Почём бензин - пропан?

Автор Андрей, 04 Січня 2008, 13:10:31

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

#4755
Практично можна прощупать калорійність маючи теплоізольовану ємність з водою літрів на 100 (або знати коеф тепловтрати площі середню), газову комфорку, лічильник газу , термометр. Діаметр ємності щоб значно перекривав комфорку і по бокам були мінімальні втрати для мвксимального ККД. Теплоємність води 4,2 кДж*гр.*кг і таблично по температурі. ККД буде 98% підігріву.
100л нагріється 4,2кДж ×100×80°+ 2% =34,27 Мдж та повинно витратитись газу відповідно при 7,6МДж/куб.

Газу буде 34,27/7,6=4,51 м.куб газу. Похибка буде відчутна.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

#4756
Природний газ у магістралях має тиск 35-75 кг/см2, а на компресорних станціях при стискуванні ще й нагрівається до температури близько 200°С, що виключає можливість підмішування кисню, оскільки температура спалаху метану приблизно 88°С. Магістральний газ качається до Європи. З цих двох причин бадяга на компресорних станціях виключена повністю.

По ходу магістралі газ під таким тиском подається до газорозподільчих станцій (ГРС), де тиск знижують до 10 кг/см2, додають запах і вже потім подають облгазам чи промисловим споживачам.  Бадяга на ГРС технічно більш можлива, оскільки при розжиманні газ охолоджується настільки, що навіть влітку на ділянці розширення може бути іній, а взимку взагалі працює підігрівач газу, щоби не утворилась льодова пробка всередині труб. Але якшо щось домішувати на ГРС, то має бути компресор на 10 кг/см2 зі скаженою продуктивністю, який від чогось живиться і під тиском подає "бодягу" до природного газу. На усіх ГРС моєї області я не бачив і не чув жодного компресора на ГРС. Якби там щось таке було, то це неможливо приховати. Та й було би чути шум. Тобто бадяга на об'єктах ГРС теж виключається.

Облгази після ГРС заводять свої труби до газорозподільчих пунктів (ГРП) у населених пунктах, де тиск знижують з 10 до 2-3 кг/см2. Облаштування ГРП не знаю, однак від "свого" ГРП біля будинку характерних "компресорних" звуків турбін чи поршнів не чув ніколи. Тому якщо місцевий облгаз щось і бадяжить, до десь на ділянках труб доставки до ГРП.

Якби я був газовим магнатом і бадяжив би газ, то робив би це десь біля об'єктів хімічної промисловості, які виділяють газ, котрий необхідно якось утилізувати. І бадягу одразу подавати кінцевим споживачам, поки ніхто не побачив.

А у своєму аграрному регіоні я схиляюсь до думки про натуральний природний газ без бодяги. Тим більше, що лабораторія підтверджує низьку калорійність магістрального газу.

Якось так. :popcorm:

Цитата: Володимир від 27 Липня 2020, 09:01:21Також не забуваємо, що по нашій ГТС йде транзит, і якщо бодяжити тут, то бодяга піде за кордон, а там думаю роблять аналізи того що надійшло.
Правильно мислите. Аналізи роблять на кожній компресорній станції, тобто кожних 120-150 км по ходу магістралі. Для надійності половина відібраного газу відсилається ще кудись, де незалежно аналізується і зберігається протягом якогось терміну. І якщо показники десь будуть відрізнятись від сусідніх точок - туди злетяться усі органи великим гуртом (включно з міжнародними комісіями) і ахтунгувати будуть роками усі, кому не лінь. Втрати кількості ще можна списати на технологічні витрати, а от хімічний склад - х'й.

В магістралях не бадяжать.

drone

Цитата: Володимир від 27 Липня 2020, 08:31:17
Цитата: drone від 26 Липня 2020, 21:14:27Потому снижение удельной теплоты сгорания может быть исключительно за счет того, что газ бодяжат эхвективные собстенники облгазов/трансгаза/газдобычи.
Чим бодяжать?
Хто ж вам скажет. Цэ - коммерческая тайна!
Вообще в ходе приведения добытой газовой смеси к параметрам указанным в ДСТУ "Природный газ" используются установки по ее очистке от сопутствующих газов, в т.ч. азота. А что если эти установки фильтрации азота не действуют из-за махинаций неких врагов народа, например, из-за того, что деньги выделяемые на их ТО тупо разворовываются этими самыми врагами народа? А что если буржуины, эхвективные частные собственники, которые с каждым годом добывают все больше и больше газа, вообще не тратятся на оборудование лабораторий, оборудование для очистки, а тупо покупают липовые документы якобы подтверждающие соответствие параметров добытой газовой смеси ДСТУ?

