Покраска славуты

Автор ВКБ, 10 Травня 2020, 10:13:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ВКБ

Яка площа зовнішня кузова Славути?
Необхідно для встановлення об.єму фарби і лаку

Покраска планується всієї зовнішньої без розбору салону - база+лак. Не на продаж.

Компресор 250л.хв. ресивер 50л.
Краскапульт. Стрічка малярна, поліетиленова плівка. Підварка, шпатлевання,  підготовка матування.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Я колись на таврію брав 3 літра однокомпонентної, 0,5 літра вже розведеної розчинником залишилось, думаю на славуту треба більше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

KOT

Ну как бы это правильно сказать, нужен маляр, который знает сколько и каких слоев краски он положит. Я уверен что можно и 2мя литрами покрасить. Можно и 4)).
Самому красить не советую, еще и компрессором с такой производительностью.
Но опять же можно и на москвиче на 2х колесах ездить, вопрос сноровки.

ВКБ

Немає нічого складного. Багато часу і зусиль на підготовку, шпаклевку, шліфовку, закриття поверхней. Краще славути тринажеру немає. Саме фарбування і лакування година дві. Сохне  15-30зв. Лягає прекрасно. Фарбувати може і школяр. Спортити неможливо. Саме подобається що база рідка , як і лак . Не забути працювати в распіраторі.  Космічних спєців і казкові фарби і суперздібності маляра лишимо дітям на роздуми.
Думаю може якусь текстуру нанести тіньову у вигляді листя на иемнішому фоні чи крапки чи клітчасту, сірий камуфляж...тощо
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Цитата: ВКБ від 10 Травня 2020, 15:59:31
Немає нічого складного. Багато часу і зусиль на підготовку, шпаклевку, шліфовку, закриття поверхней. Краще славути тринажеру немає. Саме фарбування і лакування година дві. Сохне  15-30зв. Лягає прекрасно. Фарбувати може і школяр. Спортити неможливо. Саме подобається що база рідка , як і лак . Не забути працювати в распіраторі.  Космічних спєців і казкові фарби і суперздібності маляра лишимо дітям на роздуми.
Думаю може якусь текстуру нанести тіньову у вигляді листя на иемнішому фоні чи крапки чи клітчасту, сірий камуфляж...тощо
Вы сами то хоть раз видели как машины школьники красят, и сколько денег просят маляра, у которых хорошо получается, а не шагрень с потеками и мухами в краске. Которая к стати сохнет минимум 24 часа при 25 градусах. То что к рукам она не липнет через пол часа это не значить что она высохла.
Я красил я знаю что я рукожоп в этом плане. Хотя каждому ж свое качество нужно. Есть и машины которые кисточкой ПФ кой красят и людям нравится.

А ну есть вариант номер2, как маляр человек рукожоп и его спасают навыки полировальщика. Потеки убирают, шагрень тоже, следы мух в лаке на темном фоне не сильно то и заметны

ZaVa

Костя, фотки виложиш !!!!
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: ВКБ від 10 Травня 2020, 15:59:31
Немає нічого складного. Багато часу і зусиль на підготовку, шпаклевку, шліфовку, закриття поверхней. Краще славути тринажеру немає. Саме фарбування і лакування година дві. Сохне  15-30зв. Лягає прекрасно. Фарбувати може і школяр. Спортити неможливо. Саме подобається що база рідка , як і лак . Не забути працювати в распіраторі.  Космічних спєців і казкові фарби і суперздібності маляра лишимо дітям на роздуми.
Думаю може якусь текстуру нанести тіньову у вигляді листя на иемнішому фоні чи крапки чи клітчасту, сірий камуфляж...тощо
Бажано красити на гарячу, так краска краще розплисається і ложиться рівним шаром. Також кажуть лак треба наносити коли ще база не висохла, бо буде відслоюватись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я вже очкую ))) може не жити бо життя не легке ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Вчора виявив іржу, зачищав ножиком до металу заднє ліве крило під дверкою, робив маску, пшикав грунтом, за кілька годин замальовував фарбою-автоолівцем в колір. Виявив ще кілька сколів, які збираюсь обробити аналогічно. Крім того, заводська фарба стара і така, що коли папером провести, він зафарбовується. Запитував у хлопців-малярів, озвучили ціну 800 грн за елемент. Славутка має таких елементів 11 штук, якщо не рахувати пороги. Тобто повна вартість фарбування буде 8800 простою фарбою без викрутасів. А я поки що манав таку суму вкладати в авто, краще хай їздить у підфарбовках, все одно авто безпонтове і рівненько блищати йому немає необхідності.

