Як би у продажу була для МЕМЗ 16-ти клапанна голівка з супутніми деталями

Автор ВКБ, 06 Квітня 2020, 22:12:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Хтось тут гнав на мемз ДВЗ - переглянте всі характеристики по шкоді двигунів 1.2.
https://www.drom.ru/catalog/skoda/fabia/specs/engine_capacity/
Мемз малопоршньовий короткоходовий низкостисневий та має ті 61 лошадок, який мам місце для підсилення та покращення характеристик варіаціями діаметру та ходом поршня, довжиною шатунів.
16 ти клапанність потрібна лише на обертах за 6000 тис. , де характеристика опору повітря змінюється зі швидкісттю. Для розуміння величин необхідно перерахувати швишкість лінійну максимальну і середню і зрозуміти з якою швидкісттю газів ми маємо справу при процесі продувки.
Швидкість прориву вихорпу при відкритті випускного клапану є основна та досягає звукових ш, идкостей , порівняно з малою швидкісттю продувки поршнем. Швидкість максимальна  станове 92 м/сек при обертах, серелня 46м/с  в 3000 об і 182м/сек чи серелня в 92 м/сек при 6000 об. Значимість суттєва при зазвукових швидкостях продувки де 16-ти клапанність є впливова. Протиопір вихлопу має мізерний характер. Тому перевага 8 над 16 клапанами сумнівна взагалі для неспортивних авто. Тут вага і обтинання авто, опір колісному косенню має більший вплив.
Приємна річ гідроклапани.,
Триклапанні тойоти з двома випускними,  тобто 12 клапаними  є рівноправними 16ти клапанним окрім турбованих.  Для турбо 16 саме все що можна витиснути з двз. І знову ж, яка мета двз.
Тут на форумі зтось полірував камеру і внутрінні поверзні колекторів, що є теж впливово для покращення продувки, в т.ч збільшення діаметру визлопної.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

_Oleksandr_

Цитата: ВКБ від 13 Квітня 2020, 22:07:43Хтось тут гнав на мемз ДВЗ - переглянте всі характеристики по шкоді двигунів 1.2.
Переглянув. Самые старые  AWY/BMD на 54 лошади: 3 цилиндра (бензина точно меньше ест), а момента на 10 н*м больше чем у МЕМЗ-2477. И что с ВАГ-овскими двигателями не так?

