Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

говорив я сьогодні з чуваком з Луцька він устанавлює стаги і всю хрінь, дуже якісно робе, як для себе, так от він мені і порадив, сверляни на 2мм і тиск постав на 1,2, моя форсунка повинна працювати правильно це отак , час відкриття 2,0мс, час закриття 1мс і + 0,5мс і того 3,5мс, ну 3,6-3,7 це потолок, а не 7-8-9мс, і каже на множитєль поклади болт, це для ютуба знатоки умнічають, якщо форси будуть працювати в межах своїх даних то все решта буде окей. такшо я завтра напевно буду сверляти на 2,0мм. там він фабію робив 3 циліндрову то форси сверлянув на 2,6 при тиску 1,2
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

мене ще мап дітчик не радує, я напевно не розумію нічого, але розрідження 0,5 то дохера
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#107
Я щось таво писав? )))

А взагалі то окрема форса на клапан і найкоротша трубочка краще. Якзо червоні валтеки по 5 років працюють спрано і не збираються здаватись, то щось краще навічно мабуть. Прям спорткар буде мемз.
Сердмк, буде в тебе інша зоморочка по варіатору кутів, так щоб  все по максимуму підтягнути мотоколясочку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

шо за варіатори, я ще туди не ліз поки
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 09 Червня 2020, 08:37:26
шо за варіатори, я ще туди не ліз поки

Не пойму чого стаг його туди сразу не ставе. Це така штука, сам недавно дізнався що є продаваєме окремо, врізаєшся в ДПК і воно дуре кут запалення і в ПК виставляєш кут випередження так як газ горить повільніше і на бензокутах не оптимально. Пишуть шо економія ще й на газі поріаняно з бензокартами. А стаг кутами не керує. От варіатор дає можливість не чіпати бензинові і зробити другий газорежим. Ціна 1250грн і плюс установка або сам. При їзді 10тис на місяць окупвється 1-1,5 року.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну я смарєв як той чувак тайоти нлаштовує то там є варіатори і вуни на холостих задирають на 10град кут
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

#111
Я задирав на 40 градусів на хх і норм через захват кутів на БК.
Як в робочому режимі то треба пробувати до початку детонації. ДТ повинен берегти мотор зменшуючі кути у випадку . Але якщо крутити мотор під навантаженням то буде норм.
Там реально треба стенд чи ганяти і дивитись якільки вжарить до детонації.
Я бачу що на зазу ступінь стискання 11 зробити чи турбіну вкинуть і задрати кути, то буде малий розхід і рєщвіша в 1.2..1.5 разів
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Цитата: Sergik32 від 08 Червня 2020, 15:16:29
сьогодні ще свято але мене вже отой гбо затрахкав, ну в усіх все добре у мене срака, ну напевно це кредо по життю. пішов і зкинув тиск в редукторі до 1,25 відповідно множник ушов за 1,6, проїхавса і криві бенз/газ вашпє не в дугу. так як поміряти хід штоку немає чим, то розсвердлю я поки диклери на 1,7

Кажется, в системе что не исправно. МАП может бракований? Если он не исправный, авто еле едет. Может должен стоять МАП с аналоговым выходом, а вам дали с цифровым?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Газомозрк цифровий. Без мап немає дозволу взагалі вмикатись реле клапану.
У мене коли мап накрився, то я його обдурив подавши на вхід 1.2V ніби то імітувати від датчику тиску наявність тиску. На мап сенсорі 4 контакти (маса, +12, сигнал з датчику аналогового розрідження в ресивері і сигнал з датчику тиску газу діапазон 0...5 Вольт ), і аналоговий сигнал оцифровує для своїх потреб ацп газомозку та працює з цими даними.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

їде шо на газу шо на бензині однаково, валить як треба тільки що форсунки працюють на ХХ 8,8мс, це практично повністю відкриті і ллють, глушник гарячий шо не торкнутися
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Серж 32 бо в тебе нема БК щоб глянути який уоеф по кисню, так?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 07 Червня 2020, 19:03:19
Так это только автокалибровка или пытался поездить и свести кривые?
MAP 0,5 бар на холостых многовато, должно быть где-то 0.38-0.4
0.5бар=375 мм.рт.ст, може ці показники зняті коли двигун добре не прогрітий, або оберти ХХ під 1000.
Цитата: Sergik32 від 09 Червня 2020, 13:30:18
їде шо на газу шо на бензині однаково, валить як треба тільки що форсунки працюють на ХХ 8,8мс, це практично повністю відкриті і ллють, глушник гарячий шо не торкнутися
Додай тиску в редукторі і час зменшиться, в мене 7 мс, але тиск 1.5атм, а глушник швидше за все гарячий бо треба кути запалювання підняти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Ivan1988

Я не рекомендую сверлить жиклёры до 2 мм. Ну максимум 1.8. Что будешь делать когда множитель упадет ниже 1 при давлении 1 бар? Лучше потом ещё раз пересверлишь если не хватит, чем потом будешь покупать новые жиклёры.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Ivan1988

Цитувати виділенеMAP 0,5 бар на холостых многовато, должно быть где-то 0.38-0.4
0.5бар=375 мм.рт.ст, може ці показники зняті коли двигун добре не прогрітий, або оберти ХХ під 1000.
Судя по скрину то 840 оборотов и редуктор уже 82 град.