Хлопці, може є яка фарба типу поліролі? Щоби наніс, гарненько розмазав ганчіркою, пополірував - і воно собі сохне.

ВКБ

Торіс, мені озвучили взагалі 30 тис. Вона на ринку оедь 26 затягне.
Фарби зараз бімба. Пробував на своєму кузові нестарабчись. Любу гнилу так пожна зафарбуати і лакувати...і тримається норм. Шпаклівкі скловолокном...тримається як моноліт. У мене куплена бита і фарбована ...то ті місця за стільки років як з заводу.
Компресор або купити, позичити, або СО2.
Фарба і лак на мою з підбором 4000грн. Фарбутиму поверхню. Краскапульт ще питання.
Всі дефекти кута розпиоу згладжує лак. Також можна витворяти з комуфлядем тим же кольором але тінями. Немає там нічого космічного. Газетами пол, мочиться, конопатиться ...і пішов руку набивати. Матування і шліфовка шліфмашинка з гралацією кругів.
За 30 тис я і з краскопультом лишусь, з компресором, з еапівавтоматом і балоном СО2 і три тони під камуфляж. І пох мені ці стрази, бо пробував ...доречі через жопу, а лягає бімба, руки чешуться фарбувати. От хтось би мені підготував, а я ливе увімкнув музон і пофорбував би підряд штук 5 )))). А тут бампер почну знімати купа гнилих болтів.
Ніхто не споре що набита рука в профмайстерні краще, але це якщо робити кастинг з балами хто краще, швидше, і за досвід бали.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Я взагалі маю ідею обтягнути тканиною, просякнутою епоксидкою. Тобто обтягнути саморобним препрегом. Воно буде набагато краще будь-яких плівок і якщо зробити кілька шарів, то воно буде виконувати ще й функцію віброгасіння. Але поки що не вистачає духу на такі кардинальні зміни. Та й маса авто відчутно збільшиться у порівнянні з фарбою.

Володимир

Цитата: Toris від 12 Травня 2020, 13:59:41
Я взагалі маю ідею обтягнути тканиною, просякнутою епоксидкою. Тобто обтягнути саморобним препрегом. Воно буде набагато краще будь-яких плівок і якщо зробити кілька шарів, то воно буде виконувати ще й функцію віброгасіння. Але поки що не вистачає духу на такі кардинальні зміни. Та й маса авто відчутно збільшиться у порівнянні з фарбою.
То купи ораколовські плівку і обклей.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Мені здається покфарбувати..матанути лаком. Кортить з тінями..тобто шарами або під різним кутом по лекалу.. Славути це суперавто експериментів. 
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Серёга

Давным давно я красил пластик на скутере, тогда ещё с баллончиков, сначала покрасил краской а через пол часа когда она высохла сразу лаком. Краска металлик была, лак лёг ровно красиво.
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Romka

Цитата: Toris від 12 Травня 2020, 13:09:44
Вчора виявив іржу, зачищав ножиком до металу заднє ліве крило під дверкою, робив маску, пшикав грунтом, за кілька годин замальовував фарбою-автоолівцем в колір. Виявив ще кілька сколів, які збираюсь обробити аналогічно. Крім того, заводська фарба стара і така, що коли папером провести, він зафарбовується. Запитував у хлопців-малярів, озвучили ціну 800 грн за елемент. Славутка має таких елементів 11 штук, якщо не рахувати пороги. Тобто повна вартість фарбування буде 8800 простою фарбою без викрутасів. А я поки що манав таку суму вкладати в авто, краще хай їздить у підфарбовках, все одно авто безпонтове і рівненько блищати йому немає необхідності.

Хлопці, може є яка фарба типу поліролі? Щоби наніс, гарненько розмазав ганчіркою, пополірував - і воно собі сохне.

Грунт з пшикалки гів..но. У мене за півроку відпав з фарбою на підкрасах. Краще взяти баночку типу ПФ і кісточною зробити підкраси. Всі підкраси зроблені таким чином вже років 5 як нові.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4