VAZ 21053

Цитата: SWarlock від 13 Квітня 2020, 11:17:21
Цитата: VAZ 21053 від 11 Квітня 2020, 08:39:19
Цитата: Romka від 11 Квітня 2020, 00:58:04
А свіжу Ниву (совдеповського зразку) досих пір в Німетчині продають, мо керівництву зазу треба було думати, що таки не таке й гівно завод робить і продовжувати розвиток свого?
Я в собі теж напевне купив би славуту з її "супер сучасним двигуном", якби на неї поставили повний привід лебідку склопідіймачі кондиціонер, кліматконтроль, доробили кришу під кабріолет, перетягнули шкірою салон та щей багажник, і обовязково хороша стереосистема з сабом повинна стояти , диски литі, і цей список можна продовжувати дуже довго...
Ну, в нивах и половины от заявленного нет. Но ее конек в другом и все об этом знают, поэтому и деньги такие за нее платят.
А по Славуте с такими опциями:
1. Полный привод - было бы интересно. Лебедка, как дополнительная опция. Но и кузов надо было бы усилить, а то в бездорожье разъехалась бы она по запчастям.
2. Стеклоподъемники ставили одно время на Славуты 1.3. Спереди. Дело полезное и комфортное. Но лучше бы троссики из задних дверей с завода заменяли на что-то более надежное.
3. Кондиционер - без него в нашем климате уже и машину покупать смысла не вижу. Но климат на таком объеме салона? Спорный вопрос, но дело на любителя.
4. Крыша под кабрик - тоже на любителя.
5. Кожа в салоне - на большого любителя. Летом жопа прилипает и горит, а зимой тоже неприятно. И постоянно хруст под пятой точкой. И кто решил, что кожа на сидениях - это хорошо? Берегите животных, короче. :)
6.Стереосистема. Звук должен быть качественный, но в таком объеме салона его добиться крайне тяжело. И дорого. А куда деть саб? Занять половину багажника? Так там же уже баллон место занял, который под бампер было стремно поставить.  }-)
7. Литые диски. Красиво, хоть и дороже, легче, а значит и экономичнее. Есть смысл. Если ям мало и неглубокие. А так, увеличивается расход резины за счет того, что диски не гнутся, а пробивают борт шины и сами диски как расходник.
8. Подушки безопасности. А смысл, если деформация при ударе такая, что водителю места в салоне нет? Особенно, если запаска на заводском месте. Особенно, если она литая.
И, в конце концов, кто и сколько за это все готов заплатить? Отож.
У Таврий/Славут была своя большая ниша. Но их никто не хотел модернизировать. И ничего нового в модернизации: те же принципы, как и у любой другой марки:
Их бы чуть удлинили, чтобы у пассажиров сзади ноги помещались, лифтинг сделали бы, кондиционер, минимально подняли цену, свет поставили не от повозки гномиков...
А гидро или електроусилитель, а подстаканники , а фишечки в иде хотябы бортовика например, а нормальный дворник, ну например как на мерсе - один так хоть повторяет форму стекла, а фаркоп, а шумоизоляция достойная, а тонировка, Я могу есче перечислять то что на ниви делают в германии...
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Цитата: ВКБ від 13 Квітня 2020, 20:12:45
Володя, в 16ти клапанній там не тільки поршні,  там впускні і випускні колектори заводити треба по різному, тобто заміна впускного..може випускного і навіски воздухана, грм. В залежності від винахідливості конструктора.
Але то вже навісне, а щоби поміняти поршні, то треба і циліндри точити.
Цитата: VAZ 21053 від 14 Квітня 2020, 07:35:02
А гидро или електроусилитель, а подстаканники , а фишечки в иде хотябы бортовика например, а нормальный дворник, ну например как на мерсе - один так хоть повторяет форму стекла, а фаркоп, а шумоизоляция достойная, а тонировка, Я могу есче перечислять то что на ниви делают в германии...
Колись ще за союзу, в якійсь передачі розказували як в німеччині продаються наші М-2141, то перед тим як попасти в продаж, вони також проходили через якусь фірму де машина покращувалась, та мінявся зовнішній вигляд.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, які циліндри точити!? Бізнеспроект передбачає по необхілності комплект готових поршнів саме під 16..у разі продажу. Тобто те зняв, комплект навішав в т.ч. ремені.

Але мемзу для авто класум А простячку...чого вистачає як досягнена мета конструкції і 8ми клапанного. Ну мімум щоб не п*зділи гідрики. Виробники чіпляють що завгодно треба і не треба щоб покупця заманити  16- клапаний потрібен лише при обертах ща 6000 тис і кпп з меншимиипепедатками, доя лвз зі ступінню 10.5, для турбо в т.ч., що додає лошадок в т.ч. на одиницю ваги двз - але одночасно і розхід.. Тобто 61 лошадні роззід той самий майже, питання у вазі авто, лобовому супротиві на швидкостях, колісному опору кочінні..ле у славути тут все норм.
Тобто потужність заявлена проявляється на великих швидкостях за 120-130..і різниця мізерна гоночно змагальна. А от кондєй не помішав би.
Якщо мемз воготовити чітко по кд...якісно щібрати з тієюж кпп - там все ок. В т.ч. відполіровані газові поверхеі вихлопу і втягування.

