах два рази, там роботи максимум на годину часу
Ну и шо тогда не так?! :dunno: Раз в 5лет,на час делов то!
Для мене все так, я штатну систему чіпати не буду, просто дядько хоче таку конструкцію пускати в маси, але критики не приймає, тому мені цікаво почути думку інших технічно підкованих людей.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek від 30 Серпня 2019, 12:11:35
Цитата: Володимир від 30 Серпня 2019, 11:05:48
Пильники в мене ще всі живі, що на наконечниках що на шарових, пильники не жаряться від штанів як сайлентблоки на рулювих тягах.
:facepalm: :wallbash:

Коли на запчастізаз ця штука продавалась, то в описі до неї писали що треба захищати від штанів пильники теплоізоляцією, можливо такий захист рідних сайлентблоків продовжить їм життя.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Серёга

Читал на каком то сайте что, если обернуть трубы спец термолентой, трубы будут не так нагреваться, но снизиться срок службы трубы.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Цитата: Серёга від 01 Вересня 2019, 17:09:11
Читал на каком то сайте что, если обернуть трубы спец термолентой, трубы будут не так нагреваться, но снизиться срок службы трубы.
Можливо навпаки, температура труби буде більша, але температура термоізоляції буде меньша зверху.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Toris

Цитата: Серёга від 01 Вересня 2019, 17:09:11но снизиться срок службы трубы.
Все одно "штани" колись прогорять. Зате під капотом буде не так жарко і безпечніше з точки зору пожежоутворення. На літаках теж роблять термоізоляцію випускного контуру. Мабуть, воно того варте, хай навіть при цьому збільшується маса та скорочується срок служби труб.

Romka

Цитата: Серёга від 28 Серпня 2019, 22:22:32
Вот с драйва   https://www.drive2.ru/l/480157828435149461/

Так человек и заменил рейку на 81600 км, типа стояла УГ ВЕБЕР (китай), сдохла, вот завод поставил
https://www.drive2.ru/l/532208708894064826/

Жаль, что нет данных, когда рулевая трапеция была установленная, но кажись пробеги у него маленькие.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4