Мотор МЕМз 1.2 або 1.3 як окремий агрегат від кузова для господарських нужд

Автор ВКБ, 24 Квітня 2020, 07:39:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 28 Квітня 2020, 10:11:47
То виникає питання чому пишуть 44 кВт а реальна колісна 27 ...30кВт?
Аха ха. Такой вумний, а не розумиеш, шо коробка отбирает часть мощности. Машина при движении встречает лобовое сопротивление воздуха. Энергия никуда не девается, и не возникает из ниоткуда.

Кілька днів тому закрив очі на "борщ", а зараз вже виписую +30% штрафу за порушення п.4.10 Правил. Модератор Toris.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Toris

Цитата: ВКБ від 28 Квітня 2020, 10:11:47
Доречі помітте по ДВЗ Мемза. У нього написано 44кВт або і 61 лошадь. А згідно крутного моменту 90 н*м при 3200 обх.хв маємо вихідну механічну потужність колісну за мінусом ккд двох зубчатих і двох по два кривошипів і щеплення - Р (кВт) = (90×3250...3500*0.99*0.99*0.98*0.98*0.98)/9550= 28.25....30 кВт
То виникає питання чому пишуть 44 кВт а реальна колісна 27 ...30кВт? Електричний кВт і механічний має ту саму вартість і одиницю, лише має інший вид, але лишається енергією як кВт, або 3.6Мжд.
Теж колись задумувався над цим питанням. Потужність двигуна вказують максимальну при найбільших обертах, а не при найбільшому крутному моменті. А чому вказують потужність не з колеса? Невідомо, мабуть, маркетингова мода така, хтось колись так вказав і з того часу усі так вказують, щоби не програвати конкуренцію в очах пересічного покупця.

Цитата: Vitaliy. від 28 Квітня 2020, 10:52:53Аха ха. Такой вумний, а не розумиеш, шо коробка отбирает часть мощности. Машина при движении встречает лобовое сопротивление воздуха. Энергия никуда не девается, и не возникает из ниоткуда.
Віталій, ти або читай та розумій, ЩО чоловік пише, або не переходь на особистості. Зараз випишу тобі 30% штрафу.

ВКБ

Я поясню. Там в паспорті і книжці на Славуту, як і у всіх ДВЗ світу,  в таблиці записаний ГОСТ 14846-81, можете качнути і перечитати. Так от, суть його в тому, що випробовують і фіксують потужність ДВЗ лише  згорання палива 44кВт при повністтю вілкритій дросельній заслонці, та момент і оберти фактичні. Також випробовують ДВЗ на опір стиснення повітря чи суміші на повністтю відкритій заслонці. Ота різниця між енергією (потужністтю) згорання палива і штовзання поршнів 44кВт (в кВт зручніше відчути порівняння з електроенергією) і стискання поршнями (опору антипотужності) в 44-30= 14 кВт і є є втрати на створення суміші самими ж поршнями і компресії  приблизно 12 при ступеню конструктивному стиснення 9.5. При більшій ступені стиснення маємо і більше опір, і більше потужність згорання як приклад.
Тобто то є ККД самого ДВЗ, яке склалає 30/44×100%=68% - без врахування втрат на тепло палива, де сумарний ккд приблизно 35%
Тобто колісна реальна енергія 61лошаді для Мемза та і інших ДВЗ світових при 9.5 ступеню на А-95 бензі в пропорції - буде орієнтовно 27-30 кВт, яка тягне авто.
Тобто основний мезанічний показник це крутний момент на визоді ДВЗ при певних обнртах.
Тобто, Славута 1.2 при налагодженому авто по паливу дасть колісної тяги : 90н*м × 12 (передатка всієї КПП на першій пепедачі) = 1080Н / 0.25 (радіус колеса)*0.94(ккд трансмісії)*0.98 (опір коченню коліс) /10= 397кг тягової сили при обертах ДВЗ 3500 об.хв.Тобто половину своєї ваги.
На 5-й передачі дасть 132кг приблизно.
Тобто електричний еквівалент - 27...30 кВт. при тих же в ихідних характеристиках.
Але є постійники від ЧПУ верстаиа 10кВт, які короткочасно видають 30кВт без проблем, що підтверджено любителями- винахідниками.
Тобто заявлені коні то не ті що їдуть. Заявлені ті що 68% менше тягові. А як раз відсоток і каже про ККД та ефективність механіки ДВЗ з правильного горіння суміші в комплексі. Теплові втрати бензину теж можуть бути різні і пепебалансуватись в момент крутний.
По питанню паспортних потужностей у мене все!

Чому так копаю, цікаво розминати мізки і самому розібратись, подискутувати хто не в курсі або помиляється, чи я помиляюсь десь ))))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

У дизелів на відміну від бензинових заслонки немає і нахолостих ккд менший ніж у бензинових із за опору стиснення. У бензинових опір міняється із за зміни тиску в впускного.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Опир, стиснення... Сжатый воздух можно сравнить с пружиной, сколько пошло энергии на её сжатие, почти столько же и вышло.
То Костя наверно ещё не знает, шо мощность двигателей считают и пишут по разному, в нетто и/или брутто.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

В ГОСТ 14846-81 і нето і бруто все описано. Поциліндрово навіть випробовують.Від 1 до 14 кВт енергія на стиснення. Опір слово малось на увазі витрата потужності на стиснення.

Що саме то і вийшло,тут не поняв.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.