Настройка ГБО-4

Автор Ivan1988, 05 Жовтня 2018, 21:45:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Sergik32

тапер тра буде пошарити по іншим налаштуванням, по тампературах по тисках, там дохера всього є шо куди смикати і тягнути не знаю, буду пасарєть
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

То вже слухається?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

одне за що переживаю це за проставки, якось не плотно там воно стоїть, два колечка на проставці вроді і добрі але коли натягав трубку то аж ворушиться все. ну і коли з форси на гребінку одягав трубки то немає хомутиків, але тиск не високий, думаю не буде пропускати. от срання заглушив в 7 ранку тут на роботі і щено в 12 пішов завести то завелась на бензі і сразу нагаз включилась, невже це мотір ще 30град був не охолов. я собі в розрив керуючого провода що йде на релюшку ЕБН тамо під капотом ще поставив включателя-виключателя і завів на панельку, тепер коли перейшло на газірофку то виключаю ЕБН, він не скавинчить і не гріється зря, ну коли глушу то тоді вже включаю щоб завелася потім, бо пару разів забув. ну і це тіпа протівугонка, хто не знає той не заведе :heppy_dancing:. Це я знаю шо не по феншую, але я зробив, може колись зроблю через 5 контактне або по часу, або нічого не зроблю, буде так. ну поки їжжу, але джекічан горить як виключу нісіса.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитувати виділенея собі в розрив керуючого провода що йде на релюшку ЕБН тамо під капотом ще поставив включателя-виключателя і завів на панельку, тепер коли перейшло на газірофку то виключаю ЕБН, він не скавинчить і не гріється зря, ну коли глушу то тоді вже включаю щоб завелася потім, бо пару разів забув. ну і це тіпа протівугонка, хто не знає той не заведе :heppy_dancing:. Це я знаю шо не по феншую, але я зробив, може колись зроблю через 5 контактне або по часу, або нічого не зроблю, буде так. ну поки їжжу, але джекічан горить як виключу нісіса.
А что ты будешь делать если у тебя газ закончится и система перейдет на бензин, а ты при обгоне на встречке?

ВКБ

То їздеш вже? Щи ти иам нарозсвердлювпв чи так пасарєл і нашаманив?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

пізавчіра свердлянув на 2,0 пазванив проконсультувався і каже малувато, вираховуй і досвердлюй, я порахував і вишло так, що було свердло 2,5, от їм і досвердлив. я інженер, люблю точність. сьогодні поїхав на роботу, вроді їде, навть краще і мякіше ніж на бензині, не так дьоргає. по трасі більше 80-90 не їду, курва колеса літні трусять, і балансовані і всерівно, ну не буду значить більше 90 до 100 ще вроді нічо їде. та мені і не треба
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 11 Червня 2020, 13:17:16я собі в розрив керуючого провода що йде на релюшку ЕБН тамо під капотом ще поставив включателя-виключателя і завів на панельку, тепер коли перейшло на газірофку то виключаю ЕБН, він не скавинчить і не гріється зря, ну коли глушу то тоді вже включаю щоб завелася потім, бо пару разів забув. ну і це тіпа протівугонка, хто не знає той не заведе :heppy_dancing:. Це я знаю шо не по феншую, але я зробив, може колись зроблю через 5 контактне або по часу, або нічого не зроблю, буде так. ну поки їжжу, але джекічан горить як виключу нісіса.
Коли працює насос, то бензофорсунки і рампа охолоджуються.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

згоден, розумію, знаю що це добре, ну форсунці це пофіг, бо вона не охолоне коли через неї не проходе потік, а от рампа то да, тут є
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

А расход какой? Т.к 2.5 мм - ну это перебор, по всем канонам.

Отключать бензонасос без системы автоматического включения по давлению в рампе запрещено!
Опасно для Вашей жизни и окружающих.

Трусить не должно, если шины не брак. Может тормозные диски сильно ржавые и криво собраны с колесным фланцем?? Необходимо зачистить то и то в месте со прикасания. Потом колесные гайки закручивать понемногу до упора вручную!!! проворачивая при этом колесо!!! для правильной усадки. Дальше довернуть воротком таким же  способом. Сняв с домкрата затянуть.

Да долговато, но эффективно, это же мать его шлеп заз.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

шо значить опасно, а шо за система автоматичного включення по тиску, чим відрізняється квлючення ЕБН при повороті ключем і просто тумблером. до, згоден, коли заводиться машина то тиск падає до 2,2бара бо форси розгружають, а коли машина на газу то в системі до рампи 4,5 бар а після рампи 3 бара і не розгружається а в баку тільки лишній тиск. а коли я виключу і там все розгружене, чим я завдаю небезпеки? з колесами все просто, зимову зняв і вона не била, літня на ВС-11 не била, поміняв на барумку  і б'є, дик після ВС11 той самий. не не відбалансували значить пралівно
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Сержик постпв БК і созєрцай коеф лямбади.
В тебе грузики зараз стоять на диках? Якщо стоять - просто зніми.
У мене БЦ літня нова...без балансування...130 без тряски. Шо у вас там за трабли з тими колесами.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Цитата: Sergik32 від 11 Червня 2020, 14:24:11
шо значить опасно, а шо за система автоматичного включення по тиску, чим відрізняється квлючення ЕБН при повороті ключем і просто тумблером. до, згоден, коли заводиться машина то тиск падає до 2,2бара бо форси розгружають, а коли машина на газу то в системі до рампи 4,5 бар а після рампи 3 бара і не розгружається а в баку тільки лишній тиск. а коли я виключу і там все розгружене, чим я завдаю небезпеки? з колесами все просто, зимову зняв і вона не била, літня на ВС-11 не била, поміняв на барумку  і б'є, дик після ВС11 той самий. не не відбалансували значить пралівно
Щоб не качав б.насос ставлять датчик тиску в магістраль і простий контролер, що при зниженні тиску до вказаного значення вмикає насос, а при перевищені максимально установленого тиску вимикає.

Небезпечно тоді коли ви пішли на обгон, а у вас вимкнулось ГБО, автоматично йде перехід на бензин, а у Вас там немає тиску бензину чи він різко упав із-за непрацьючого насосу!!! І в самий відповідальний момент Ви потратите дорогоцінні секунди на те, щоб зрозуміти, що трапилось, на пошук та піднесення руки до вимикача, на вмикання, на накачування бензину і запуску двигуна, а при цьому ще й втратите сильно швидкість....
Результат може бути не дай Бог... :facepalm:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

У мене диркає ебн без зупину . Перерираю лише коли генератор не роье і на акб, як не як 40ват енергії.
Коли обманку ставив на газ щамість мар на період ремонту, то попадав пару раз на перехресті...дирдир ..пук пук...а позаду фура фафа. Ну його. Бо коли обманка то ебн то працює аое еа бенз не переходе, бо система думає що тиск є...я ж напругу в 1 атм на 1.4Вольта в контролер ацп то подав...тому отака самообманка )))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

al.dudka

У меня реле бензонасоса подключено через нормально замкнутые контакты дополнительного реле которое запитано от газового клапана. т.е. пока закрыт клапан газа насос работает, только газовый клапан отрылся, насос стоит.

ВКБ

Цитата: al.dudka від 11 Червня 2020, 15:19:00
У меня реле бензонасоса подключено через нормально замкнутые контакты дополнительного реле которое запитано от газового клапана. т.е. пока закрыт клапан газа насос работает, только газовый клапан отрылся, насос стоит.

При завершенні газу заглохне навіть при запуску ебн.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.