Коли пишуть що 16 потужніша - тотне на всіх режимах щоб порівнювати. Де хто на таких режимах за все життя не їзде. Економією палива там не пахне і зіпсує вартість і обслуговування. Шукати економію в шорствості поверхнях, кутах, стехеометрії, стилі їзди, тиск шин, пряма гладка дорога, навантадення зайве, дхо в 30% накалу дальнтого замість ближнього, або лампочки .
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Добре що є славута, можна з нею експериментувати, вдосконалювати, вкладати кучу бабла, але тоді, коли ця робота до душі і не витягує з кишені останнє. а в цілому, з дохлого, в повному розумінні, починаючи з кузова і закінчуючи ДВЗ, я не бачу резону щось ліпити. Вона їде, вона везе, тягне, от і все.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Це точно. Свій оптимус простяка вона знайшла. В реалії торпедку  з тахом, кондєй гідрач для жінок. Фаркоп , тонування і багажник на кришу.
БО з варіатором для повноти і крапка. Нормальна панелька регуляторів пічки, електрозамок багажника і склопідіймачі. Підстаканнік панель в салон, магнітола. І все це без зміни в основі кузову і салону. Оці практичні дрібниці, які таки треба.
Сигналка. БО з варіатором для повноти і крапка.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

всі ці перераховані опції підходять для форда вузіона до 10-го року, чи якийсь пиріжок хранцузький, і будуть вони їздити куди тій славуті братися
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Тобто підітожити можна так тему, що 16-ти клапанна головка не мала б спрос із-за непрактичності, порівняно з якісною і недорогою 8ми клапанною з блескучими поверхнями (без задирок та дефектів - одним словом якість), як в зборі так і окремо як деталь.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 14 Квітня 2020, 08:56:11
Володя, які циліндри точити!? Бізнеспроект передбачає по необхілності комплект готових поршнів саме під 16..у разі продажу. Тобто те зняв, комплект навішав в т.ч. ремені.
Ти хочеш сказати, що можна взяти їзджений двигун і в нього просто так без наслідків засунути поршня іншої моделі? А де гарантія що діаметр поряшня буде таким самим, та кільця відносно шатуна будуть на тій же висоті.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

малаби, але двигло в машині то не все. коли ти когось підвозиш і смикаєш передню сідуху бо ноги не влазять, коли ти хочеш сісти ззаді а двері не відкриваються сильніше, коли ти хочеш щось в багажник покласти а там нема місця, все жужить і гудить, чутно як в моторі клапана відкриваються і закриваються, як камінчик залазить в поздовжню канавку літньої гуми і цокає по гасвальту, на ходу відкривається багажник, ну іт.д., от тоді думаєш, а от якби була 16 клопова голова з полірованими каналами впуску і випуску, то напевно все решта би мозги не виносило.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

_Oleksandr_

Цитата: ВКБ від 14 Квітня 2020, 10:16:01Тобто підітожити можна так тему, що 16-ти клапанна головка не мала б спрос
Откуда такие выводы?

VAZ 21053

Цитата: Sergik32 від 14 Квітня 2020, 10:25:23
малаби, але двигло в машині то не все. коли ти когось підвозиш і смикаєш передню сідуху бо ноги не влазять, коли ти хочеш сісти ззаді а двері не відкриваються сильніше, коли ти хочеш щось в багажник покласти а там нема місця, все жужить і гудить, чутно як в моторі клапана відкриваються і закриваються, як камінчик залазить в поздовжню канавку літньої гуми і цокає по гасвальту, на ходу відкривається багажник, ну іт.д., от тоді думаєш, а от якби була 16 клопова голова з полірованими каналами впуску і випуску, то напевно все решта би мозги не виносило.
:facepalm: :wallbash: :psih: :applause: :wacko: да походу инженеры авто ЗАЗа так и подумали, никто за 16 клапанную головку, вернее её отсутствие точно не додумаеться критиковать - ведь все будут долго и мучительно исправлять миллион других недоделок, и всем будет явно не до того что бы критиковать.... :-D :-D :-D
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

_Oleksandr_

Цитата: Sergik32 від 14 Квітня 2020, 10:25:23то напевно все решта би мозги не виносило.
Вы так рассуждаете как будто нет машин, у которых все, что надо, сделано, а возить картошку/пасажиров не нужно.