А при чем здесь вообще экспорт? В какой нить Германии стоит автоматический газоанализатор чуть ли не на входе трубы в каждый дом и счет конечному покупателю выставляют с учетом показаний этого газоанализатора по качеству газа. Придет говно и покупатель тупо меньше заплатит пропорционально снижению калорийности.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Алекс

Но ведь бодяжат где-то...кстати,в Армении тож такая проблема есть
Кстати,устройство для смешивания сред -сопло Лаваля ,Вентури и т д
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

#4759
Тупо повітря 3..8% в низькотисковому трубопроводі. А це шаленєйші гроші у вигляді плюсового сальдо...мільони.
Вихід один...по закону компенсація різниці відхилення від стандарту чи декларованої калорійності . Скоріше декларованого.
Але от більше, за 3..5 % на рік ніхто не судитиметься, а з кожного по краплі маємо що?...мільони. Тут лише колективні звернення і підключення досудових органів по заяві як шахрайство.

В типовому договорі почитаю що прописано..
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

https://www.avtomir.ua/mews/ukraine/kabmin-ustanovil-edinyj-standart-kachestva-avtomobilnogo-gaza/

Хотілось би побачити цей норматив. Єдиний справедливий метод - це встановлення ціни за мДж (мегаджоуль). Тобто один мегаджоуль бензину 0,5грн, а газу десь 0,25 грн. Лімутувати щаправку по літрах з переводом в сумарні Мдж.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Ivan1988

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=69943

Если этот закон всё-таки протащут то газ будет стоить при нынешних раскладов примерно 14 грн, а бензин 18 грн.

Toris

Пора підіймати компресію двигуна під А-98...

Sergik32

якщо з таким зазором газ/бензин то нахер той газ ставити, викдати 3 тисячі за документи і ще за установку 4-5
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Ivan1988

Цитата: Sergik32 від 17 Вересня 2020, 13:08:55
якщо з таким зазором газ/бензин то нахер той газ ставити, викдати 3 тисячі за документи і ще за установку 4-5
Даже тем кто уже поставил смысла на газу ездить особо не будет. Надеюсь в очередной раз провалят голосование.

Toris

#4765
Ну, в мене ГБО вже рік як законно встановлене і на пропані їздити прикольно: свічки не заливаються, підкручувати/чистити карбюратор не треба, немає різниці в температурі двигуна при запуску, двигун працює м'яко, вихлоп екологічний і не такий їдучий, як бензиновий. Трамблер підкручений на пропан оптимально для мого спокійного стилю їздування.

Якщо бензин/пропан порівняються у вартості кілометра, то все одно буду задуватись пропаном.

До речі, задувся сьогодні на "Авіасі" по 11,75 грн/л.

Sergik32

ну на газу то добре, чисто і мяко, ну і додатковий об'м до пробігу, повний бак бензину і ще газ і маєш щастя.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Ivan1988 від 17 Вересня 2020, 17:32:25
Цитата: Sergik32 від 17 Вересня 2020, 13:08:55
якщо з таким зазором газ/бензин то нахер той газ ставити, викдати 3 тисячі за документи і ще за установку 4-5
Даже тем кто уже поставил смысла на газу ездить особо не будет. Надеюсь в очередной раз провалят голосование.
Тут є одне але, якщо водії перестануть купляти газ, то буде надлишок, і його доведеться кудись дівати, бо газ то є відходи від нафтопереробки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Момент

Цена все равно опустится, так как рынок отрегулирует сам, так как соглашусь что избыток при переходе на бензин не даст долго держаться высоко цене газа, и АЗС и поставщики вынуждены будут подрезать немного прибыль, для того что бы не остановился процес торговли. Бензин удобнее газа, а ще удобнее дизель евро 5
Совершенствование безгранично.

Ivan1988

#4769
Цитувати виділенеТут є одне але, якщо водії перестануть купляти газ, то буде надлишок, і його доведеться кудись дівати, бо газ то є відходи від нафтопереробки.

Цитувати виділенеЦена все равно опустится, так как рынок отрегулирует сам, так как соглашусь что избыток при переходе на бензин не даст долго держаться высоко цене газа, и АЗС и поставщики вынуждены будут подрезать немного прибыль, для того что бы не остановился процес торговли.

Украина в основном покупает импортный газ, а импортерам как-то пофигу кому его продавать, Украине где на него акциз заоблачный будет или кому-то ещё. От Украины не зависит мировая нефтепереработка.

Цитувати виділенену на газу то добре, чисто і мяко, ну і додатковий об'м до пробігу, повний бак бензину і ще газ і маєш щастя.
А что на бензине не мягко? Абсолютно так само. Дополнительный запас хода, да. Но зачем? Я всё-равно не смогу проехать на Славуте 1000 км не останавливаясь)) Та и деньги не всегда есть чтобы одновременно и полный баллон и полный бак.