Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 20 Травня 2020, 16:13:05
Ееепт, пам.ять підвела )))) точно ж, навпаки. Вірно підмітив навпаки. А я головуломаю як він там не жудить і не хлрпає від тиску іне рощкачу тупружину )))))) ржу нємогу. Ну тупанув тут ...звісно навпаки.

Аое все одно по дюці відсоток  відкриття рахувати корисної площі, менший отвір лімітує і задаєтемп подачі по тиску .
Виходе мій хід 0.3...0.35. Треба якось підравити буде.
Корисна площа по таблиці вище для дюз 2 мм , 4*3,14*0,35=4,396 mm^2 що < 1*1*3.14=3.14 mm^2.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: ВКБ від 20 Травня 2020, 16:13:05
Ееепт, пам.ять підвела )))) точно ж, навпаки. Вірно підмітив навпаки. А я головуломаю як він там не жудить і не хлопає від тиску і не розкачє ту пружину )))))) ржу нємогу. Ну тупанув тут ...звісно навпаки.

Але все одно по дюці відсоток  відкриття рахувати корисної площі, менший отвір лімітує і задаєтемп подачі по тиску .
Виходе мій хід 0.3...0.35. Треба якось підравити буде.
Твій 0,35мм.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Вірно, периметр рахувати тої кришки яку накриваємо, а площу ходу газу одну брати. А  накрив 2мм  невірно, бо думав вона закривається конструктивно, а вона нижче виявилась. Рахуав вірно, накривав не ту.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Коллєгі доброго всім ГБО. Питання наступного характеру. Поставив ГБО 4 поки не задоволений, налаштування продовжуються, вимушений буду знов розбирати і пересвердлювати жиклери в форсунках. По мануалу "тіпа" крива множитіля повинна бути в районі до 1,4 у мене зараз 1,6-1,8, заводські характеристики  редуктора stag R02 0.9 – 1.5 бар у мене зараз 1,65бар, а тиск на форсунці повинен бути 0,95-1,2 бар, інакше коли задам всі настройки як положено то множитєль уходе за 2 і вище. Коротше який діаметр просвердлити 1,8 чи 2,0, хто який собі свердлив. Бо стокові 1,5 для мого мемза 2477 не пруть.

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

#80
Цитата: Sergik32 від 07 Червня 2020, 14:40:16
Коллєгі доброго всім ГБО. Питання наступного характеру. Поставив ГБО 4 поки не задоволений, налаштування продовжуються, вимушений буду знов розбирати і пересвердлювати жиклери в форсунках. По мануалу "тіпа" крива множитіля повинна бути в районі до 1,4 у мене зараз 1,6-1,8, заводські характеристики  редуктора stag R02 0.9 – 1.5 бар у мене зараз 1,65бар, а тиск на форсунці повинен бути 0,95-1,2 бар, інакше коли задам всі настройки як положено то множитєль уходе за 2 і вище. Коротше який діаметр просвердлити 1,8 чи 2,0, хто який собі свердлив. Бо стокові 1,5 для мого мемза 2477 не пруть.



Странно. Я бы не спешил так радикально рассверливать жиклёры. Диаметра в 1.5 должно хватать с запасом. Больше 1,7 лучше точно не сверлить. В настройках все правильно выставил?

ВКБ

Серж, У мене 2мм. Я Сам розсвердлював. Тиск у мене 0.95..1атм.
Подивись який в тебе хід штока. Я по індикатору налаштовував 0.4мм.
Мій множник 1.1 ..1.2 десь не більше.
При бензинових паливоподачах 168/68 лямбла була 1.05. Динаміка ідентична бензиновій на 95-му.
В тебе затиснутий шток форсунок. Спочатку покрути. Крок різі 0.5мм.щакрути і однаково всі розкрути на 50 хв. Похибка на сотки еічого не спорте.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я форси не чіпав бо вони з заводу настроєні, тож не дешеві форси. виставив усе як пише в ютубі і в програмі на мій блок. тому і накрутив тиск щоб множитєля понизити бензинові 3,8-4,2 час відкриття то газові 7,04-6,8-6,9 і тиск 1,54. Я б не чіпав але по редуктору і форсам я зараз виліз з заводських характеристик по тиску. а це не здорово для редуктора і форсунок. я читнув там статейку https://www.drive2.ru/l/464493361152131275/ то там тоже славута і він уменшав форси до 1,7 і все стало гарно і шовковисто. я думаю 1,7 це золота середина. В кого який множитель зараз, скажіть і тиск на редукторі
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Безпечний тиск 1атм.
У мене теж тіпа були з заводу на 0.15 всі налаштовпні, якісь руки крутили.
Пояснення одне - малий хід або отвір...вибирай що менше ризикованіше і зворотніше, мабуть крутнути форси.
А що це за форси дорогі такі. У мене валтекі червоні, на хж авто краще ніж на бензі строче як швейна машинка. Самі звичайні форсунки нормально роблять. Понаслухаєтесь казок від казкарів.
Шлангочку вакуумну непередавив? Куди ти її врізав?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

фосрунки стаг w03 редухтір стаг R02, вакуум врізав в ресивер, датчик стоїть перед входом в колектор(гребінка) форсунок, шланжики по 3см , форсунки окремі не в рампі, все чудове. ну певно що 1,5мм малувато, я не думаю що у форсунці ход малий. ну краще отвір більший ніж тиск 1,5-1,6 буває до 1,8-2,0 пригає бо вже накручено вище заводських
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитата: Sergik32 від 07 Червня 2020, 17:48:56
я форси не чіпав бо вони з заводу настроєні, тож не дешеві форси. виставив усе як пише в ютубі і в програмі на мій блок. тому і накрутив тиск щоб множитєля понизити бензинові 3,8-4,2 час відкриття то газові 7,04-6,8-6,9 і тиск 1,54. Я б не чіпав але по редуктору і форсам я зараз виліз з заводських характеристик по тиску. а це не здорово для редуктора і форсунок. я читнув там статейку https://www.drive2.ru/l/464493361152131275/ то там тоже славута і він уменшав форси до 1,7 і все стало гарно і шовковисто. я думаю 1,7 це золота середина. В кого який множитель зараз, скажіть і тиск на редукторі

Давление 1.2 бар , жиклёры 1.5 мм, множитель в пределах 1.2-1.4.
Stag без приставки BFC? Давление лучше не завышай, оптимально  до 1.3 бар.

Sergik32

ну от чого у мене тоді не так
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Stag без приставки BFC?
Что говорит лямбда? При работе на газу какая коррекция по ДК?

Sergik32

я не знаю, я ще в корекції не ліз, просто поки калібровка, Вань, взяв усе що ти тоді казав, стаговське, лямбда вроді працює. от пару даних.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Так это только автокалибровка или пытался поездить и свести кривые?
MAP 0,5 бар на холостых многовато, должно быть где-то 0.38-0.4