Мотор МЕМз 1.2 або 1.3 як окремий агрегат від кузова для господарських нужд

Автор ВКБ, 24 Квітня 2020, 07:39:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Що треба залишити з комплектації для окремої від кузова автономної роботи мотора МеМз п1,2....1.3 на бензині і на газу (пропан, метан) для господарських нужд і з відбором потужності на споживача-іншого приводного агрегата.
Який краще використовувати - карбюратор чи інжекторний по загальній собівартості в т.ч.
Форма гоушника щоб шум не збільшився.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 24 Квітня 2020, 07:39:13
Що треба залишити з комплектації для окремої від кузова автономної роботи мотора МеМз п1,2....1.3 на бензині і на газу (пропан, метан) для господарських нужд і з відбором потужності на споживача-іншого приводного агрегата.
Який краще використовувати - карбюратор чи інжекторний по загальній собівартості в т.ч.
Форма гоушника щоб шум не збільшився.


Простіше карб, залишито проводку запалювання з комутатором і котушкою. Також зробити гайку шківа під кривий стартер, бо без КПП електричний не вчепиш.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Для стартера буде окрема лита кришка-картер дюраль і до щеплення з підшипниковим вузлом для валу відбору потужності. Потужність буде не шківна....на всі від 2 до 30 кВт механічного визоду ДВЗ. Тобто щеплення буде і ексцентриковий важіль для ручного увімкнення.
Буде гбо.  Акб. Гайку під ручку теж. Генератор, радіатор, пропановий балон, воздухофільтр. Кпп не буде. Бачек тосолу. Вузол гашетки з різким і плавним регулюванням.
Якщо інженторний то бензонасос, рампу, і приборку лишити.
Буду робити специфікацію.Лямбду. Мікас. БК.
Мотор буду купувати. Також буде рама, оижа, подушки.Бензобак. Балон на 50л. з штуцером підстиковки ще ємності. ГБО стаг і варіатор.
ГБО 2 для карбового таки простіше буде і кути електроним запаленням мабуть модна виставити.
Мабуть карбовий простіше і дешевше в експлуатації буде.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 24 Квітня 2020, 14:00:49
а що це ти таке будеш робити, хоч якісь ескізики є
Напевне готується до апокаліпсу, буде газогенератор щоби планшет чи мобілку заряджати.  :-D

Сволочь

"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

ВКБ

Для господарських нужд мобільна установка. Автономна робота економна і можливо екологічна треба як генератора з 20 кВт, так і насосу, конвейера погрузочного, бура, інше.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Для таких цілей кажись готові рішення продаються дешеві - бенз, дизель.

А так карб і гбо 1 чи 2.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Річ не зробити і заспокоїтись, річ в виробництві. І промоніторь мотори 30 кВт виходу мехагічної енергії, паспортної 62 лошадки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitaliy.

Цитата: ВКБ від 24 Квітня 2020, 07:39:13
Форма гоушника
Глушитель, что ли?
Цитата: Sergik32 від 24 Квітня 2020, 14:00:49
хоч якісь ескізики є
Даремно ти це запитав  :-D
Цитата: ВКБ від 24 Квітня 2020, 17:08:06
треба як генератора з 20 кВт, так і насосу, конвейера погрузочного, бура, інше.
Шахту копанку питать? Конвейер ходь скребковый? )
Цитата: ВКБ від 24 Квітня 2020, 21:14:08
І промоніторь мотори 30 кВт виходу мехагічної енергії, паспортної 62 лошадки.
А сколько лошадей у нашего мемза, карбюраторного 1.2? По памяти, если не ошибаюсь 58 лошадей. Но есть огромное НО- моторы автомашин как правило не расчитаны на длительную постоянную нагрузку. И такого не знать, стыд и позор.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Toris

Цитата: Vitaliy. від 25 Квітня 2020, 23:17:46А сколько лошадей у нашего мемза, карбюраторного 1.2? По памяти, если не ошибаюсь 58 лошадей. Но есть огромное НО- моторы автомашин как правило не расчитаны на длительную постоянную нагрузку. И такого не знать, стыд и позор.
Так він і вказав як максимум 30кВт.

Vitaliy.

58 лс = 42.66 кВт. А, ну это ещё терпимо. Я за то, что в теме про электроавтомобили была инфа, что вроде для движения хватает 7 кВт (если я не ошибся).
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

ВКБ

Доречі помітте по ДВЗ Мемза. У нього написано 44кВт або і 61 лошадь. А згідно крутного моменту 90 н*м при 3200 обх.хв маємо вихідну механічну потужність колісну за мінусом ккд двох зубчатих і двох по два кривошипів і щеплення - Р (кВт) = (90×3250...3500*0.99*0.99*0.98*0.98*0.98)/9550= 28.25....30 кВт
То виникає питання чому пишуть 44 кВт а реальна колісна 27 ...30кВт? Електричний кВт і механічний має ту саму вартість і одиницю, лише має інший вид, але лишається енергією як кВт, або 3.6Мжд.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.